НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Базові відстеження результативності регуляторних актів


від 2013-06-17
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта – рішення міської ради від 30.05.2013 р. № 19 “Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Первомайську в новій редакції»

ЗВІТ

про результати базового відстеження регуляторного акта

1.  Вид та назва регуляторного акта – рішення Первомайської міської              ради від 30.05.2013 р. № 19 “Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Первомайську в новій редакції»
2.  Назва виконавця заходів з відстеження – управління містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради.
3.    Цілі прийняття акта – стимулювання розвитку та упорядкування
відносин щодо питань розміщення зовнішньої реклами у м.          Первомайську шляхом вдосконалення процедури оформлення рекламних   засобів, спрощення процедури демонтажу рекламних конструкцій зовнішньої реклами.
4.    Строк виконання заходів з відстеження – з 03.06.2013 р по 12.06.2013 р.
     5.  Тип відстеження – базове.
6.    Методи одержання результатів відстеження – статистичний та соціологічний.
7.    Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних – відстеження результативності цього регуляторного акту здійснювалося шляхом аналізу офіційної статистичної інформації, даних по інвентаризації зовнішньої реклами в місті.
8.    Кількісні та якісні значення показників результативності акта – вищезазначені Порядок розміщення зовнішньої реклами у м. Первомайську в новій редакції» є єдиним процедурним документом. Вигода від впровадження запропонованого рішення полягає у своєчасному оформленні дозволів на розміщення зовнішньої реклами, демонтажу рекламних конструкцій зовнішньої реклами у разі самочинного розміщення  та збільшення надходження коштів до міського бюджету за розташовані на території м. Первомайська рекламні конструкції.        
9.    Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей – відповідність вимогам чинного законодавства, досягнення цілей державного регулювання, вдосконалення процедури видачі дозволу, збільшення  оплати за розміщення зовнішньої реклами, спрощення процедури демонтажу рекламних конструкцій зовнішньої реклами. 



Секретар міської ради                                                         В.М. Шевченко


 


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024