НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Повторні відстеження результативності регуляторних актів


від 2014-06-19
Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення міської ради від 30.05.2013 р. №19 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Первомайську в новій редакції»

ЗВІТ

про повторне відстеження результативності регуляторного акта – рішення міської ради від 30.05.2013 р. №19 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Первомайську в новій редакції»

 

  1. Вид та назва регуляторного акта – рішення міської ради від 30.05.2013 р. №19 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Первомайську в новій редакції».

  2. Назва виконавця заходів з відстеження – управління містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради.

  3. Цілі прийняття акту – стимулювання розвитку та упорядкування відносин щодо питань розміщення зовнішньої реклами у м. Первомайську шляхом вдосконалення процедури оформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами, спрощення процедури демонтажу самочинно встановлених рекламних конструкцій.

  4. Строк виконання заходів відстеження – з 02.06.2014 р по 12.06.2014 р.

  5. Тип відстеження –повторне.

  1. Методи одержання результатів відстеження – статистичний та соціологічний. Для здійснення повторного відстеження результативності регуляторного акта, його ефективності проведений аналіз досягнення поставлених при прийнятті регуляторного акту цілей за вказаний період часу.

  2. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних – відстеження результативності цього регуляторного акту здійснювалося шляхом аналізу досягнення поставлених в регуляторному акті цілей і регулювання за вказаний період часу питань, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами на території міста на підставі пропозицій, що надійшли по розміщенню зовнішньої реклами, фактичних даних з наданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, офіційної статистичної інформації.

  3. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

Аналіз якісних показників відобразив наступне:

Прийнятий регуляторний акт дозволив суб’єктам господарювання отримати у встановлений термін, за умови надання відповідного переліку документів, дозволи на розміщення зовнішньої реклами та вирішив інші питання, які регулюються даним актом в рівних умовах.

Завдяки прийнятому міською радою регуляторному акту приватні підприємці та підприємства, які звернулися з заявами по питанню розміщення зовнішньої реклами, у найкоротші терміни отримали необхідну інформацію, та, надавши необхідні матеріали, дозвільні документи на розміщення зовнішньої реклами.

Органи місцевої влади отримали нормативно-правовий акт, який дозволяє розглядати всі питання, які пов’язані з розміщенням зовнішньої реклами. Діючий регуляторний акт дозволяє підтримувати умови для розвитку малого та середнього бізнесу, розвиток партнерських відносин між органами місцевої влади і суб’єктами господарювання.

Населення міста отримує додаткову інформацію для вирішення своїх соціально-побутових питань за допомогою збільшення кількості рекламних конструкцій, а отже – об’єму рекламних площин на території міста. Крім того, упорядкування розміщення рекламних конструкцій дозволяє зберегти та покращити архітектурний вигляд міста.

Кількісними показниками результативності регуляторного акта були визначені : кількість звернень, які надійшли від суб’єктів господарювання на розміщення зовнішньої реклами, кількість об’єктів зовнішньої реклами, розташованих на території міста, об’єм отримуваної населенням міста інформації від розміщення зовнішньої реклами, яка відображається в загальній площі рекламних плоскостей.

За період дії регуляторного акту від прийняття рішення до червня 2014 року, тобто за рік, кількість звернень від суб’єктів господарювання на розміщення об’єктів зовнішньої реклами - 26; кількість об’єктів зовнішньої реклами, розміщених на території міста - 36; об’єм отримуваної населенням інформації від розміщення зовнішньої реклами, відображений в загальній площі рекламних плоскостей – 670,20 кв.м. До прийняття регуляторного акту, за 5 міс. 2013 року (з січня по травень включно) надійшло 4 заяви про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами та надано дозволи на розміщення 3 об’єктів зовнішньої реклами з площею рекламних плоскостей 45,53 кв.м.

Вигода від впровадження запропонованого рішення полягає у своєчасному оформлені дозволів на розміщення зовнішньої реклами, демонтажу самочинно встановлених рекламних конструкцій та збільшення надходження коштів до міського бюджету за користування місцями для розміщення рекламних конструкцій на території м. Первомайська.

Таким чином, на підставі вищевказаного вбачається, що дія прийнятого регуляторного акту стимулює розвиток та упорядкування відносин щодо питань розміщення зовнішньої реклами у місті шляхом вдосконалення процедури оформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами, спрощення процедури демонтажу самочинно встановлених рекламних конструкцій.

  1. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначення цілей – ціль діючого регуляторного акту - відповідність вимогам чинного законодавства, досягнення цілей державного регулювання, вдосконалення процедури видачі дозволу, оплати за користування місцями для розміщення зовнішньої реклами, спрощення процедури демонтажу самочинно встановлених рекламних конструкцій, досягнута. Результати проведеного відстеження дії регуляторного акту свідчать про те, що даний регуляторний акт дієвий та актуальний, дозволяє повною мірою в подальшому досягти поставлених при його прийнятті цілей.

Міський голова                                                                                               Л. Г. Дромашко


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024