НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Рішення виконкому


№ 496 від 2020-12-14
Про виконання міського бюджету за 9 місяців 2020 року (оприлюднено 16.12.2020)

ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ

РIШЕННЯ

 від 14.12.2020 №496  
м. Первомайськ                  

Про виконання міського бюджету за  9 місяців  2020 року  

За 9 місяців  2020 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі  301906739,99    грн.,   в тому числі:

до загального фонду –    290828622,60  грн.;

до спеціального фонду –    11078117,39  грн.

Загальний фонд

При плані на  звітний період  295218241,00 грн. фактичні надходження склали  290828622,60 грн., недовиконання планових показників складає 4389618,40 грн. або 1,5% за рахунок невиконання наступних планових показників:

по податках і зборах  на  3279790,90 грн. або на 1,9%;

по офіційним трансфертам на 1109827,50 грн. або на 0,9%.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по загальному фонду   зменшились  на 114539722,52 грн. або на 28,3% за рахунок:

- зменшення надходжень по субвенціям з державного бюджету на 11615889,0 грн. або на 11,7%, в тому числі по медичній субвенції на 23287000,0 грн. або на 64,2%;

- зменшення надходжень по субвенціям з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам на 122883230,14 грн., в тому числі: по субвенції на пільги і субсидії енергоносіїв на 29216652,0 грн., субвенції по пільгам і субсидіям на тверде паливо і скраплений газ на 2183591,64 грн., субвенції на допомогу малозабезпеченим на 73826565,13 грн., субвенції з місцевого бюджету на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб на 1507739,39 грн., субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів медичної субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду на 27500,0 грн., субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на 13282,0 грн., субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції на 737968,90 грн., субвенції з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на 416793,40 грн. та інших субвенцій на 6615472,68 грн.

Базова дотація за звітний період надійшла в сумі 27740700,0 грн., що складає 100% планових показників.

До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі 168570559,10грн. при плані 171850350,0 грн., план недовиконано на 3279790,90 грн. або на 1,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  збільшились  на  12691896,62 грн. або на 8,1%.

По податку на доходи фізичних осіб  при  плані 104495650,0 грн. фактично надійшло 104588598,52 грн., перевиконання складає 92948,52 грн. або 0,1%; порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 8863994,89  грн. або на 9,3% за рахунок збільшення надходжень по:

          - податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати, на 8986714,20 грн. або на 8,3%, в тому числі до бюджету міста -  5392028,52  грн.;

    - по податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами надходження збільшились на 5503541,77 грн. або на 11,8%, в тому числі до бюджету міста – на 3302125,06 грн.

По податку на прибуток при плані 24800,0 грн. фактично надійшло 24832,95 грн., планові показники перевиконано на 32,95 грн. або на 0,1%,  порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  зменшились на 59417,64 грн. або на 70,5%.

          По акцизному податку з ввезеного на митну територію України пального надійшло   6622945,65 грн. при плані   6544900,0 грн., планові показники перевиконані на 78045,65 грн. або на 1,2%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились   на  994300,38 грн. або на 17,7%.

          По акцизному  податку з реалізації суб’єктами  господарювання підакцизних товарів надійшло   7173754,96 грн.  при плані 6949500,0 грн.,  тобто на 224254,96 грн. або на 3,2 % більше планових  показників, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились   на  1116615,51 грн. або на 18,4%.

Податок на майно:

в тому числі:   

          По платі за землю  при  плані 15866110,0   грн. фактично надійшло 14215030,69 грн., тобто на   1651079,31  грн. або на 10,4 %  менше планового показника за рахунок невиконання планових показників. Невиконання планових показників виникло в зв'язку із звільненням від сплати в березні 2020р. на підставі ЗУ № 540-ІХ від 30.03.2020р. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), в тому числі:

земельному податку з юридичних осіб на 865618,92 грн. або на 14,4%;

орендній платі з юридичних осіб на 715332,18 грн. або на 11,7%;

орендній платі з фізичних осіб на 71949,58 грн. або на 2,2%.

          Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за землю  зменшились на 1606503,37 грн. або на 10,2%  за рахунок зменшення надходжень по:

          - земельному податку з юридичних осіб на 919402,49 грн. або на 15,2%;

          - орендній платі  з юридичних осіб на 623333,77 грн. або на 10,3%;

          - земельному податку з фізичних осіб на 56841,41 грн. або на 11,7%;

          - орендній платі з фізичних осіб на 6925,70 або на 0,2%.

          По транспортному податку  з фізичних осіб  надходження за звітний період склали  23454,0 грн., планові показники перевиконані на 8874,0 грн. або на 60,9%, порівняно з  аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 83166,8 грн. або на 78,0 %.

          По транспортному податку з юридичних осіб надходження за звітний період склали 18750,0 грн., планові показники перевиконані на 790,0грн. або на 4,4%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 86657,38 грн. або на 82,2%.   

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 5101467,96  грн. при плані 4899300,0 грн., планові показники перевиконані на 202167,96 грн. або на 4,1% за рахунок:

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними  особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості на 32188,55 грн. або на 1,3%;

-  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості на 60160,41 грн. або на 3,2%;

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості на 109754,18 грн. або на 24,4%.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки збільшились  на 1322837,75 грн. або на  35,0% за рахунок:

-  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними  особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості на 258292,51 грн. або на 11,2%;

           - податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними  особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості на 288535,74 грн. або на 106,4%;

           - податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними  особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості на 780136,58 грн. або на 66,1%.

            По збору за місця для паркування транспортних засобів  надійшло 59391,0 грн. при плані 59300,0 грн., планові показники перевиконані на 91,0 грн або 0,2%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились   на 29779,0 грн. або на 33,4%.          

По  туристичному збору  надійшло  19962,79 грн. при плані 19890,0 грн., планові показники перевиконано на 72,79 грн. або на 0,4%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зменшились  на 8907,83 грн. або на 30,9%.

            По єдиному податку   при плані 28539710,0 грн. фактично надійшло 25883900,26 грн., планові показники недовиконані на 2655809,74 грн. або на 9,3%,  в зв’язку із запровадженням карантину згідно Закону України від 30.03.2020 року № 540-1Х «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID -19)», в результаті чого подали заяву на відпустку в  квітні 468 фізичних осіб, втрати квітня по єдиному податку в середньому складають 215000,0 грн.  Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 1900359,29 грн. або на 7,9%.

         По  платі за надання адміністративних послуг за звітний період при плані 1050000,0 грн. фактичні надходження склали 1060260,01 грн., планові   показники перевиконані   на 10260,01 грн. або на 1,0%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 34526,63 грн. або на  3,2%.

          По надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності фактичні надходження за звітний період склали 552641,51 грн. при плані 522000,0 грн., перевиконання планових показників складає 30641,51 грн. або 5,9%, порівняно  з аналогічним періодом минулого року   надходження  збільшились на 36388,46 грн. або на 7,1%.

По   державному   миту  при     плані 222150,0 грн.,  фактично    надійшло  225578,99 грн., план перевиконано  на 3428,99 грн. або на 1,5%. Порівняно з  минулим роком надходження збільшились  на 15371,14  грн.   або на 7,3%.

                                      Спеціальний фонд

До спеціального фонду бюджету міста за звітний період при плані 32533874,25 грн. фактично надійшло 11078117,390 грн., планові показники недовиконані на 21455756,86  грн. або на 66,0%  за рахунок недовиконання планових показників по наступних джерелах надходжень :

власних надходженнях бюджетних установ - на  879928,98 грн. або на 9,4%, порівняно з минулим роком надходження зменшились на 4322851,22 грн. або на 33,7%;

екологічному податку - планові показники недовиконані на 74893,86 грн. або на 46,5%,  порівняно з минулим роком  зменшились    на  89039,79 грн. або на 50,84%;

субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – при плані 20000000,0 грн. фактично кошти не надходили, в порівнянні з минулим роком надходження зменшились на 3200000,0 грн.

          Планові показники по  бюджету розвитку  недовиконані на 621524,40  грн. або 21,0%, в тому числі по:

            - надходженнях  від продажу земельних ділянок – на 226261,0 грн.  або на 9,23%, порівняно з минулим роком надходження збільшились на 1130689,92 грн. або в 2,03р.;

            - надходженнях від відчуження майна – на 380000,0 грн. або на 100%, в минулому році надходження не планувалися та фактично до бюджету не надходили;

            - надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – на 15263,40 грн. або на 11,7%, порівняно з минулим роком надходження зменшились на 1325609,39 грн. або на 92,0%. 

        Надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста  склали  144723,27 грн. при плані 35000,0 грн., тобто планові показники перевиконані на 109723,27 грн. або в 4,1 р.,  порівняно з минулим роком надходження збільшились на 4976,0 грн. або на 3,6%.

         Видаткова частина загального фонду  міського бюджету (додаток 2)  за

9 місяців 2020 року   виконана на 93,8% ,  при уточненому плані на звітний період  299348518 грн.  виконано 280706693 грн. Спеціальний фонд міського бюджету виконано на  26,8%  від уточненого річного плану (план – 53358296 грн., виконано – 14253662 грн.).

          Видаткова  частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.

         Основну питому вагу склали:

- заробітна плата та нарахування на неї – 190514771 грн. або 67,9% загального обсягу фінансування;

- медикаменти та харчування – 7795768 грн. або 2,8%  загального обсягу фінансування;

- поточні трансферти – 36428205 грн. або 13,0%  загального обсягу фінансування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв  18481470 грн. або 6,6%  загального обсягу фінансування.

         В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

-   освіта – 174286028 грн. або 62,1% загального обсягу фінансування;

- охорона здоров’я – 35200502 грн. або 12,6% загального обсягу фінансування;

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 15711525 грн. або 5,6%  загального обсягу фінансування;

- житлово-комунальне господарство – 12380278 грн. або 4,5%  загального обсягу фінансування;

 - культура –  5723369 грн.  або 2,1% загального обсягу фінансування.

        На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.10.2020 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами  та оплату за спожиті енергооносії.

        Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

        Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів міського бюджету складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів. 

        З метою забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни  розпорядженням міського голови від 02.04.2018 року №105-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 23.02.2015 року №55-р «Про заходи щодо наповнення бюджету м. Первомайська та економного  використання  бюджетних коштів»»  затверджені заходи щодо наповнення  міського бюджету та економного використання бюджетних коштів.

           Листом фінансового управління міської ради від 06.04.2020 року  №160/04.05-21   бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо:

- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;

- спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.

        Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) складають 6154132 грн., на  харчування   спрямовано 3725722 грн.

        Фінансовим управлінням міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету  проводиться контрольно-економічна робота.

        За звітний період проведено 83 перевірки. Встановлено фінансових порушень на загальну суму 6734140 грн., в т.ч.: по загальному фонду - завищені асигнування в сумі   6629995 грн., занижені асигнування  в сумі 2131 грн.

        Станом на 01.10.2020 р. перерозподілені завищенні асигнування по загальному фонду в сумі  4725694 грн.  

         З метою забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни розпорядженням міського голови від 02.04.2018 року №105-р « Про внесення змін до розпорядження міського голови від 23.02.2015року  №55-р «Про заходи щодо наповнення бюджету м. Первомайська   та економного  використання  бюджетних коштів»  затверджені заходи щодо наповнення  міського бюджету та економного використання бюджетних коштів.

        Станом на 01.01.2020 року   залишок коштів по загальному  фонду міського бюджету становив 3 095 431 грн.

        Протягом  9 місяців   2020  року проведене залучення  залишку в сумі

3084522 грн. на збільшення видатків, з них:

-  за рахунок залишку коштів медичної субвенції з державного бюджету на 01.01.2020 року - 8 грн.;

- за рахунок залишку коштів  освітньої субвенції з державного бюджету на 01.01.2020 року – 2069488 грн.;

 - за рахунок залишку субвенції з місцевого бюджету на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 176525 грн.;

         За звітний період поточного року  отримана  короткотермінова  позичка  в сумі   35 723 394 грн. Станом на 01.10.2020 року короткотермінова  позичка   повернена в повному обсязі.

          Станом на 01.10.2020 року кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає 2121149 грн., в тому числі по зареестрованих фінансових зобов»язаннях на кінець звітного періоду – 1860903 грн., прострочена заборгованість – 653371 грн.

          Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату складає 225265 грн.

          Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає     40000 грн.

          Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає

3683 грн.

 На виконання підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  частин  1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України,  виконавчий комітет міської ради

ВИРIШИВ:

 1. Інформацію   фінансового  управління міської  ради   про  виконання міського бюджету за 9 місяців  2020 року   взяти до відома.

 2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугуров):

 2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.

 2.2. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

                                                                                Термін: до 12.01.2021 р.

 3. Начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Ользі КОЛЕСНІЧЕНКО:

 3.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

 3.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі, нижчому  за мінімальний.

                                                                                 Термін: до 12.01.2021 р.

 4. Управлінню економіки міської ради (Скулме) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

                                                                                 Термін: до 12.01.2021 р.

 5. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):

 5.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

 5.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, посилити  контроль за якістю  їх надання.

 5.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю  використання  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

                                                                                       Термін: до 12. 01.2021 р.

 6. Першому заступнику міського голови Дмитру МАЛІШЕВСЬКОМУ,  з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах, активізувати роботу адміністративної комісії.

                                                                                   Термін: до 12.01.2021р.

 7. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчак):

 7.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

 7.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

                                                                                             Термін: постійно.

 8. Керівникам бюджетних установ:

 8.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

 8.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

 8.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.

 8.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів.

 8.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

 8.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

 8.7. Посилити контроль за  своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

                                                                                          Термін: постійно.

       9. Управлінням міської ради: соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Скулме), житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчак), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевська), комунальному некомерційному підприємству «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня (Чекрижов), комунальному підприємству «Первомайський  центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенська), територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (Грушанський), Первомайському  центру соціальних служб для сім'ї, дітей  та молоді (Крижановська) про хід виконання рішення інформувати фінансове управління міської ради.

                                                                                    Термін: 12.01.2021 р.

10. Фінансовому управлінню міської ради (Шугуров) надати інформацію міському голові про хід виконання  рішення.

                                                                                  Термін: 25.01.2021 р.

11. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від  14.08.2020 року  № 269  «Про виконання міського бюджету за І півріччя  2020 року». 

12. Контроль за   виконанням    рішення  покласти  на  міського голову Олега ДЕМЧЕНКА.

Міський голова                                                                        Олег ДЕМЧЕНКО

Додаток


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024