НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Рішення виконкому


№ 474 від 2021-11-12
Про виконання бюджету Первомайської міської територіальної громади за 9 місяців 2021 року (оприлюднено 16.11.2021)

ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ

РIШЕННЯ

 

від  _12.11.2021_ № 474
м. Первомайськ                  

Про виконання бюджету Первомайської міської  територіальної громади
за  9 місяців  2021 року 

          За 9 місяців  2021 року до бюджету Первомайської міської територіальної громади надійшло коштів в сумі  376734998,58 грн. (додаток 1),  в тому числі:

до загального фонду –   357891211,28 грн.;

до спеціального фонду –  18843787,30 грн.

          Загальний фонд

          При плані на звітний період  361911104 грн. фактичні надходження до загального фонду склали  357891211,28 грн., недовиконання планових показників складає 4019892,72 грн. або 1,1 % за рахунок недовиконання планових показників:

по податках і зборах  на  3939552,49 грн. або на 1,9%;

по трансфертах на 80340,23 грн. або на 0,1%.

         Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по загальному фонду   збільшились  на 35277206,48 грн. або на 10,9 % (9 місяців 2020 року надходження складають 322614004,8 грн.) за рахунок збільшення  надходжень: - по субвенціях з державного бюджету на 16263689 грн. або на 18,5%; - по субвенціях з обласного бюджету за рахунок коштів державного бюджету на 405798,17 грн. або на 3,7%; - по податках і зборах на 16645188,31 грн. або на 8,5%.

          Базова дотація за звітний період надійшла в сумі 29212200 грн., що складає 100% планових показників.

           До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі 212778537,51 грн. при плані 216718090 грн., план недовиконано на 3939552,49 грн. або на 1,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  збільшились  на  16645188,31 грн. або на 8,5%.

           По податку на доходи фізичних осіб  при  плані 138195310 грн. фактично надійшло 136133051,83 грн., недовиконання складає 2062258,17 грн. або 1,5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 15322610,51 грн. або на 12,7%.

          По податку на прибуток при плані 6200 грн. фактично надійшло 6233,86 грн., планові показники перевиконано на 33,86 грн. або на 0,6%,  порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  зменшились на 29239,09 грн. або на 82,4%.

          По акцизному податку з виробленого в Україні пального  надійшло 1624055,43 грн., при плані 2203800 грн., планові показники недовиконані на 579744,57 грн. або на 26,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 298816,25 грн. або на 15,5%;

          По акцизному податку з ввезеного на митну територію України пального надійшло 5515600,02  грн. при плані   9219000 грн., планові показники недовиконані на 3703399,98 грн. або на 40,2%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 1209030,04 грн. або на 18,0%.

          По акцизному  податку з реалізації суб’єктами  господарювання підакцизних товарів надійшло 8022888,84  грн.  при плані 7826800 грн.,  тобто на 196088,84 грн. або на 2,5 % більше планових  показників,  порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились   на  284666721,48 грн. або на 26,2%.

          По платі за землю  при  плані 15744500 грн. фактично надійшло 16751219,33 грн., тобто на  1006719,33 грн. або на 6,4% більше  планового показника. Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження по платі за землю  зменшились на 384756,14  грн. або на 2,3%

          По транспортному податку надходження за звітний період склали   95833,67 грн. при планових показниках 36400 грн., перевиконання складає 59433,67 грн. або 163,3%, порівняно з  аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 62134,64  грн. або на 184,4%  за рахунок збільшення надходжень по  транспортному податку з фізичних осіб на 10050,97 грн. або на 67,2% та по транспортному податку з юридичних осіб на 52083,67 грн. або в 3,8 рази.

          По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 7106058,84 грн. при плані 6857510 грн., планові показники перевиконані на 248548,84 грн. або на 3,6%. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки збільшились  на 1441964,29 грн. або на 25,5% за рахунок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості, надходження по якому збільшились  на 1066078,75 грн. або на 37,5%.

          По єдиному податку   при плані 33201180 грн. фактично надійшло 32697087,46 грн., планові показники недовиконані на 504092,54 грн. або на 1,5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 2804586,14 грн. або на 9,4%.

           По  платі за надання адміністративних послуг за звітний період при плані 1505500 грн. фактичні надходження склали 2301285,94 грн., планові   показники перевиконані   на 795785,94 грн. або на 52,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на   1237482,63 грн. або в 2,1 рази.

          По надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності фактичні надходження за звітний період склали 1114101,25 грн. при плані 700000 грн., перевиконання планових показників складає 414101,25 грн. або 59,2%, порівняно  з аналогічним періодом минулого року   надходження  збільшились на 561459,74 грн. або  в 2 рази.

          По   державному   миту  при     плані 271850 грн.,  фактично    надійшло  302858,48 грн., план перевиконано  на 31008,48 грн. або на 11,4%. Порівняно з  минулим роком надходження збільшились   на   76522,12  грн.   або на 33,8%.

           По збору за місця для паркування транспортних засобів  надійшло           55799 грн. при плані 55700 грн., планові показники перевиконані на 99 грн. або 0,2%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились  на 3592 грн. або на 6,1%.

           По  туристичному збору  надійшло 40122,17 грн. при плані 31690 грн., планові показники перевиконано на 8432,17 грн. або на 26,6%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились  на  12658,68  грн. або на 46,1%. 

  Спеціальний фонд

           До спеціального фонду бюджету міста за звітний період при плані   19229889 грн. фактично надійшло 18843787,30 грн., планові показники недовиконані на 386101,70 грн. або на 2% за рахунок недовиконання планових показників по наступних джерелах надходжень по:

          - власних надходженнях бюджетних установ планові показники недовиконані на  775091,20 грн. або на 6,3% ( при плані 12256083 грн. фактично надійшло 11480991,80 грн.), порівняно з минулим роком надходження збільшились на 2832811,95 грн. або на 32,8%;

          -  по екологічному податку планові показники недовиконані на 26514,39 грн. або на 22,7% (при плані 116700,0 грн. фактично надійшло 90185,61 грн.),  порівняно з минулим роком  надходження зменшились    на  26127,59 грн. або на 22,5%.

          По бюджету розвитку  планові показники перевиконані на 206806,60 грн. або на 35,15%, за рахунок перевиконання планових показників по:

          -  надходженнях  від продажу земельних ділянок на 206806,60 грн. або на 40,9%.  При плані 505398 грн.   фактично надійшло 712204,60 грн., порівняно з минулим роком надходження зменшились на 1512534,40 грн. або на 68,0%.

           Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження до бюджету розвитку зменшились на 1575754,16 грн. або на 66,5% за рахунок :

           - зменшення надходжень від продажу земельних ділянок на 1512534,40 грн. або на 68,0%;

 - кошти пайової участі на розвиток інфраструктури відповідно до законодавства України з 2021 року до  бюджетів місцевих громад не надходять. За 9 місяців  минулого року  вказані надходження  склали  146206,76 грн.

          Надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста  склали  157150,30 грн., планові показники перевиконані на 48233,30 грн. або на 44,3%, порівняно з відповідним періодом минулого року  надходження зменшились на 8264,68 грн. або на 5,0%.

        Видаткова частина загального фонду  бюджету міської територіальної громади за січень - вересень  2021 року (додаток 2)  виконана на 94,8% ,  при уточненому плані на звітний період  371692588 грн.  виконано 352448060 грн. Спеціальний фонд  бюджету виконано на  37,1% від   уточненого річного плану (план – 42058384 грн.,  виконано – 15594257 грн.).

  Видаткова  частина загального фонду бюджету міської територіальної громади  мала соціальну направленість.

        Основну питому вагу склали:

        - заробітна плата та нарахування на неї – 270814753 грн. або 76,8% загального обсягу фінансування;

        - медикаменти та харчування – 9682217  грн. або 2,7%  загального обсягу фінансування;

        - поточні трансферти – 28841404 грн. або 8,1%  загального обсягу фінансування;

        - оплата комунальних послуг та енергоносіїв  27491768 грн. або 7,8%  загального обсягу фінансування.

        В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

        -   освіта – 247029471 грн. або 70,1% загального обсягу фінансування;

        - охорона здоров’я – 29337778 грн. або 8,3% загального обсягу фінансування;

        - соціальний захист та соціальне забезпечення – 14592693 грн. або 4,1%  загального обсягу фінансування;

        - житлово-комунальне господарство – 7061503 грн. або 2,0%  загального обсягу фінансування;

        -  культура –  8809911 грн. або 2,5% загального обсягу фінансування.

 На фінансування захищених статей видатків  бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.10.2021 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами  та оплату за спожиті енергоносії.

Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

  Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів  бюджету міської територіальної громади  складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів. 

        З метою забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни  розпорядженням міського голови від 02.04.2018 року №105-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 23.02.2015 року        № 55-р «Про заходи щодо наповнення бюджету м. Первомайська та економного  використання  бюджетних коштів»»  затверджені заходи щодо наповнення   бюджету та економного використання бюджетних коштів.

        Листом фінансового управління міської ради від 20.01.2021 року    №33/04.05-21  бюджетним установам громади було рекомендовано організувати роботу щодо:

        - збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;

        - спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.

        Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 01.10.2021 року складають 6019770 грн., на  харчування   спрямовано                3370143 грн.

  Станом на 01.01.2021 року  вільний залишок коштів по загальному  фонду бюджету становив 2240111 грн. Протягом 9 місяців  2021 року проведене залучення  залишку в повному обсязі.

    Фінансовим управлінням міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету  проводиться контрольно-економічна робота.

         За звітний період проведено 72 перевірки. Встановлено фінансових порушень на загальну суму 9128700 грн., з них  по загальному фонду - завищені асигнування в сумі  3819200 грн., занижені асигнування  в сумі 5211700 грн.  

         Станом на 01.10.2021 р. перерозподілено завищених асигнувань в сумі 3819200 грн.

   Станом на 01.10.2021 року кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає  5553195 грн., зменшилась в порівняні з початком року на  7069366 грн.

   Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату складає   22080 грн., зменшилась в порівняні з початком року на  391507 грн.

        Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду на звітну дату складає 420 грн.    

  Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає  1264 грн.

   Наказом начальника фінансового управління міської ради від   31.12.2020 року № 22-а затверджено план заходів щодо погашення кредиторської і дебіторської заборгованості по загальному і спеціальному фондах бюджетних установ та недопущення її утворення в подальшому, а саме:

  1. Встановити контроль за достовірністю звітних даних. Більш тісно співпрацювати з органами державного казначейства щодо організації цього питання.

  2. З метою недопущення позабюджетної заборгованості забезпечити здійснення видатків за принципом першочерговості.

        3. Зобов'язати розпорядників коштів:

        - здійснити погашення кредиторської та дебіторської заборгованості, яка виникла станом на 01.01.2021 року;

  - проводити видатки за рахунок бюджетних коштів тільки після надходження коштів на їх розрахунковий рахунок;

  - щоквартально       проводити суцільну інвентаризацію кредиторської та дебіторської заборгованості;

  - в разі  ризику виникнення заборгованості    запропонувати спрямовувати              понадпланові надходження по спеціальному фонду на погашення  заборгованості загального фонду;

  - встановити жорсткий контроль за споживанням тепло-енергоресурсів у фізичних обсягах;

  - постійно проводити моніторинг кредиторської заборгованості за всіма кодами бюджетної класифікації видатків у розрізі її видів (бюджетної, не бюджетної, іншої);

  - посилити контроль на стадії обліку зобов'язань, проведення платежів, дотримання правил ведення бухгалтерського обліку та складання звіту про виконання кошторисів;

  - забезпечити постійну роботу щодо  своєчасного списання заборгованості, строк  позовної давності якої минув;

        - з метою недопущення утворення нової заборгованості своєчасно готувати пропозиції  щодо перерозподілу асигнувань між бюджетними програмами та кодами економічної класифікації  видатків;

         -  не допускати взяття зобов’язань понад  кошторисні призначення.

   Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань.  

 На виконання підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР зі змінами та доповненнями,  пунктів 1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України від 08 липня 2010 року № 2456-YI зі змінами та доповненнями,  виконавчий комітет міської ради 

ВИРIШИВ: 

1. Інформацію   фінансового  управління міської  ради   про  виконання бюджету Первомайської міської територіальної громади за 9 місяців  2021 року   взяти до відома.  

 2. Фінансовому управлінню міської  ради (ШУГУРОВ):

2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міської територіальної громади.

2.2. В разі невиконання дохідної частини бюджету міської територіальної громади організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових  короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства  України в Миколаївській області.

2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

                                                                                Термін: до 10.01.2022 р. 

3. Начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Ользі КОЛЕСНІЧЕНКО:

3.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

3.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі, нижчому  за мінімальний.

                                                                                        Термін: до 10.01.2022 р.  

4. Управлінню економічного розвитку територіальної громади міської ради (СКУЛМЕ) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

                                                                                   Термін: до 10.01.2022 р. 

5. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради  (ТРОЯН) :

5.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

5.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги, посилити  контроль за якістю  їх надання.

5.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю  використання  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

                                                                                     Термін: до 10.01.2022 р.

6. Першому заступнику міського голови Дмитру МАЛІШЕВСЬКОМУ,  з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах, активізувати роботу адміністративної комісії.

                                                                                   Термін: до 10.01.2022 р. 

 7. Управлінню  комунальної власності та земельних відносин міської ради (ВИШНЕВСЬКИЙ):

7.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

7.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

                                                                                             Термін: постійно.

 8. Керівникам бюджетних установ:

 8.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

 8.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

 8.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.

 8.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів.

 8.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

 8.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

 8.7. Посилити контроль за  своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

                                                                                          Термін: постійно.    

        9. Управлінням міської ради: соціального захисту населення (КОЛЕСНІЧЕНКО), економічного розвитку територіальної громади  (СКУЛМЕ), житлово-комунального господарства (ТРОЯН),  комунальної власності та земельних відносин (ВИШНЕВСЬКИЙ), освіти (ОСТАПЕНКО), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (ОЛІШЕВСЬКА), комунальному некомерційному підприємству «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня (ЧЕКРИЖОВ), комунальному підприємству «Первомайський  центр первинної медико-санітарної допомоги» (ОБОЛЕНСЬКА), територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (ГРУШАНСЬКИЙ), Первомайському  центру соціальних служб (КРИЖАНОВСЬКА) про хід виконання рішення інформувати фінансове управління міської ради.

                                                                                    Термін: 20.01.2022 р. 

10. Фінансовому управлінню міської ради (ШУГУРОВ) надати інформацію міському голові про хід виконання  рішення.

                                                                                  Термін: 25.01.2022 р.

11. Визнати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 13.08.2021 року № 304  «Про виконання  бюджету міської територіальної громади за  І півріччя  2021 року».   

12. Контроль за виконанням  рішення покласти на міського голову               Олега ДЕМЧЕНКА.

Міський голова                                                                            Олег ДЕМЧЕНКО


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024