НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Рішення виконкому
№ 203 від 2016-05-13 Про виконання міського бюджету за І квартал 2016 року
ПЕРВОМАЙСЬКА МIСЬКА РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI ОБЛАСТI ВИКОНАВЧИЙ КОМIТЕТ РIШЕННЯ
від 13.05.2016р.№203 м. Первомайськ Про виконання міського бюджету за І квартал 2016 року За І квартал 2016 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі 100070,9 тис.грн. ( додаток 1), в тому числі: до загального фонду – 95285,4 тис.грн.; до спеціального фонду – 4785,5тис.грн.
При плані на звітний період 87585,2 тис.грн. фактичні надходження загального фонду склали 95285,4 тис.грн., перевиконання планових показників складає 7700,2 тис.грн. або 8,8% за рахунок перевиконання планових показників по податках і зборах на 11252,9 тис.грн. або на 55,6%. - по субвенціях з державного бюджету план недовиконано на 3542,4 тис.грн. або на 5,6%; - по субвенціях з обласного бюджету - 10,3 тис.грн. або на 11,2%.
До загального фонду міського бюджету надійшло податків та зборів в сумі 31486,4 тис.грн. при плані 20233,4 тис.грн., план перевиконано на 11253,0 тис.грн. або на 55,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах збільшились на 14637,7 тис.грн. або на 86,9%. Найбільшими джерелами надходжень до міського бюджету є: - податок та збір на доходи фізичних осіб, питома вага його у податках і зборах загального фонду складає 50,0%; - єдиний податок , питома вага якого в податках і зборах загального фонду складає 17,1%; - акцизний збір , питома вага якого в податках і зборах загального фонду складає 17,0%; - плата за землю, питома вага якої в податках і зборах загального фонду складає 11,9%.
По податку та збору на доходи фізичних осіб: при плані 7786,9 тис.грн. фактично надійшло 15759,2 тис.грн., перевиконання складає 7972,3 тис.грн. або в 2,0 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 8652,1 тис.грн. або в 2,2 р. По податку на прибуток: при плані 14,9 тис.грн. фактично надійшло 56,8 тис.грн., тобто на 41,9 тис.грн або в 3,8 р. більше плану, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 59,2тис.грн. або на 51,0%, за рахунок КП «Тепло» в зв’язку із зменшенням абонентів - переходом їх на індивідуальне опалення. По платі за землю: при плані 3525,0 тис.грн. фактично надійшло 3738,3 тис.грн., тобто на 213,3 тис.грн. або на 6,1% більше планового показника. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 636,4 тис.грн. або на 20,5%. По орендній платі за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності: при плані 174,0 тис.грн. фактично надійшло 220,2 тис.грн., планові показники перевиконані на 46,2 тис.грн. або на 26,6 %, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 21,6тис.грн. або на 10,9%. По збору за місця для паркування транспортних засобів планові показники виконані на 100,3%: при плані 19,8 тис.грн. фактично надійшло 19,867 тис.грн. порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 0,2 тис.грн. або на 0,9%. По туристичному збору: при плані 2,4 тис.грн. фактично надійшло 4,7 тис.грн., планові показники перевиконані на 2,3 тис.грн. або на 95,8 %, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 1,8тис.грн. або на 60,1%. По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 181,4 тис.грн., планові показники перевиконані на 106,4 тис.грн. або в 2,4 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 119,2 тис.грн. або в 2,9 р.
По єдиному податку: при плані 3003,0 тис.грн., фактичні надходження склали 5372,6 тис.грн.,планові показники перевиконано на 2369,6 тис.грн. або на 78,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 2006,8 тис.грн. або на 59,6%.
По платі за надання адміністративних послуг за звітний період надходження склали 395,0 тис.грн.: при плані 289,0 тис.грн., що перевищило планові показники на 106,0 тис.грн. або на 36,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 129,5 тис.грн. або на 48,8%. По акцизному податку з реалізації суб'єктами господарювання підакцизних товарів в звітному періоді: при плані 5150,0 тис.грн. надходження склали 5360,7 тис.грн., планові показники перевиконано на 210,7 тис.грн. або на 4,1%. порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 3112,5 тис.грн. або в 2,4 р.
До спеціального фонду бюджету міста за звітний період при плані 2735,2 тис.грн. фактично надійшло 4785,5 тис.грн., планові показники перевиконано на 2050,3 тис.грн. або на 75,0%. за рахунок: - бюджету розвитку: планові показники перевиконані на 1287,5 тис.грн. або в 2,9 р. за рахунок перевиконання планових показників: - по продажу землі - на 1287,4 тис.грн. або в 3,0 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 1819,3 тис.грн. або в 16,4 р. Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту склали 9,9 тис.грн., виконання планових показників складає 100,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 33,2 тис.грн. або на 76,9%. До цільового фонду соціально-економічного розвитку міста надходження склали 2,5 тис.грн., що на 3,7 тис.грн. або на 59,3% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Видаткова частина міського бюджету по загальному фонду за І квартал 2016 року виконана на 87,0%. При уточненому плані на звітний період 97531,220тис.грн. виконано 84822,696тис. грн. По спеціальному фонду при уточненому річному плані 14568,537 виконання складає 4257,170тис.грн. або 29,2% (додаток 2). Видаткова частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість. Основну питому вагу склали: - заробітна плата та нарахування на неї – 32250,273тис.грн. або 38,0% загального обсягу фінансування; - медикаменти та харчування – 1408,617тис.грн. або 1,7% загального обсягу фінансування; - поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 38870,790тис.грн. або 45,8% загального обсягу фінансування; - оплата комунальних послуг та енергоносіїв 9746,510тис.грн. або 11,5% загального обсягу фінансування. В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином: - освіта – 26043,174тис.грн. або 30,7% загального обсягу фінансування; - охорона здоров’я – 11712,230тис.грн. або 13,8% загального обсягу фінансування; - соціальний захист та соціальне забезпечення – 39046,710тис.грн. або 46,0% загального обсягу фінансування; - житлово-комунальне господарство – 1399,125тис.грн. або 1,6% загального обсягу фінансування; - культура – 1794,840тис.грн. або 2,1% загального обсягу фінансування. Станом на 01.01.2016року вільний залишок коштів по загальному фонду міського бюджету становив 9746,8тис.грн. Протягом І кварталу 2016 року проведене залучення залишку в сумі 9740,2тис.грн. на збільшення видатків. На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.04.2016 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери згідно термінів, що визначаються трудовими угодами. Розрахунки за електричну та теплову енергію, водопостачання та водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами проведені в повному обсязі. Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.
Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів міського бюджету складені договори за кожним видом енергоносіїв, що споживаються, в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням необхідності жорсткої економії коштів.
Бюджетними установами міста розроблені заходи щодо економного витрачання енергоносіїв, а також енергозберігаючі заходи на 2016рік на суму 520,8тис.грн. За звітний період профінансовано на провадження вказаних заходів 87,7тис.грн., в тому числі загальний фонд – 4,5тис.грн., спеціальний фонд – 83,2тис.грн.
При затвердженні бюджету м. Первомайська на 2016 рік розрахункова недостатність коштів на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам установ охорони здоров'я складала 7472,9тис.грн.
З метою забезпечення видатками на оплату праці працівників закладів охорони здоров'я міста у 2016 році розроблені та затверджені заходи економії на суму 7472,9тис.грн. Економія за рахунок виконання вказаних заходів станом на 01.04.2016р. складає 1168,6тис.грн. Рішеннями міської ради від 28.01.2016року №1 «Про внесення змін до бюджету м. Первомайська на 2016 рік» збільшені видатки на оплату праці з нарахуваннями по установах охорони здоров'я на загальну суму 4583,730тис.грн. Розрахунки за електричну та теплову енергію водопостачання та водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами проведені в повному обсязі. Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня. З метою погашення кредиторської і дебіторської заборгованості по загальному та спеціальному фондах бюджетних установ м. Первомайська та недопущення її утворення в подальшому, наказом начальника фінансового управління міської ради від 30.12.2015 року №90-о «Про затвердження заходів по недопущенню заборгованості в 2016 році» затверджені відповідні заходи, які прийняті до неухильного виконання.Розпорядники коштів міського бюджету беруть зобов’язання лише в межах затверджених лімітів асигнувань.Листом фінансового управління міської ради від 01.04.2016 року №201/04.05-21 бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо: - збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків; - спрямування надпланових обсягів надходжень на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду. Власні надходження бюджетних установ у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 01.04.2016року складають 1232,7тис.грн., на медикаменти та харчування спрямовано 736,3тис.грн. З метою забезпечення ефективного використання коштів бюджетними установами міста проводились перевірки правильності нарахування заробітної плати, дотримання норм харчування, впровадження платних послуг, призначення різних видів пільг та доплат, використання коштів на медикаменти, харчування, зв’язок, відрядження, правильність постановки бухгалтерського обліку та інше.Фінансове управління Первомайської міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету проводить контрольно-економічну роботу. За звітний період 2016 року проведено 29 перевірок в ході яких встановлено фінансових порушень на загальну суму 64,304тис.грн., в т.ч.: по перевірці кошторисів - на загальну суму 48,090тис.грн., з них: по загальному фонду встановлено завищених асигнувань на суму 48,090тис.грн. Станом на 01.04.2016р. перерозподілено завищених асигнувань на суму 23,716тис.грн. по загальному фонду. Кредиторська заборгованість по загальному фонду складає 26645,9тис.грн., в т.ч. по зареєстрованим фінансовим зобов’язанням на кінець звітного періоду 26441,4тис.грн. Заборгованість виникла по наступних видатках: - оплата послуг (КЕКВ 2240) - 0,1тис.грн., заборгованість за послуги зв’язку, в зв’язку із спожитими в березні населенням пільгами на придбання твердого палива та скрапленого газу; - відрядження (КЕКВ 2250) – 0,3тис.грн., авансові звіти здані в останні дні місяця;
- субсидії та поточні трансферти (КЕКВ 2610) – 152,6тис.грн. прострочена заборгованість по КТКВК 170102 - пільговий проїзд автотранспортом, яка виникла в зв'язку із спожитими в грудні 2015 р. пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена за рахунок коштів програми міського бюджету; - інші виплати населенню (КЕКВ 2730) - 26492,9тис. грн., в т. ч.: а) на оплату житлово-комунальних послуг – 26424,5тис.грн., в т. ч. 12648,3тис.грн. прострочена заборгованість, яка виникла в зв'язку із надходженням субвенції з державного бюджету не в повному обсязі та 13776,2тис.грн. заборгованість, термін сплати якої не настав, що виникла в зв’язку із спожитими населенням пільгами та субсидіями в березні поточного року; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету: частково згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 №20, частково згідно доручень Міністерства Фінансів України грошовими коштами; б) на придбання твердого палива та скрапленого газу – 16,5тис.грн., кредиторська заборгованість виникла в зв’язку із спожитими в березні 2016р. населенням пільг та субсидій, буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;
в) по інших пільгах – 51,9тис. грн., прострочена кредиторська заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2015 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена за рахунок коштів програми міського бюджету.
Дебіторська заборгованість на звітну дату складає 89,3тис.грн.:
- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 40,9тис.грн. - попередня оплата за підписку періодичних видань на 2016рік; - оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 40,6тис.грн.- попередня оплата; - оплата природного газу (КЕКВ 2274) – 7,8тис.грн.-попередня оплата; Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 40,0тис.грн.: - придбання контейнерів (КЕКВ 2210) – 40,0тис. грн., прострочена заборгованість, виникла у зв’язку з тим, що постачальник товару (ПП «Металіст ВП») знаходиться на території де здійснюється антитерористична операція, а саме: м. Антрацит, Луганська обл. (Розпорядження КМУ №1053-р від 30.10.2014 «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція»). Тому технічно неможливо здійснити розрахунки з погашення кредиторської заборгованості. Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 29,0тис.грн.: - предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 29,0тис.грн. - попередня оплата за підписку періодичних видань на 2016рік. Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань. Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктів 1, 4 статті 78 Бюджетного кодексу України, п.6.1 Регламенту виконкому та виконавчих органів Первомайської міської ради, затвердженого рішенням виконкому від 11.03.2016р. №106 виконком міської ради ВИРIШИВ:
1. Інформацію начальника фінансового управління міської ради Шугурова С.М. про виконання міського бюджету за 1квартал 2016 року взяти до відома. 2. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову): 2.1. Проводити моніторинг виконання дохідної та видаткової частини бюджету міста. 2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства України в Миколаївській області. 2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів. Термін: до 05.07.2016р. 3. Первомайській об’єднаній державній податковій інспекції головного управління ДФС у Миколаївській області (Будурацькому) (за узгодженням): 3.1. Проводити роботу із збитковими підприємствами, які мають низьке податкове навантаження. 3.2. Проаналізувати фінансову діяльність фізичних осіб-підприємців, які отримують великі доходи, залучають до праці значну кількість найманих працівників, але сплачують незначні суми податків та здійснити заходи, направлені на підвищення рівня податкового навантаження, збільшення надходжень платежів до бюджету і зменшення кола неплатників податків.
3.3. Продовжити роботу по проведенню територіального обстеження міста з метою залучення до сплати податків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю.
Термін: 05.07.2016р.
4. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради Колесніченко О.А.: 4.1. Проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб внаслідок здійснення фізичною особою підприємницької діяльності. 4.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому за мінімальний. Термін: 05.07.2016р.
5. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості. Термін: 05.07.2016р.
6. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян): 6.1. Проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста. 6.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити контроль за якістю їх надання. 6.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю використання коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня. Термін: 05.07.2016р.
7. Першому заступнику міського голови Кукурузі О.В. з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії. Термін : 05.07.2016.
8. Управлінню містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку): 8.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів. 8.2. Проводити роботу по відшкодуванню збитків до міського бюджету в результаті використання земель без правовстановлюючих документів. Термін: постійно.
9. Керівникам бюджетних установ: 9.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни. 9.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії. 9.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості. 9.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів. 9.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті. 9.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення. 9.7.Посилити контроль за своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення залишків бюджетних коштів на особових та реєстраційних рахунках підпорядкованих установ на звітну дату. Термін: постійно.
10. Головному лікарю центральної міської багатопрофільної лікарні Чекрижову О.В. вжити заходів щодо: 10.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників. 10.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2016році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги. 10.3. Збільшення в 2016 році видатків загального та спеціального фондів на придбання медикаментів та забезпечення видатками на придбання продуктів харчування не нижче середньообласного показника. Термін: протягом року.
11. Первомайській об’єднаній державній податковій інспекції головного управління ДФС у Миколаївській області (Будурацькому) (за узгодженням), управлінням міської ради: соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Зарицькій), житлово-комунального господарства (Троян), містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчаку), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевській), центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову), Комунальному закладу «Первомайський центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенській), територіальному центру соціального обслуговування м. Первомайська (Халковському), Первомайському центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (Гонтарук) про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради. Термін: 21.07.2016.
12. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення. Термін: 26.07.2016.
13. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від 13.11.2015р. №482 «Про виконання міського бюджету за 9 місяців 2015 року» як таке, що виконане.
14. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.
Перший заступник міського голови О.В.Кукуруза
|
||||||||||||||||||||||||||