НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Проекти рішень виконкому


від 2014-11-10
Про виконання міського бюджету за 9 місяців 2014 року

Проект

ПЕРВОМАЙСЬКА МIСЬКА РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ КОМIТЕТ

РIШЕННЯ

від __________ № ___
     м. Первомайськ

Про виконання міського
бюджету за 9 місяців
2014 року

За 9 місяців 2014 року до бюджету міста (додаток 1) надійшло коштів в сумі 193728,619 тис.грн., в тому числі:

до загального фонду – 172774,876 тис.грн.;

до спеціального фонду – 20953,743 тис.грн.

До загального фонду міського бюджету надійшло податків та зборів в сумі 33495,478 тис.грн., при плані 33032,355 тис.грн., план перевиконано на 463,123 тис.грн. або на 1,4 %, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах збільшились на 651,185 тис.грн. або на 2,0%.

Найбільшим джерелом надходжень до міського бюджету є податок на доходи фізичних осіб, питома вага його у податках і зборах загального фонду складає 74,1%. У доходах, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів питома вага вказаного податку за звітний період складає 99,7%.

В розрізі джерел надходжень планові показники виконані в розмірі:

- податок на доходи фізичних осіб: при плані 24639,033 тис.грн. фактично надійшло 24814,572 тис.грн., перевиконання складає 175,539 тис.грн. або 0,7%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 170,383 тис.грн. або на 0,7%;

- державне мито: при плані 85,3 тис.грн. фактично надійшло 86,1 тис.грн., тобто на 0,8 тис.грн. або на 1,0% більше від запланованого показника. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 9,1 тис.грн. або на 11,8%;

- податок на прибуток: при плані 213,7 тис.грн. фактично надійшло 214,0 тис.грн., тобто план виконано на 100,1%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 89,8 тис.грн. або на 29,6%;

- плата за землю: при плані 6843,8 тис.грн. фактично надійшло 6892,7 тис.грн., тобто на 48,9 тис.грн. або на 0,7% більше від запланованого показника. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 523,5 тис.грн. або на 8,2%;

- надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності:при плані 540,0 тис.грн., фактично надійшло 564,7 тис.грн., планові показники перевиконані на 24,7 тис.грн або на 4,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 147,8 тис.грн. або на 35,5%;

- збір за місця для паркування транспортних засобів: планові показники виконані на 100,6%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 12,7 тис.грн. або на 28,6%;

- туристичний збір: планові показники перевиконані на 10,0%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 1,9 тис.грн. або на 22,7%.

- збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності: планові показники виконано на 100,0%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 15,8 тис.грн. або на 3,4%;

- адміністративні штрафи: планові показники виконані на 100,3%. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 6,6 тис.грн. або на 84,6%;

- частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань: планові показники виконано на 100,0%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 17,1тис.грн. або на 51,0%.

До спеціального фонду бюджету міста за 9 місяців поточного року при плані 21305,41тис.грн. надійшло 20953,743 тис.грн., в т. ч. власні надходження бюджетних установ – 7180,910 тис.грн. Планові показники спеціального фонду без власних надходжень бюджетних установ не довиконано на 7532,577тис.грн. або на 35,4% за рахунок :

- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування на 7862,312 тис.грн. або на 80,6%.

План надходжень до бюджету розвитку перевиконано на 261,87 тис.грн. або на 2,9%, в т.ч. по:

- єдиному податку на 184,2 тис.грн. або на 2,3%;

- по коштах від продажу землі на 68,3 тис.грн. або на 7,9%;

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 3,8 тис.грн. або на 45,2%;

По збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах планові показники перевиконано   на 7,6 тис.грн. або на 8,8%;

- По збору за першу реєстрацію транспортного засобу та екологічному податку планові показники виконано на 100,0%;

Дотації вирівнювання надійшло 69863,85 тис.грн., тобто 100% планових показників.

До загального фонду державного бюджету за рахунок якого проводиться перерахування дотацій до місцевого бюджету надійшло 12542,4 тис. грн., що на 9044,8 тис.грн. або на 41,9 % менше ніж за аналогічний період минулого року за рахунок перереєстрації визначального платника ПАТ Молочно-консервний комбінат в центральний офіс м.Києва.

Видаткова частина міського бюджету по загальному фонду (додаток 2) при уточненому річному плані – 238463,486тис.грн. виконано за 9 місяців 2014 року - 170018,375тис.грн., (71,3%), по спеціальному фонду при уточненому плані на рік 33330,385тис.грн. виконано 5289,741тис.грн.

Витратна частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.

Основну питому вагу склали:

- заробітна плата та нарахування на неї – 74782,648тис.грн. або 44,0% загального обсягу фінансування;

- медикаменти та харчування – 4521,214тис.грн. або 2,7% загального обсягу фінансування;

- поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 69084,723тис.грн. або 40,6% загального обсягу фінансування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв 7578,003тис.грн. або 4,5% загального обсягу фінансування.

В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

- освіта – 51848,306тис.грн. або 30,5% загального обсягу фінансування;

- охорона здоров’я – 32066,119тис.грн. або 18,9% загального обсягу фінансування;

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 70278,380тис.грн. або 41,3% загального обсягу фінансування;

- житлово-комунальне господарство – 1105,233тис.грн. або 0,7% загального обсягу фінансування;

- культура – 4687,294тис.грн. або 2,8% загального обсягу фінансування.

На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.10.2014 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери згідно термінів, що визначаються трудовими угодами.

Розрахунки за електричну та теплову енергію водопостачання та водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами проведені в повному обсязі.

Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

При затвердженні бюджету м. Первомайська на 2014 рік розрахункова недостатність коштів на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам установ охорони здоров»я складала 6260,5тис.грн.

Розрахунково, з урахуванням фактичних видатків за 9 місяців поточного року, незабезпеченість видатками на зарплату з нарахуваннями працівників ПЦМБЛ станом на 01.10.2014 року складає 2313,1тис.грн.

Для забезпечення видатками на оплату праці працівників установ охорони до кінця поточного року;

  • з 13.10.2014року працівники медичних закладів міста будуть переведені на 0,75 ставки – (ФОП 1247,3*0,25*2,5міс=779,6* 1,363=1062,6тис.грн.) , економія 1062,6тис.грн.;

  • з 13.10.2014року працюючі пенсіонери будуть переведені на 0,5ставки – (ФОП -409,4*0,5*2,5міс=511,8*1,363=697,5тис.грн.) економія 697,5тис.грн.;

  • надання відпусток без збереження заробітної плати – (65прац. по 5 днів, 275працюючих по 4 дні ) - економія 110,0тис.грн.;

  • проведено перерозподіл непершочегових видатків - 443,0тис.грн. (рішення виконавчого комітету міської ради від 06.10.2014року №445 «Про внесення змін до бюджету м. Первомайська на 2014 рік».

Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів міського бюджету складені договори за кожним видом енергоносіїв, що споживаються, в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням необхідності жорсткої економії коштів.

Бюджетними установами міста розроблені заходи щодо економного витрачання енергоносіїв, а також енергозберігаючі заходи на 2014рік на суму 3018,2тис.грн. За 9 місяців поточного року профінансовано на впровадження вказаних заходів 508,5тис.грн.

Розпорядники коштів місцевих бюджетів брали зобов'язання лише в межах затверджених лімітів асигнувань.

З метою максимального використання субвенцій з державного бюджету щомісячно проводилась робота по знаходженню схем розрахунків за спожиті житлово-комунальні послуги по пільгах, житлових субсидіях, послугах зв’язку окремих категорій громадян та пільговому перевезенню залізницею згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2005 року №20. Протягом 9 місяців поточного року надані пропозиції та проведені централізовані розрахунки на загальну суму 5820,5тис.грн.

Станом на 01.01.2014року вільний залишок коштів по загальному фонду міського бюджету становив 3923,371тис.грн. Протягом січня-жовтня 2014 року проведене залучення залишку в сумі 2421,682тис.грн. на збільшення видатків.

За 9 місяців 2014 року на покриття тимчасових касових розривів бюджетом м. Первомайська отримано короткотермінових позичок на загальну суму 10688,4тис.грн., погашено в повному обсязі.

За 9 місяців 2014 року до спеціального фонду бюджету міста на проведення дорожніх робіт надійшло податків та зборів в сумі 168,7тис.грн., загальний обсяг фінансування дорожніх робіт за звітний період у місті склав 78,9тис.грн. (з урахуванням залишку вільних коштів станом на 01.01.2014р.) або 38,1 % від затвердженого плану на звітний період.

За звітний період до фонду охорони навколишнього природного середовища надійшло податків та зборів в сумі 38,8тис.грн., профінансовано 38,0тис.грн. (з урахуванням залишку вільних коштів станом на 01.01.2014р.) або 48,3 % від затвердженого плану на звітний період.

Листом фінансового управління міської ради від 04.04.2014р. № 193/16 бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо:

- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;

- спрямування надпланових обсягів надходжень на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.

Станом на 01.10.2014року на захищені статті видатків направлено 2478,6тис.грн. в тому числі:

на медикаменти - 520,2тис.грн. та харчування направлено 1954,0тис.грн., енергоносії – 4,4тис.грн. коштів спеціального фонду.

Станом на 01.01.2014року залишок коштів по спеціальному фонду міського бюджету становив 10742,1тис.грн. Протягом січня-вересня 2014 року проведене залучення залишку в сумі 6759,0тис.грн. на збільшення видатків.

Фінансове управління Первомайської міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання міського бюджету проводить контрольно-економічну роботу.

За звітний період проведено 75 перевірок, в ході яких встановлено фінансових порушень на загальну суму 616,4тис.грн., в т.ч. завищених асигнувань на суму 606,4тис.грн.

Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.01.2014 р. складала 4225,9тис.грн. Станом на 01.10.2014р. кредиторська заборгованість складає 3476,6тис.грн.

Дебіторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.01.2014 р. складала 0,3тис.грн. Станом на 01.10.2014р. дебіторська заборгованість складає 2,6тис.грн.

Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 2985,5тис.грн., в т.ч.: по зареєстрованим фінансовим зобов’язанням на кінець звітного періоду – 482,6тис.грн.:

Заборгованість виникла у зв’язку з обмеженням касових видатків територіальним управлінням Державної казначейської служби.

Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду відсутня.

Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктів 1, 4 статті 78 Бюджетного кодексу України, виконком міської ради

ВИРIШИВ:

1. Інформацію начальника фінансового управління міської ради Шугурова С.М. про виконання міського бюджету за 9 місяців 2014 року взяти до відома.

2. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову):

2.1. Проводити моніторинг виконання дохідної та видаткової частини бюджету міста.

2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових середньострокових та короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства України в Миколаївській області.

2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

Термін: до 21.01.2015р.

3. Первомайській об’єднаній державній податковій інспекції головного управління Міндоходів у Миколаївській області (Будурацькому) (за узгодженням):

3.1. Проводити роботу із збитковими підприємствами, які мають низьке податкове навантаження.

3.2. Проаналізувати фінансову діяльність фізичних осіб-підприємців, які отримують великі доходи, залучають до праці значну кількість найманих працівників, але сплачують незначні суми податків та здійснити заходи, направлені на підвищення рівня податкового навантаження, збільшення надходжень платежів до бюджету і зменшення кола неплатників податків.

3.3. Продовжити роботу по проведенню територіального обстеження міста з метою залучення до сплати податків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю.

Термін: 21.01.15 р.

4. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради Колесніченко О.А.:

4.1. Проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб внаслідок здійснення фізичною особою підприємницької діяльності.

4.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому за мінімальний.

Термін: 21.01.2015р.

5. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

Термін: 21.01.2015р.

6. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):

6.1. Проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

6.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити контроль за якістю їх надання.

6.3. Посилити контроль за ефективним та своєчасним використанням коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

Термін: 21.01.2015р.

 

7. Першому заступнику міського голови Димидовському А.В. з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії.

Термін : 21.01.2015р.

8. Управлінню містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):

8.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

8.2. Проводити роботу по відшкодуванню збитків до міського бюджету в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

Термін: постійно.

9. Керівникам бюджетних установ:

9.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

9.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

9.3. Вжити заходів щодо повного погашення кредиторської та дебіторської заборгованості та недопущенню їх в подальшому.

9.4. Посилити контроль за ефективним використанням бюджетних коштів.

9.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

9.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

9.7.Посилити контроль за своєчасним використанням профінансованих видатків та недопущенням утворення залишків бюджетних коштів на особових та реєстраційних рахунках підпорядкованих установ на звітну дату.

Термін: постійно.

10. Головному лікарю центральної міської багатопрофільної лікарні Некрасенку К.А. вжити заходів щодо:

10.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.

10.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2014році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

10.3. Збільшення в 2014році видатків загального та спеціального фондів на придбання медикаментів та забезпечення видатками на придбання продуктів харчування не нижче середньообласного показника.

Термін: протягом року.

11. Начальнику управління освіти міської ради Остапенко Г.Ф. та головному лікарю Первомайської центральної міської лікарні Некрасенку К.А. вжити заходів щодо недопущення зменшення вартості харчування та медикаментів одного діто-, ліжко-дня в закладах освіти та охорони здоров'я у порівнянні з минулим роком.

Термін: протягом року.

12. Первомайській об’єднаній державній податковій інспекції головного управління Міндоходів у Миколаївській області (Будурацькому) (за узгодженням), управлінням міської ради: соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Зарицькій), житлово-комунального господарства (Троян), містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчаку), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевській), центральній міській багатопрофільній лікарні (Некрасенку), Комунальному закладу «Первомайський центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенській), Первомайському центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (Гонтарук) про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.

Термін: 21.01.2015р.

13. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.

Термін: 26.01.2015р.

14. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від 08.08.2014р. № 335 «Про виконання міського бюджету за І півріччя 2014 року» як таке, що виконане.

15. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.

Міський голова                                                                        Л.Г. Дромашко


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024