НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Проекти рішень міської ради


від 2021-04-15
Про внесення змін до регламенту роботи Первомайської міської ради VIII скликання, затвердженого рішенням міської ради від 27.11.2020 року І пленарного засідання 2 сесії міської ради № 1

 

ПРОЄКТ

ПЕРВОМАЙСЬКА МІСЬКА РАДА
Миколаївської      області
______________ сесія                        _____________ скликання

РІШЕННЯ

від                               № __
      м. Первомайськ

 

Про внесення змін до регламенту роботи
Первомайської міської ради VIII скликання,
затвердженого рішенням міської ради
від 27.11.2020 року І пленарного засідання
2 сесії міської  ради  № 1


            Відповідно до пункту 1 частини першої статті 26, статті 591 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  від 21.05.1997 року № 280/97-ВР (зі змінами від 19.02.2021 року), враховуючи службову записку головного спеціаліста, уповноваженої особи з запобігання та виявлення корупції апарату виконавчого комітету міської ради Олени ПОЛЯКОВОЇ від 09.04.2021 року № 2568/03.01-22 та з метою організації та дотримання порядку роботи міської ради VIII скликання міська рада


ВИРІШИЛА :

1. Внести зміни до регламенту роботи Первомайської міської ради VIII скликання, затвердженого рішенням міської ради від 27.11.2020 року І пленарного засідання 2 сесії міської ради № 1 «Про  затвердження регламенту роботи Первомайської міської ради VIII скликання» :

1.1. Доповнити  Главу 6 «Порядок підготовки питань для розгляду на сесії» Розділу ІІ (Сесія ради) Статтею 311  «Вимоги до проєкту рішення міської ради» у такій редакції:

«1. Пропозиція щодо кожного питання, яке необхідно внести до порядку денного сесії, подається міському голові розробником проєкту за підписом відповідного заступника міського голови, начальника управління міської ради, відділу або сектору апарату виконавчого комітету міської ради.

2.  Підготовлений проєкт рішення, що планується винести на розгляд ради, подається розробником секретарю міської ради в друкованій та електронній формі (у текстовому форматі) не пізніше, як за два тижні до проведення сесії. Відповідальність за ідентичність тексту проєкту рішення на паперових та електронному носіях несе виконавець.

3. Друкований примірник проєкту рішення повинен містити такі реквізити: у правому верхньому куті - помітка «Проєкт»; нижче ліворуч - назва проєкту рішення, що коротко і точно відображає його зміст; ще нижче - текст проєкту рішення; у нижньому лівому кутку - прізвище та службовий телефон розробника проєкту рішення.

4. Текст проєкту рішення повинен складатися з таких частин :

4.1 мотивуючої, в якій містяться посилання на закон, інший акт або документ, мета складення документа чи обставини, якими викликана необхідність прийняття рішення;

4.2 розпорядчої, в якій конкретно і чітко формулюються завдання рішення,  визначені відповідальні виконавці та терміни виконання поставлених завдань ;

4.3 заключної, в якій вказані посадова особа або постійна комісія міської ради, на яких покладається контроль за виконанням рішення.

5.   До  проєкту  рішення  додаються :

5.1    передбачені текстом додатки в оригіналі;

5.2 коротка довідка по суті питання або порівняльна таблиця запропонованих змін (у разі потреби);

5.3 аркуш погодження, який оформлюється на зворотньому боці першого аркуша проєкту рішення міської ради, в 1 примірнику.

Аркуш погодження обов’язково містить найменування посади, особистий підпис, власне ім’я та прізвище особи, яка підписує аркуш погодження із обов’язковим зазначенням дати візування. Ознайомлення з проєктом рішення міської ради та підписання аркушу погодження є обов’язковим для осіб, визначених в аркуші погодження. Відмова від підписання аркушу погодження проєкту рішення міської ради не допускається. Особи, які не згодні з проєктом рішення, повинні підписати аркуш погодження та надати письмово викладені зауваження (пропозиції) у формі окремого висновку, про що в аркуші погодження робиться відповідна відмітка.

5.4 пояснювальна записка, в якій вказується потреба і мета прийняття рішення; прогнозовані суспільні, економічні, фінансові або юридичні наслідки прийняття рішення ; інформація про оприлюднення (джерело та дата).

У випадку, якщо проєкт рішення містить інформацію з обмеженим доступом відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», розробник проєкту повинен зазначити у пояснювальній записці пункти проєкту, в яких міститься конфіденційна інформація, що не може бути поширена без згоди особи, якої це стосується. Відповідно проєкт рішення оприлюднюється з видаленням або знеособленням такої інформації.

6. До моменту винесення на розгляд міської ради проєкти рішень підлягають обов’язковому оприлюдненню розробником у порядку, встановленому Законом України «Про доступ до публічної інформації».

1.2. Доповнити  Главу 6 «Прийняття рішень» Розділу ІІІ (Пленарні засідання ради) Статтею 691  «Особливості врегулювання конфлікту інтересів під час засідань міської ради» у такій редакції:

«1. Особи, зазначені у частині першій статті 591 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", зобов’язані вжити заходів щодо врегулювання потенційного чи реального конфлікту інтересів, а саме:

1.1. Публічно повідомити відповідному колегіальному органу про конфлікт інтересів, який виник під час їх участі у засіданні ради або іншого колегіального органу (комісії, комітету, Погоджувальної ради  тощо);

1.2. Не брати участі у розгляді питання та прийнятті рішення відповідним колегіальним органом.

1.3. На виконання пункту 2, абзацу 2 пункту 3 статті 28 Закону України «Про запобігання корупції» міський голова повинен повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли дізнався, або повинен був дізнатись про наявність у нього реального чи потенційного конфлікту інтересів Національне агентство з питань запобіганні корупції – з метою отримання роз’яснень щодо врегулювання конфлікту інтересів.

2. Інформація щодо повідомлення міським головою, секретарем або депутатом міської ради про конфлікт інтересів обов’язково вноситься апаратом міської ради до протоколу засідання міської ради чи іншого колегіального органу.

3. Якщо неучасть осіб, зазначених у частині першій статті 591 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", у прийнятті рішення призведе до втрати повноважності ради або іншого колегіального органу,  особи, у яких наявний конфлікт інтересів, беруть участь у прийнятті радою чи іншим колегіальним органом рішення, за умови публічного самостійного повідомлення про конфлікт інтересів під час засідання колегіального органу.

4. Здійснення контролю за дотриманням вимог антикорупційного законодавства та врегулюванням конфлікту інтересів під час засідань міської ради покладається на профільну постійну комісію міської ради».


2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань етики, регламенту, законності, запобігання корупції та врегулювання конфлікту інтересів, міжнародного співробітництва, взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування, інформаційної і регуляторної політики та розвитку територій громади. 

 

Міський голова                                                                                                                                  Олег ДЕМЧЕНКО

 

Ольга АРАЧКОВСЬКА 5 23 26


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024