НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Рішення виконкому


№ 160 від 2021-05-14
Про виконання бюджету міської територіальної громади за І квартал 2021 року (оприлюднено 18.05.2021)

ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ

РIШЕННЯ

 

від  14.05.2021  № 160
м. Первомайськ                  

Про виконання бюджету міської
територіальної громади за  І квартал 
2021 року 

За І квартал 2021 року до бюджету Первомайської міської територіальної громади надійшло коштів в сумі  110876187,97 грн.  (додаток 1),   в тому числі:

до загального фонду –   106897071,66 грн.;

до спеціального фонду –  3979116,31 грн.

          Загальний фонд

При плані на звітний період  115591950,18 грн. фактичні надходження до загального фонду склали  106897071,66 грн., недовиконання планових показників складає 8694878,52 грн. або 7,5 % за рахунок недовиконання планових показників:

по податках і зборах  на  8694877,69 грн. або на 11,6%;

по трансфертах на 0,83 грн.

         Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по загальному фонду   зменшились  на 3941029,39грн. або на 3,6 % (І квартал 2020 року надходження складають 110838101,05 грн.) за рахунок зменшення надходжень по офіційним трансфертам на 5244668,69 грн. або на 11,5% та збільшення надходжень по податкам і зборам на 1303639,3 або на 2,0%.

Базова дотація за звітний період надійшла в сумі 9737400 грн., що складає 100% планових показників.

До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі 66572702,31 грн. при плані 75267580 грн., план недовиконано на 8694877,69 грн. або на 11,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  збільшились  на  1303639,3  грн. або на 2,0%.

По податку на доходи фізичних осіб  при  плані 50267950 грн. фактично надійшло 41995404,91 грн., недовиконання складає 8272545,09 грн. або 16,5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 3709733,66 грн. або на 9,7%.          

По податку на прибуток при плані 4300 грн. фактично надійшло            4374,69 грн., планові показники перевиконано на 74,69 грн. або на 1,7%,  порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  зменшились на 28531,95 грн. або на 86,7%.

      По акцизному податку з виробленого в Україні пального  надійшло 758362,95 грн., при плані 628800 грн., планові показники перевиконані на 129562,95 грн. або на 20,6%.

       По акцизному податку з ввезеного на митну територію України пального надійшло   2555040,65 грн. при плані   2634000 грн., планові показники недовиконані на 78959,35 грн. або на 3,0%.

По акцизному  податку з реалізації суб’єктами  господарювання підакцизних товарів надійшло 2381472,54  грн.  при плані 2454500 грн.,  тобто на 73027,46 грн. або на 3,0 % менше планових  показників, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились   на  3365922,85 грн. або на 58,6%.

          По платі за землю  при  плані 4450450 грн. фактично надійшло 4685717,26 грн., тобто на  235267,26 грн. або на 5,3 % більше  планового показника. Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження по платі за землю  зменшились на 901384,76  грн. або на 16,1%.

          По транспортному податку надходження за звітний період склали   14583,67 грн. при планових показниках 14500 грн., перевиконання складає 83,67 грн. або 0,6%, порівняно з  аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 3574,66  грн. або на 19,7%.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 1325774,56 грн. при плані 1261500 грн., планові показники перевиконані на 64274,56 грн. або на 5,1%. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки збільшились  на 177573 грн. або на 16,0%.

По єдиному податку   при плані 12148380 грн. фактично надійшло 11365291,83 грн., планові показники недовиконані на 783088,17 грн. або на 6,5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 488351 грн. або на 4,5%. 

По  платі за надання адміністративних послуг за звітний період при плані 617365 грн. фактичні надходження склали 635058,05 грн., планові   показники перевиконані   на 17693,05 грн. або на 2,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на    36672,61 грн. або на  6,1 %.

          По надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності фактичні надходження за звітний період склали 188808,56 грн. при плані 176300 грн., перевиконання планових показників складає 12508,56 грн. або 7,1%, порівняно  з аналогічним періодом минулого року   надходження  збільшились на 13997,53 грн. або на 8,0%.

По   державному   миту  при     плані 96100 грн.,  фактично    надійшло  98990,97 грн., план перевиконано  на 2890,97 грн. або на 3,0%. Порівняно з  минулим роком надходження збільшились   на 22940,73  грн.   або на 30,2%.

         По збору за місця для паркування транспортних засобів  надійшло             13919 грн. при плані 13900 грн., планові показники перевиконані на 19 грн. або 0,1%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились  на 19992 грн. або на 59,0%.

По  туристичному збору  надійшло 10066,88 грн. при плані 10000 грн., планові показники перевиконано на 66,88 грн. або на 0,7%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились  на               2548,50 грн. або на 33,9%. 

Спеціальний фонд

До спеціального фонду бюджету міста за звітний період при плані 4171561 грн. фактично надійшло 3979116,31 грн., планові показники недовиконані на 192444,69 грн. або на 4,6% за рахунок недовиконання планових показників по наступних джерелах надходжень по:

          - власних надходженнях бюджетних установ планові показники недовиконані на  418767,86 грн. або на 10,3% (при плані 4085361 грн. фактично надійшло 3666593,14 грн.), порівняно з минулим роком надходження збільшились на 395766,19 грн. або на 12,1%;

          -  по екологічному податку планові показники недовиконані на 27591,33 грн. або на 46,6% (при плані 59200 грн. фактично надійшло 31608,67 грн.),  порівняно з минулим роком  надходження зменшились    на  28109,88 грн. або на 47,1%.

          По бюджету розвитку  планові показники перевиконані на 229357,26 грн. або в 9,5 рази, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 148561,0 грн. або в 2,4 рази, в тому числі по:

            -  надходженнях  від продажу земельних ділянок – надходження на 2021 рік не заплановано, фактично надійшло 256357,26 грн., порівняно з минулим роком надходження збільшились на 188354,56 грн. або в 3,8 рази.

          План по надходженнях від  відчуження майна не виконано на 27000 грн. (при запланованих 27000 грн. фактично кошти не надходили), на І квартал  2021 року надходження не планувались.

          Надходження коштів пайової участі на розвиток інфраструктури відповідно до законодавства України з 2021 року до  бюджетів місцевих громад не надходять. В 1 кварталі  минулого року  вказані надходження  склали  39793,56 грн.

Надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста  склали  24023,82 грн., порівняно з минулим роком надходження зменшились на 14218,77 грн. або на 37,2%. 

Видаткова частина загального фонду   бюджету міської територіальної громади  за 1 квартал  2021 року   виконана на 92,0%  (додаток 2),  при уточненому плані на звітний період  131463087 грн.  виконано 120992928 грн. Спеціальний фонд міського бюджету виконано на 15,8%   уточненого річного плану (план  - 19827231 грн.    виконано -  3129566 грн.).

  Видаткова  частина загального фонду бюджету міської територіальної громади  мала соціальну направленість.

Основну питому вагу склали:

- заробітна плата та нарахування на неї – 85489694,11 грн. або 70,7% загального обсягу фінансування;

- харчування – 4758787,39 грн. або 3,9%  загального обсягу фінансування;

- поточні трансферти населенню (пільги  та допомоги) – 1610771,86 грн. або 1,3% загального обсягу фінансування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв 19209792,52 грн. або 15,9% загального обсягу фінансування.

  В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

-   освіта – 88501284,36 грн. або   73,1% загального обсягу фінансування;

-   охорона здоров’я – 8224081,44 грн. або 6,8% загального обсягу фінансування;

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 4829257,66 грн. або 3,5%  загального обсягу фінансування;

- культура –  2602268,13 грн. або 2,2% загального обсягу фінансування.

- житлово-комунальне господарство – 779779,11 грн. або 0,6%  загального обсягу фінансування.

На фінансування захищених статей видатків  бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.04.2021 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами  та оплату за спожиті енергоносії.

 Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

        Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів  бюджету міської територіальної громади  складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів. 

          З метою забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни  розпорядженням міського голови від 02.04.2018 року №105-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 23.02.2015 року №55-р «Про заходи щодо наповнення бюджету м. Первомайська та економного  використання  бюджетних коштів»»  затверджені заходи щодо наповнення  міського бюджету та економного використання бюджетних коштів.

          Листом фінансового управління міської ради від 20.01.2021 року    №33/04.05-21  бюджетним установам громади було рекомендовано організувати роботу щодо:

- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;

- спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.

         Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 31.03.2021 року складають  2390096,31 грн., на  харчування   спрямовано 1588855,57 грн.

         Фінансовим управлінням міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету  проводиться контрольно-економічна робота.

        За звітний період проведено 19 перевірок. Встановлено фінансових порушень на загальну суму 272120 грн., в т.ч.: по загальному фонду - завищені асигнування в сумі  15760 грн., занижені асигнування  в сумі 242810 грн. Станом на 01.04.2021 року завищені асигнування не перерозподілені.

 Станом на 01.04.2021 року кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає  9485017 грн., зменшилась в порівняні з початком року на  2272538 грн.

 Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату складає   29860 грн., зменшилась в порівняні з початком року на  383727 грн.

         Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду відсутня. 

         Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає     1085 грн.

         Наказом начальника фінансового управління міської ради від 31.12.2020 року № 22-а затверджено план заходів щодо погашення кредиторської і дебіторської заборгованості по загальному і спеціальному фондах бюджетних установ та недопущення її утворення в подальшому, а саме:

        1. Встановити контроль за достовірністю звітних даних. Більш тісно співпрацювати з органами державного казначейства щодо організації цього питання.

        2. З метою недопущення позабюджетної заборгованості забезпечити здійснення видатків за принципом першочерговості.

        3. Зобов'язати розпорядників коштів:

- здійснити погашення кредиторської та дебіторської заборгованості, яка виникла станом на 01.01.2021 року;

        - проводити видатки за рахунок бюджетних коштів тільки після надходження коштів на їх розрахунковий рахунок;

        - щоквартально проводити суцільну інвентаризацію кредиторської та дебіторської заборгованості;

         - в разі  ризику виникнення заборгованості    запропонувати спрямовувати              понадпланові надходження по спеціальному фонду на погашення заборгованості загального фонду;

       - встановити жорсткий контроль за споживанням тепло-енергоресурсів у фізичних обсягах;

       - постійно проводити моніторинг кредиторської заборгованості за всіма кодами бюджетної класифікації видатків у розрізі її видів (бюджетної, не бюджетної, іншої);

      - посилити контроль на стадії обліку зобов'язань, проведення платежів, дотримання правил ведення бухгалтерського обліку та складання звіту про виконання кошторисів;

      - забезпечити постійну роботу щодо  своєчасного списання заборгованості, строк  позовної давності якої минув;

      - з метою недопущення утворення нової заборгованості своєчасно готувати пропозиції  щодо перерозподілу асигнувань між бюджетними програмами та кодами економічної класифікації  видатків;

       -  не допускати взяття зобов’язань понад  кошторисні призначення.

      Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань.

На виконання підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  пунктів 1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України,  виконавчий комітет міської ради 

ВИРIШИВ: 

   1. Інформацію   фінансового  управління міської  ради   про  виконання міського бюджету за І квартал  2021 року   взяти до відома. 

   2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугуров):

   2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.

   2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових  короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства  України в Миколаївській області.

   2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

                                                                                Термін: до 09.07.2021 р. 

   3. Начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Ользі КОЛЕСНІЧЕНКО:

   3.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

  3.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі, нижчому  за мінімальний.

                                                                                        Термін: до 09.07.2021 р. 

   4. Управлінню економіки міської ради (Скулме) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

                                                                                   Термін: до 09.07.2021 р.

   5. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):

   5.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

   5.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, посилити  контроль за якістю  їх надання.

   5.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю  використання  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

                                                                                       Термін: до 09.07.2021 р.

  6. Першому заступнику міського голови Дмитру МАЛІШЕВСЬКОМУ,  з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах, активізувати роботу адміністративної комісії.

                                                                                   Термін: до 09.07.2021 р.

7. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради:

7.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

7.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

                                                                                             Термін: постійно.

  8. Керівникам бюджетних установ:

  8.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

  8.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

  8.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.

  8.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів.

  8.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

  8.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

  8.7. Посилити контроль за  своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

                                                                                          Термін: постійно.   

     9. Головному лікарю комунального некомерційного підприємства «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня» Олегу ЧЕКРИЖОВУ вжити заходів щодо збільшення  в 2021 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче  середньообласного  показника.

                                                                                   Термін: протягом року.

  10. Управлінням міської ради: соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Скулме), житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань, освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевська), комунальному некомерційному підприємству «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня (Чекрижов), комунальному підприємству «Первомайський  центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенська), територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (Грушанський), Первомайському  центру соціальних служб для сім'ї, дітей  та молоді (Крижановська) про хід виконання рішення інформувати фінансове управління міської ради.

                                                                                    Термін: 20.07.2021 р.

11. Фінансовому управлінню міської ради (Шугуров) надати інформацію міському голові про хід виконання  рішення.

                                                                                  Термін: 26.07.2021 р.

12. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від  14.12.2020 року  № 496  «Про виконання міського бюджету за 9 місяців  2020 року». 

13. Контроль за виконанням  рішення покласти на міського голову               Олега ДЕМЧЕНКА. 

Міський голова                                                                    Олег ДЕМЧЕНКО

Додаток


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024