НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Проекти рішень виконкому


від 2015-07-24
Про виконання міського бюджету за І півріччя 2015 року

 
ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ
РIШЕННЯ

від________________№
      м. Первомайськ
     
                                                                                                                                                                            
Про виконання міського
бюджету за І півріччя 2015 року

За І півріччя 2015 року до бюджету міста (додаток 1) надійшло коштів в сумі 149552,1тис.грн., в тому числі:
до загального фонду –  143631,4тис.грн.;
до спеціального фонду –   5920,7тис.грн.

До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі  36837,9тис.грн., при плані 24234,7тис.грн., план перевиконано на 12603,2тис.грн. або на 52,0 %, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  по  податках  i  зборах  збільшились на 14597,6тис.грн. або на 65,6 % за рахунок змін в бюджетному законодавстві, відповідно до яких єдиний та екологічний податки зараховуються до загального фонду міського бюджету.    
Найбільшими  джерелами надходжень до міського бюджету є:
- податок на доходи  фізичних осіб, питома вага його у податках і зборах загального фонду  складає 42,2%;
           - єдиний податок , питома вага якого в податках і зборах загального фонду складає 16,5%;
           - акцизний збір , питома вага якого в податках і зборах загального фонду складає  20,3%;
В розрізі джерел надходжень планові показники виконані в розмірі:
-  податок на доходи фізичних осіб: при  плані 13308,0тис.грн. фактично надійшло 15537,3тис.грн., перевиконання складає 2229,3тис.грн. або 16,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 1001,6тис.грн. або на 6,1% за рахунок зменшення нормативу відрахувань з 75,0% у 2014 році до 60,0% у 2015 році;
- єдиний податок: при плані 5285,1тис.грн. фактичні надходження склали 6095,2тис.грн. перевиконання планових показників складає 810,1тис.грн. або  в 11,5 р.;
-  податок на прибуток: при плані 112,6тис.грн. фактично надійшло 154,6тис.грн., тобто план перевиконано на 42,0тис.грн. або на 37,3 %., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 16,9тис.грн. або на 9,9%, за рахунок зменшення прибутку комунального підприємства  "Тепло";
- плата за землю: при  плані  4704,4тис.грн. фактично надійшло 5638,8тис.грн., тобто на 934,4тис.грн. або на 19,9%  більше   від запланованого показника. Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження збільшились на 1115,4тис.грн. або на 24,7%;
- надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності: планові показники перевиконані виконані на 114,1тис.грн. або 35,2%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 87,4тис.грн. або на 24,9%;
- збір за місця для паркування транспортних засобів: планові показники виконані на  115,4%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 2,5тис.грн. або на 6,8%;
- туристичний збір: планові показники перевиконані на 9,4%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 1,0тис.грн. або на 24,9%.
  - частина чистого прибутку комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань: перевиконання планових показників складає 18,0тис.грн. або в 2,7 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 19,0тис.грн. або в 3,0р.;
-  державне мито: при  плані 269,4тис.грн. фактично надійшло 336,9тис.грн., тобто на 67,5тис.грн. або на 25,0 %  більше   від запланованого показника. Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження збільшились на 285,4тис.грн. або в 6,6 р. за рахунок змін в законодавстві;
- екологічний податок: планові показники виконані на 138,4 %, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  не збільшилися.
Надходження плати за надання адміністративних послуг за звітний період складає 561,7тис.грн., що перевищую планові річний показник в 9,7р.
Акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання підакцизних товарів в І півріччі 2015 року надійшло 7479,5тис.грн.

До спеціального фонду  бюджету міста за звітний період при плані 675,0тис.грн. надійшло 5920,7тис.грн.,в тому числі без власних  надходжень бюджетних установ 730,3тис.грн., планові показники спеціального фонду без власних надходжень бюджетних установ  перевиконано на 55,3тис.грн. або на 8,2%.
 До бюджету розвитку: при плані 630,0тис.грн., надійшло 719,4тис.грн., планові показники перевиконано на 89,4тис.грн. або на 14,2%, в тому числі:
- по коштах від продажу землі план  не довиконано на 169,0тис.грн. або на 30,7%;
- по надходженню коштів від відчуження майна надходження склали 256,1тис.грн.
            - по надходженнях коштів пайової  участі у розвитку інфраструктури населеного пункту планові показники перевиконано на  2,3тис.грн. або 2,9 %.
   
    Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження до спеціального фонду без власних надходжень бюджетних установ зменшились  на 13295,2тис.грн. або на 94,8% за  рахунок  того, що єдиний податок та екологічний податок зараховуються до загального фонду бюджету міста.

           Видаткова частина міського бюджету по загальному фонду (додаток 2) при уточненому  плані  – 137620,3тис.грн. виконано 135074,6тис.грн., (98,2%),   по спеціальному фонду при уточненому плані на рік 23854,1тис.грн. виконано 11466,9тис.грн.
Витратна частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.
Основну питому вагу склали:
- заробітна плата та нарахування на неї – 58710,3тис.грн. або 43,5% загального обсягу фінансування;
- медикаменти та харчування – 2733,4тис.грн. або 2,0%  загального обсягу фінансування;
- поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 50194,4тис.грн. або 37,2% загального обсягу фінансування;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв 10760,3тис.грн. або 8,0% загального обсягу фінансування.
В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:
-    освіта – 45811,5тис.грн. або 33,9% загального обсягу фінансування;
- охорона здоров’я – 22997,7тис.грн. або 17,1% загального обсягу фінансування;
- соціальний захист та соціальне забезпечення – 51186,6тис.грн. або 37,9%  загального обсягу фінансування;
- житлово-комунальне господарство – 2855,3тис.грн. або 2,1%  загального обсягу фінансування;
- культура –  4006,2тис.грн. або 3,0% загального обсягу фінансування.
 На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.07.2015року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами.  Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.
При затверджені  бюджету  м. Первомайська на 2015 рік  недостатність коштів  на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам  закладів охорони здоров'я  складала 6681,2тис.грн. На вказану суму були розроблені,  затверджені та прийняті до неухильного виконання заходи щодо забезпечення фондом оплати праці працівників галузі.  Станом на 01.07.2015 року  за рахунок впровадження цих заходів економія складає 2943,9тис.грн. Рішенням міської ради від 26.02.2015р. №3 «Про внесення змін до бюджету м.Первомайська на 2015 рік» за рахунок вільного залишку додатково виділено 217,2тис.грн. на виплату заробітної плати  працівникам закладів охорони здоров'я.    На звітну дату недостатність коштів на вказані видатки складає 3520,1тис.грн.
 Разом з тим, по галузі   «Охорона здоров'я»  передбачене  поетапне  скорочення 32 ліжок цілодобового перебування та 17,5 штатних одиниць.  Економічний ефект від вказаного скорочення складе 351,5тис.грн.
 Крім того, рішенням міської ради від 26.02.2015р. №3 «Про внесення змін до бюджету м.Первомайська на 2015 рік» за рахунок вільного залишку додатково виділено кошти на розрахунки за спожитий природний газ закладами охорони здоров'я в  сумі 309,0тис.грн.

Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів Розрахунки за спожиті міського бюджету складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів.  
Бюджетними установами міста розроблені заходи щодо економного витрачання енергоносіїв, а також енергозберігаючі заходи на 2015рік  на суму 1340,1тис.грн. Профінансовано станом на 01.07.2015р. на  впровадження вказаних заходів  1138,5тис.грн.
Розпорядники коштів місцевих бюджетів брали зобов'язання лише в межах затверджених лімітів асигнувань.
  З метою максимального використання субвенцій з державного бюджету щомісячно проводилась робота по знаходженню схем розрахунків за спожиті житлово-комунальні  послуги по пільгах, житлових субсидіях, послугах зв’язку окремих категорій громадян та пільговому перевезенню залізницею згідно з  постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2005 року №20. Протягом І півріччя поточного року  надані пропозиції та проведені централізовані розрахунки на загальну суму 8013,125тис.грн.
Листом фінансового управління міської ради  від 24.02.2015 року  № 104/04 бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо:
- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;
- спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.
 Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) збільшилися станом на 01.07.2015 року на суму 2327,9тис.грн. Ці кошти були  спрямовані на захищені  статті видатків, в тому числі:
-    медикаменти – 493,7ти.грн.;
-    продукти харчування – 1834,2тис.грн.    

Станом на 01.01.2015 року  вільний залишок коштів по загальному  фонду міського бюджету становив 2265,360тис.грн. Протягом І  півріччя  2015 року проведене залучення  залишку в сумі 2259,704тис.грн. на збільшення видатків, з них 1188,015тис.грн. на погашення заборгованості яка склалась станом на 01.01.2015 року.
Станом на 01.01.2015 року  залишок коштів по спеціальному  фонду міського бюджету становив 14929,23202тис.грн. Протягом січня-червня 2015 року проведене залучення  залишку в сумі 14208,45706тис.грн., з них 3614,39106тис.грн. на погашення заборгованості, яка склалась станом на 01.01.2015 року.
  Фінансове управління Первомайської міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету щомісяця надає до департаменту фінансів облдержадміністрації відомості про результати проведеної контрольно-економічної роботи.
  За звітний період проведено 73 перевірки, в ході яких встановлені фінансові  порушення на загальну суму 84,4тис.грн., в т.ч. завищені  асигнування  на суму 56,1тис.грн.
  Кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає 1188425,00грн., по бюджетних установах відсутня.
           Дебіторська заборгованість на звітну дату складає 31724,00 грн., в т.ч. по бюджетних установах -  8181,00грн.  Заборгованість виникла у зв'язку з попередньою оплатою за електроенергію згідно договору.
   Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 276800,00грн., в т.ч. по бюджетних установах - 10000,00грн.,  заборгованість виникла у зв`язку із зауваженнями до документації 6 етапу розробки Генплану міста Первомайська по зареєстрованим фінансовим зобов`язанням, заборгованість буде погашена після усунення зауважень.
            Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду на звітну дату складає 701150,00грн. (авансові платежі).
     Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань.
   
 Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  пунктів 1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України, виконком міської ради

ВИРIШИВ:

   1. Інформацію начальника   фінансового  управління міської  ради  Шугурова С.М.  про  виконання міського бюджету за І півріччя 2015 року   взяти до відома.

   2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугурову):
   2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.
   2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових  короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства  України в Миколаївській області.
   2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.
                                                                                Термін: до 01.10.2015р.

3. Первомайській об’єднаній державній податковій інспекції головного управління ДФС у Миколаївській області  (Будурацькому) (за узгодженням):
3.1. Проводити роботу із збитковими підприємствами, які мають низьке податкове навантаження.
3.2. Проаналізувати фінансову діяльність фізичних осіб-підприємців, які отримують великі доходи, залучають до праці значну кількість найманих працівників, але сплачують незначні суми податків та здійснити заходи, направлені на підвищення рівня податкового навантаження, збільшення надходжень платежів до бюджету і зменшення кола неплатників податків.
3.3. Продовжити роботу по проведенню територіального обстеження міста з метою залучення до сплати податків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю.                                                                                                                                                                                                                                                                                     
                                                                                             Термін: 01.10.2015р.

4. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Колесніченко О.А.:
4.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.
4.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому  за мінімальний.
                                                                                            Термін: 01.10.2015р.

    5. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.
                                                                                             Термін: 01.10.2015р.

6. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):
6.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.
6.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити  контроль за якістю  їх надання.
6.3. Посилити контроль за ефективним та своєчасним  використанням  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.
                                                                                             Термін: 01.10.2015р.
     
 7. Першому заступнику міського голови Димидовському А.В. з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії.
                                                                                          Термін : 01.10.2015.

     8. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):
     8.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.
     8.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.
                                                                                             Термін: постійно.

     9. Керівникам бюджетних установ:
     9.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.
    9.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.
   9.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.
   9.4. Посилити контроль за ефективним використанням бюджетних коштів.
   9.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.
   9.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.
   9.7.Посилити контроль за  своєчасним використанням профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.
                                                                                          Термін: постійно.

      10. Головному лікарю центральної міської багатопрофільної лікарні Чекрижову О.В.  вжити заходів щодо:
   10.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.
   10.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2015році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги.
   10.3. Збільшення  в 2015 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче  середньообласного  показника.
                                                                                   Термін: протягом року.
                                                                                 
   11. Первомайській об’єднаній державній податковій інспекції  головного управління ДФС у Миколаївській області (Будурацькому) (за узгодженням), управлінням міської ради:  соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Зарицькій), житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчаку), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевській), центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову), Комунальному закладу «Первомайський  центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенській), територіальному центру соціального обслуговування м. Первомайська (Халковському), Первомайському  центру соціальних служб для сім'ї, дітей  та молоді (Гонтарук) про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.
                                                                                          Термін: 21.10.2015.

 12. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.
                                                                                           Термін: 26.10.2015.
 
          13. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від   18.11.2014року №495 «Про виконання міського бюджету за  9 місяців    2014року»   та від  15.05.2015р. №189 «Про виконання міського бюджету за  І квартал    2015 року»  як такі, що втратили чинність.

        14. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.


          Міський голова                                                                Л.Г. Дромашко

Додаток 1

Додаток 2


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024