НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
Проекти рішень міської ради
№ _ від 2017-10-20
Про виконання міського бюджету за 9 місяців 2017 року

ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ

РIШЕННЯ

від                               
      м. Первомайськ

Про виконання міського
бюджету за  9 місяців  2017 року

За 9 місяців 2017 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі 403818,7 тис.грн. (додаток 1), в тому числі:

до загального фонду –  387538,9  тис.грн.;

до спеціального фонду –  16279,8 тис.грн.

Загальний фонд

При плані звітного періоду  388044,6 тис.грн. фактичні надходження склали 387538,9    тис.грн., недовиконання планових показників складає 505,7 тис.грн. або 0,1% за рахунок недовиконання планових показників по:

субвенціях з державного бюджету на 7124,6 тис.грн. або 2,8%;

субвенціях з обласного бюджету на 44,6 тис.грн. або 4,8%.

Базова дотація за звітний період надійшла в сумі 15058,3тис.грн., що складає 100% планових показників.

До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі 121710,7 тис.грн., при плані 115047,2 тис.грн., план перевиконано на 6663,5 тис.грн. або на 5,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  збільшились  на 20705,9 тис.грн. або на 20,5%.

По податку на доходи фізичних осіб при плані 60501,8  тис.грн. фактично надійшло 63298,3тис.грн., перевиконання складає 2796,5 тис.грн. або 4,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 14452,8 тис.грн. або на 29,6% за рахунок збільшення мінімальної заробітної плати.

По податку на прибуток при плані 62,8 тис.грн. фактично надійшло 85,9 тис.грн., планові показники перевиконано на 23,1 тис.грн. або на 36,8%,  порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  збільшились на 11,9 тис.грн. або на 16,1%.

По акцизному податку з реалізації суб'єктами господарювання підакцизних товарів в звітному періоді при плані 14606,1 тис.грн.  надходження склали  16885,9 тис.грн., планові показники перевиконано на 2279,8 тис.грн. або на 15,6%. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 3961,5 тис.грн. або на 19,0% за рахунок змін в законодавстві.

По платі за землю при  плані 13720,7 тис.грн. фактично надійшло 14748,5 тис.грн., план  перевиконано  на 1027,8 тис.грн. або на 7,5%.  Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження збільшились на 10869,1 тис.грн. або на 14,5% за рахунок перевиклонання планових показників по  земельному податку з юридичних осіб на 446,4 тис.грн. або на 12,4% та орендній платі з юридичних осіб на 434,7 тис.грн. або на 7,0%.

По орендній платі за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності  при плані 663,1 тис.грн. фактично надійшло 675,4 тис.грн., планові показники перевиконані на 12,3 тис.грн. або на 1,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились  на 9,4 тис.грн. або на 1,4%.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 1460,6 тис.грн., планові показники перевиконані на 279,6 тис.грн. або на 23,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 485,2 тис.грн. або на 49,7%.

По  туристичному збору планові показники перевиконано на 2,3 тис.грн. або на 15,1%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились  на 4,3  тис.грн. або на 32,5%.

По єдиному податку  при плані 17479,8 тис.грн., фактичні надходження склали 17611,8 тис.грн., планові показники перевиконано на 132,0 тис.грн. або на 0,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 3868,4 тис.грн. або на 28,1%.

По  платі за надання адміністративних послуг за звітний період надходження склали  2165,5 тис.грн., при плані 2136,9 тис.грн., що перевищило  планові   показники  на 28,6 тис.грн. або на 1,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 722,0 тис.грн. або на 50,0%.

Спеціальний фонд

До спеціального фонду  бюджету міста за звітний період при плані 16654,9 тис.грн. фактично  надійшло 16279,9 тис.грн., планові показники недовиконані на 375,0 тис.грн. або  на 2,2% за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, що вироблялася, транспортувалася та постачалася населенню, яка виникла в зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії тарифам, що затверджувалися або погоджувалися відповідними органами державної влади чи органами місцевого самоврядування на 5863,0 тис.грн.

Перевиконано планові показники по слідуючих доходних джерелах:

- власні надходження бюджетних установ на 5211,6 тис.грн. або на 69,9%;

-  бюджету розвитку на 150,0 тис.грн. або на 9,3% в тому числі по :

надходженнях від відчуження майна на 57,9 тис.грн.

надходженнях коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на 126,7 тис.грн. або на 75,4%.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження до бюджету розвитку збільшились на 833,7 тис.грн. або на  90,2% за рахунок збільшення надходжень:

від продажу земельних ділянок на 873,6 тис.грн. в 2,6 р.

коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на 158,3 тис.грн. або в 2,2 р.

До цільового фонду соціально-економічного розвитку міста надходження скали 71,4тис.грн., що перевищує планові показники  на 59,4 тис.грн. або в 6,0 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились   на 50,5 тис.грн. або в 3,4 р.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження до спеціального фонду збільшились   на 2777,4   тис.грн. або на 20,6%.

Видаткова частина міського бюджету за 9 місяців 2017 року виконана  на 75,5%. При уточненому річному плані  530703,8тис.грн. виконано  400667,3тис. грн., в тому числі:

затверджено         виконано            %виконання

- загальний фонд      499897,7тис.грн.      384911,7тис. грн.          77,0%

- спеціальний фонд    30806,1тис. грн.       15755,6тис. грн.          51,1%

-   Всього                   530703,8тис. грн.     400667,3тис.грн.           75,5%

Видаткова  частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.

Основну питому вагу склали:

- заробітна плата та нарахування на неї – 115828,8 тис.грн. або 30,1% загального обсягу фінансування;

- медикаменти та харчування – 7721,1тис.грн. або 2,0%  загального обсягу фінансування ;

-поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 171720,9 тис.грн. або 44,6% загального обсягу фінансування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв 12262,1 тис.грн. або 3,2% загального обсягу фінансування.

В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

-    освіта – 104146,0тис.грн. або 27,7% загального обсягу фінансування;

- охорона здоров’я – 56848,1тис.грн. або 14,8% загального обсягу фінансування;

-   соціальний захист та соціальне забезпечення – 177610,4тис.грн. або 46,1%  загального обсягу фінансування;

- житлово-комунальне господарство – 6826,7тис.грн. або 1,8%  загального обсягу фінансування;

- культура –  8431,8тис.грн. або 2,2% загального обсягу фінансування.

На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.10.2017 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами.

Станом на 01.01.2017 року  вільний залишок коштів по загальному  фонду міського бюджету становив 8114,089 тис. грн., в тому числі:

- за рахунок залишку коштів  медичної  субвенції з державного бюджету на 01.01.2017 року у сумі 98,990тис.грн.;

- за рахунок залишку коштів  освітньої  субвенції з державного бюджету на 01.01.2017 року у сумі 858,641тис.грн.

Протягом  9 місяців 2017 року проведене залучення  залишку у сумі  8113,102тис. грн.  з них:

- за рахунок залишку коштів  медичної  субвенції з державного бюджету на 01.01.2017 року у сумі 98,990тис.грн.;

- за рахунок залишку коштів  освітньої  субвенції з державного бюджету на 01.01.2017 року у сумі 858,641тис.грн.

Бюджетними установами міста розроблені заходи щодо економного витрачання енергоносіїв, а також енергозберігаючі заходи на 2017 рік  на суму 3183,5 тис.грн., в тому числі загальний фонд – 1835,7тис.грн., спеціальний фонд – 1347,8 тис.грн. За січень-вересень профінансовано на впровадження вказаних заходів  3170,0 тис.грн., в тому числі загальний фонд – 1835,7 тис.грн., спеціальний фонд – 1334,3 тис.грн.

Станом на 01.10.2017 року  недостатність коштів на заробітну плату з нарахуваннями  працівникам установ охорони здоров'я  складає  6100,0 тис.грн.

Керівництвом установ охорони здоров’я розроблені та затверджені заходи на суму 7106,4 тис.грн.,  для забезпечення працівників підвідомчих  установ фондом оплати праці в повному обсязі до  кінця поточного  року.

Станом на 01.10.2017 року економія в результаті виконання затверджених заходів складає 4320,5тис.грн.

Протягом січня-вересня 2017 року з міського бюджету додатково виділено на заробітну плату з нарахуваннями працівникам установ охорони здоров'я  7935,0 тис.грн.

Розрахунки за електричну та теплову  енергію,  водопостачання та водовідведення, природний газ,  які споживаються бюджетними установами,  проведені в повному обсязі  в  межах доведених лімітів асигнувань.

Розпорядниками коштів міського бюджету складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів.

Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

З метою погашення  кредиторської  і  дебіторської заборгованості по загальному та спеціальному фондах бюджетних установ  м. Первомайська  та недопущення її утворення в подальшому,  наказом начальника фінансового управління міської ради від 28.12.2016 року  №24-а «Про затвердження заходів по недопущенню заборгованості в 2017 році» затверджені відповідні заходи, які прийняті до неухильного виконання.

Розпорядники коштів міського бюджету беруть зобов’язання лише в межах затверджених лімітів асигнувань.

Листом фінансового управління міської ради від 03.04.2017р.  №215/04.05-21   бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо:

- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;

- спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.

Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 01.10.2017 року складають 5812,7тис.грн., на харчування   спрямовано 2883,0тис.грн.

З метою забезпечення ефективного використання коштів бюджетними установами міста проводились перевірки  правильності нарахування заробітної плати, дотримання норм харчування, впровадження платних послуг, призначення різних видів пільг та доплат, використання коштів на медикаменти, харчування, зв’язок, відрядження, правильність постановки бухгалтерського обліку та інше.

За звітний період проведено 96 перевірок, в ході яких встановлено фінансових порушень в сумі 392,300тис.грн., в т.ч.: проведеними перевірками правильності складання кошторисів видатків на поточний рік станом на 01.10.2017 року встановлені порушення: по загальному фонду - завищені асигнування в сумі 162,867тис.грн., занижені асигнування в сумі 21,823 тис.грн., по спеціальному фонду - занижені власні надходження бюджетних установ в сумі  0,372 тис.грн. Переплата заробітної плати в сумі 133,033 тис.грн.

Станом на 01.10.2017 року перерозподілені завищенні асигнування в сумі 134,323 тис.грн.

Кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає 26955,2 тис.грн., в т.ч. по зареєстрованим фінансовим зобов’язанням на кінець звітного періоду 26750,7 тис.грн. Заборгованість  виникла по наступних видатках:

- оплата послуг (КЕКВ 2240)  - 10,4 тис.грн. заборгованість з послуг зв’язку, яка виникла із спожитими в січні – вересні населенням пільгами та субсидіями  на придбання твердого палива, скрапленого газу;

- субсидії та поточні трансферти (КЕКВ 2610) – 152,6 тис.грн. прострочена заборгованість по КТКВК 170102 - пільговий проїзд автотранспортом, яка  виникла в зв’язку  із спожитими в грудні 2015 році пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

- інші виплати населенню (КЕКВ 2730) – 26792,2 тис. грн., в т. ч.:

а) на оплату житлово-комунальних послуг – 25881,4 тис.грн., в т. ч. 17386,1 тис.грн. прострочена заборгованість та 6553,4 тис.грн. заборгованість, термін сплати якої не настав, що виникла в зв’язку із спожитими населенням пільгами та субсидіями в вересні поточного року; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету:  частково згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 року №20, частково згідно доручень Міністерства фінансів України грошовими коштами;

б) на придбання твердого палива та скрапленого газу – 858,9 тис. грн., кредиторська заборгованість виникла в зв’язку із нарахуванням в січні – вересні 2017 року пільг та субсидій населенню, буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

в)  по інших пільгах – 51,9 тис.грн., прострочена  кредиторська заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2015 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату  складає 192,2 тис. грн.:

- заробітна плата (КЕКВ 2111) – 2,7 тис.грн. нараховані та не отримані відпускні;

- нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120) – 3,1 тис.грн. нарахування на нараховані та не отримані відпускні;

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 19,4 тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань;

- оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 60,3 тис.грн. - попередня оплата згідно з укладеним договором;

- оплата природного газу (КЕКВ 2274) – 0,1 тис.грн. - попередня оплата згідно з укладеним договором;

- програми (КЕКВ 2282) – 15,6 тис.грн. (по закладах охорони здоров'я : предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 3,0 тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань, оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 8,7 тис.грн., попередня оплата за електроенергію згідно з укладеним договором,  оплата природного газу (КЕКВ 2274) – 3,9 тис.грн. - попередня оплата згідно з укладеним договором);

- інші виплати населенню (КЕКВ 2730) – 91,0 тис.грн.- в результаті перерахунку загального обсягу невикористаних сум субсидій на оплату послуги з водопостачання за підсумком попереднього опалювального періоду.

Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 40,0тис.грн.:

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 40000,00грн. (придбання контейнерів ) прострочена заборгованість, виникла у зв’язку з тим, що постачальник товару (ПП «Металіст ВП») знаходиться на території, де здійснюється антитерористична операція, а саме: м. Антрацит, Луганська обл. (розпорядження Кабінету Міністрів України №1053-р від 30.10.2014 року «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція»),

Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 736,1тис.грн.:

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 0,6тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань,

- програми  (КЕКВ 2282) – 19,2тис.грн. (по закладах охорони здоров»я : предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 19,2тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань).,

-  реконструкція (КЕКВ КЕКВ 3140) – 334,0тис.грн. – авансовий платіж (30%)  на реконструкцію ділянки напірного каналізаційного колектора НСК «ПТУ» - НСК «Південна»,

- капітальне будівництво (КЕКВ 3120) – 335,8тис.грн. – авансовий платіж (30%) на будівництво свердловини та водопровідної мережі по вул.Партизанської Іскри,

-капітальні трансферти підприємствам (КЕКВ 3210) – 46,5тис.грн.- авансовий платіж за технічне переоснащення газової котельні центральної міської багатопрофільної лікарні.

Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань.

Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  пунктів 1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України виконком міської ради

ВИРIШИВ:

1. Інформацію начальника   фінансового  управління міської  ради  Шугурова С.М.  про  виконання міського бюджету за 9 місяців  2017 року   взяти до відома.

2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугурову):

2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.

2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових  короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства  України в Миколаївській області.

2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

Термін: до 05.01.2018р.

3. Первомайському відділенню    Южноукраїнської    об’єднаної     податкової  інспекції головного    управління Державної  фіскальної    служби у  Миколаївській області (Будурацькому) (за узгодженням):

3.1. Проводити роботу із збитковими підприємствами, які мають низьке податкове навантаження.

3.2. Проаналізувати фінансову діяльність фізичних осіб-підприємців, які отримують великі доходи, залучають до праці значну кількість найманих працівників, але сплачують незначні суми податків, та здійснити заходи, направлені на підвищення рівня податкового навантаження, збільшення надходжень платежів до бюджету і зменшення кола неплатників податків.

3.3. Продовжити роботу по проведенню територіального обстеження міста з метою залучення до сплати податків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю.

Термін: 05.01.2018р.

4. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Колесніченко О.А.:

4.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

4.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому  за мінімальний.

Термін: 05.01.2018р.

5. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

Термін: 05.01.2018р.

6. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):

6.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

6.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити  контроль за якістю  їх надання.

6.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю  використання  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

Термін: 05.01.2018р.

7. Першому заступнику міського голови Кукурузі О.В. з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії.

Термін : 05.01.2018р.

8. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):

8.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

8.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

Термін: постійно.

9. Керівникам бюджетних установ:

9.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

9.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

9.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.

9.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів.

9.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

9.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

9.7.Посилити контроль за  своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

Термін: постійно.

10. Головному лікарю центральної міської багатопрофільної лікарні Чекрижову О.В.  вжити заходів щодо:

10.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.

10.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2017 році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

10.3. Збільшення  в 2017 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче  середньообласного  показника.

Термін: протягом року.

11. Первомайському відділенню    Южноукраїнської    об’єднаної     податкової  інспекції головного    управління Державної  фіскальної    служби у Миколаївській області (Будурацькому) (за  управлінням міської ради:  соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Зарицькій), житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчаку), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевській), центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову), Комунальному закладу «Первомайський  центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенській), територіальному центру соціального обслуговування м. Первомайська (Грушанському), Первомайському  центру соціальних служб для сім'ї, дітей  та молоді (Крижановській) про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.

Термін: 22.01.2018р.

12. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.

Термін: 26.01.2018р.

13. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від  11.08.2017 року  №423  «Про виконання міського бюджету за  І півріччя   2017 року»  як таке, що виконане.

14. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.

Міський голова                                         Дромашко Л.Г.

Додаток 2

 


Постійна адреса сторінки: http://akts.pervomaisk.mk.ua/showdoc/6520/