НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Проекти рішень виконкому


від 2016-10-25
Про виконання міського бюджету за 9 місяців 2016 року

ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА

МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI

ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ
РIШЕННЯ
 


від _______________№_______                                                                 
      м. Первомайськ                                                   

Про виконання міського
бюджету за  9 місяців   2016 року

За 9 місяців     2016 року до бюджету міста   надійшло коштів в сумі 305081,3тис.грн.( додаток 1),   в тому числі:
до загального фонду –  291669,5тис.грн.;
до спеціального фонду –  13411,8тис.грн.
Загальний фонд
При плані звітного періоду  287492,9тис.грн. фактичні надходження до загального фонду склали 291669,5тис.грн., перевиконання планових показників складає 4176,6тис.грн. або 1,5% за рахунок перевиконання планових показників по податках і зборах  на 4505,0тис.грн. або на 4,7%;
-    по субвенціях з державного бюджету план недовиконано  на 266,3тис.грн. або 0,1%;
-    по субвенціях з обласного бюджету план недовиконано на 62,2тис.грн. або 13,9%.

До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі 101004,8 тис.грн., при плані 96499,8 тис.грн., план перевиконано на 4505,0 тис.грн. або на 4,7%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  збільшились  на 41377,4тис.грн. або на 69,4%.   
 По податку на доходи фізичних осіб: при  плані 47501,4тис.грн. фактично надійшло 48845,4 тис.грн., перевиконання складає 1344,0тис.грн. або 2,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 24986,2 тис.грн. або в 2,0 р. за рахунок збільшення надходжень по податку на доходи фізичних осіб по військових частинах.
По податку на прибуток: фактично надійшло 74,0тис.грн., планові показники виконано на  100,1%,  порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  зменшились на 113,2тис.грн. або на 60,5%.
По акцизному податку з реалізації суб'єктами господарювання підакцизних товарів в звітному періоді: при плані 20207,5тис.грн.  надходження склали  20847,4тис.грн., планові показники перевиконано на 639,9 тис.грн. або на 3,2%. порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 7162,7тис.грн. або на 52,3%.
 По платі за землю: при  плані 12350,0тис.грн. фактично надійшло 12879,4 тис.грн., план  перевиконано  на 529,4 тис.грн. або на 4,3%.  Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження збільшились на 4059,3тис.грн. або на 46,0%.
По орендній платі за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності  при плані 622,0 тис.грн. фактично надійшло 684,8тис.грн., планові показники перевиконані на 62,8тис.грн. або на 10,1%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились  на 0,4тис.грн. або на 0,1%.
По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 975,4 тис.грн., планові показники перевиконані на 406,1 тис.грн. або на 71,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 537,1 тис.грн. або в 2,2 р.
По збору за місця для паркування транспортних засобів: планові показники перевиконані на 3,4  тис.грн. або на 5,7% та склали 63,6 тис. грн., порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились  на 3,9 тис.грн. або на 6,5%.
По  туристичному збору: планові показники перевиконано на 1,9тис.грн або на 17,3% та склали 13,4 тис.грн., порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились  на 4,1  тис.грн. або на 43,5%.
          По єдиному податку: при плані 12491,0 тис.грн., фактичні надходження склали 13743,4 тис.грн.,планові показники перевиконано на 802,4 тис.грн. або на 6,2%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 3947,4 тис.грн. або на 40,3%. 
          По  платі за надання адміністративних послуг за звітний період надходження склали  1443,5 тис.грн., при плані 1264,0 тис.грн., що перевищило  планові   показники  на 179,5 тис.грн. або на 14,2%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 545,8 тис.грн. або на 60,8%.

До спеціального фонду  бюджету міста за звітний період при плані 10151,8 тис.грн. фактично  надійшло 13411,8 тис.грн., планові показники перевиконані на 3260,0 тис.грн. або  на 32,1% за рахунок:
- власних надходжень бюджетних установ на 2683,2 тис.грн. або на 43,4%;
-  бюджету розвитку на 515,6 тис.грн. або на 13,2%,  в тому числі по :
-   продажу  земельних ділянок на 447,8 тис.грн. або  на 16,4%;
-    надходженнях від відчуження майна на 7,5 тис.грн. або на 0,7%;
-    надходженнях коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на 60,3 тис.грн. або на 37,7%.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження до бюджету розвитку збільшились на 3508,9 тис.грн. або в 4,8 р. за рахунок збільшення надходжень:
-      від продажу земельних ділянок на 2648,6 тис.грн. в 6,0 р.;
-      від відчуження майна на 776,6 тис.грн. або в 4,0 р.;
-     коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на 60,3 тис.грн. або в 1,6 р.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження до спеціального фонду зменшились   на 90,6  тис.грн. або на 0,7%.

   Видаткова частина міського бюджету по загальному фонду (додаток 2) при уточненому річному плані   поточного року – 361661,0тис.грн. виконано 256849,0тис.грн. (71,0%),   по спеціальному фонду при уточненому плані на рік  26693,3тис.грн. виконано 12923,8тис.грн. (48,4%).
 Витратна частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.
 Основну питому вагу склали:
- заробітна плата та нарахування на неї –106965,2тис.грн. або 41,7 загального обсягу фінансування;
- медикаменти та харчування – 6863,2тис.грн. або 2,7%  загального обсягу фінансування;
- поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 111382,9тис.грн. або 43,4% загального обсягу фінансування;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв 14358,9тис.грн. або 5,7 загального обсягу фінансування.
  В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:
- освіта – 74279,6тис.грн. або 28,9% загального обсягу фінансування;
- охорона здоров’я – 40696,0тис.грн. або 15,8% загального обсягу фінансування;
- соціальний захист та соціальне забезпечення – 111526,8тис.грн. або 43,4%  загального обсягу фінансування;
- житлово-комунальне господарство – 7962,9тис.грн. або 3,1%  загального обсягу фінансування;
- культура –   5763,2тис.грн. або 2,2% загального обсягу фінансування.
Станом на 01.01.2016 року  вільний залишок коштів по загальному  фонду міського бюджету становив 9746,8тис.грн. Протягом січня-вересня 2016 року проведене залучення  залишку в сумі 9740,2тис.грн. на збільшення видатків.
  На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.10.2016 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами.
  Розрахунки за електричну та теплову  енергію,  водопостачання та водовідведення, природний газ,  які споживаються бюджетними установами  проведені в повному обсязі.
  Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.
          Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів міського бюджету складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів. 
        Бюджетними установами міста розроблені заходи щодо економного витрачання енергоносіїв, а також енергозберігаючі заходи на 2016 рік на суму 5044,2тис.грн. Профінансовано на провадження вказаних заходів 2813,8 тис.грн.
Розрахунки за електричну та теплову  енергію  водопостачання та водовідведення, природний газ,  які споживаються бюджетними установами  проведені в повному обсязі.
 Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.
  З метою погашення  кредиторської  і  дебіторської заборгованості по загальному та спеціальному фондах бюджетних установ  м. Первомайська  та недопущення її утворення в подальшому,  наказом начальника фінансового управління міської ради від 30.12.2015 року  №90-о «Про затвердження заходів по недопущенню заборгованості в 2016 році» затверджені відповідні заходи, які прийняті до неухильного виконання.
     Розпорядники коштів міського бюджету беруть зобов’язання лише в межах затверджених лімітів асигнувань.
          Листом фінансового управління міської ради від 01.04.2016 року  №201/04.05-21   бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо:
- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;
- спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.
            Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 01.10.2016року складають 7782,0тис.грн.,  з них  на медикаменти та харчування   спрямовано 3330,5тис.грн.
    З метою забезпечення ефективного використання коштів бюджетними установами міста проводились перевірки  правильності нарахування заробітної плати, дотримання норм харчування, впровадження платних послуг, призначення різних видів пільг та доплат, використання коштів на медикаменти, харчування, зв’язок, відрядження, правильність постановки бухгалтерського обліку та інше.
    Фінансове управління Первомайської міської ради  з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету проводить контрольно-економічну роботу. За звітний період проведено 90 перевірок, в ході яких встановлено фінансових порушень на загальну суму 247,1тис.грн., в т.ч.: проведеними перевірками правильності складання кошторисів видатків на поточний рік охоплено 100% бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів. Встановлені порушення по загальному фонду, в т.ч.: завищені асигнування на суму 140,2тис.грн., занижені асигнування на суму 46,4тис.грн.
    Станом на 01.10.2016 року перерозподілені завищенні асигнування в повному обсязі на суму 140,2тис.грн.
    Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань.

Кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає 27367,5тис.грн., в т.ч. по зареєстрованим фінансовим зобов’язанням на кінець звітного періоду 27163,0тис.грн. Заборгованість  виникла по наступних видатках:
             - оплата послуг (КЕКВ 2240)  - 9,1тис.грн., заборгованість в зв’язку із спожитими в вересні населенням пільгами на придбання твердого палива, скрапленого газу,
           - субсидії та поточні трансферти (КЕКВ 2610) – 152,6тис.грн. прострочена заборгованість по КТКВК 170102 - пільговий проїзд автотранспортом, яка  виникла в зв’язку  із спожитими в грудні 2015 р. пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена за рахунок коштів програми міського бюджету;
- інші виплати населенню (КЕКВ 2730) – 27205,8тис. грн., в тому  числі:
       на оплату житлово-комунальних послуг – 25929,8тис.грн., в тому  числі 19515,9тис. грн. прострочена заборгованість, яка виникла в зв’язку  із надходженням субвенції з державного бюджету не в повному обсязі та 6414,0тис. грн. заборгованість, термін сплати якої не настав, що  виникла в зв’язку із спожитими населенням пільгами та субсидіями в вересні поточного року; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету:  частково згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.2005 №20, частково згідно доручень Міністерства Фінансів України грошовими коштами;
  на придбання твердого палива та скрапленого газу – 1224,1тис.грн., кредиторська заборгованість виникла в зв’язку із нарахуванням в вересні 2016 року пільг та субсидій населенню, буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;
          по інших пільгах – 51,9тис.грн., прострочена  кредиторська заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2015 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена за рахунок коштів програми міського бюджету;

           Дебіторська заборгованість на звітну дату складає 157,8тис.грн.:
         - заробітна плата (КЕКВ 2111) – 40,00грн. – надлишково перераховані профвнески;
         - предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 12,9тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань;
          - оплата послуг (КЕКВ 2240) – 78,5тис.грн., в тому числі 59,9тис.грн. - авансовий платіж за поточний ремонт приміщення ЗОШ №1, 18,6тис.грн. – авансовий платіж за поточний ремонт спрощеного дорожнього покриття по вулицях Лермонтова, Знаменській, Затишній.
         - оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 35,9тис.грн.- попередня оплата;
         - оплата природного газу (КЕКВ 2274) – 30,4тис.грн.- попередня оплата;
         Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 40,0тис.грн.:
- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 40,0тис.грн.( придбання контейнерів ) прострочена заборгованість, виникла у зв’язку з тим, що постачальник товару (ПП «Металіст ВП») знаходиться на території де здійснюється антитерористична операція, а саме: м. Антрацит, Луганська обл. (Розпорядження Кабінету Міністрів України №1053-р від 30.10.2014 «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція»).
          Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 54,9тис.грн.:
        - предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 18,8тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань;
         - медикаменти (КЕКВ 2220) – 1,0тис.грн. за передані біоматеріали до обласної станції переливання крові;
         - предмети довгострокового користування  (КЕКВ 3110) – 35,1тис.грн. –попередня оплата за підручники для учнів 4-7класів.

    Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  пунктів 1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України виконком міської ради
ВИРIШИВ:

   1. Інформацію начальника   фінансового  управління міської  ради  Шугурова С.М.  про  виконання міського бюджету за 9 місяців  2016 року   взяти до відома.
   2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугурову):
   2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.
   2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових  короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства  України в Миколаївській області.
   2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.
                                                                                Термін: до 05.01.2017 року.

3. Первомайському відділенню Южноукраїнської об'єднаної  державної податкової інспекції  головного управління державної фіскальної служби  у Миколаївській області (Будурацькому, за узгодженням):
3.1. Проводити роботу із збитковими підприємствами, які мають низьке податкове навантаження.
3.2. Проаналізувати фінансову діяльність фізичних осіб-підприємців, які отримують великі доходи, залучають до праці значну кількість найманих працівників, але сплачують незначні суми податків та здійснити заходи, направлені на підвищення рівня податкового навантаження, збільшення надходжень платежів до бюджету і зменшення кола неплатників податків.
3.3. Продовжити роботу по проведенню територіального обстеження міста з метою залучення до сплати податків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю.                                                                                                                                                                                                                                                                                    
                                                                                   Термін: до05.01.2017 року.

4. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Колесніченко О.А.:
4.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.
4.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому  за мінімальний.
                                                                                 Термін: до 05.01.2017 року.

    5. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.
                                                                                  Термін: до 05.01.2017 року.

    6. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):
    6.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.
   6.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити  контроль за якістю  їх надання.
   6.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю  використання  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.
                                                                                  Термін: до 05.01.2017 року.
    
   7. Першому заступнику міського голови Кукурузі О.В. з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії.
                                                                                Термін : до 05.01.2017 року.

   8. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):
   8.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.
   8.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.
                                                                                             Термін: постійно.

   9. Керівникам бюджетних установ:
   9.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.
   9.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.
   9.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.
   9.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів.
   9.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.
   9.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.
   9.7.Посилити контроль за  своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.
                                                                                          Термін: постійно.

      10. Головному лікарю центральної міської багатопрофільної лікарні Чекрижову О.В.  вжити заходів щодо:
   10.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.
   10.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2016 році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги.
   10.3. Збільшення  в 2016 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче  середньообласного  показника.
                                                                                   Термін: протягом року.
                                                                                
   11. Первомайському відділенню Южноукраїнської об'єднаної  державної податкової інспекції  головного управління державної фіскальної служби  у Миколаївській області  (Будурацькому, за узгодженням), управлінням міської ради:  соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Зарицькій), житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчаку), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевській), центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову), Комунальному закладу «Первомайський  центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенській), територіальному центру соціального обслуговування м. Первомайська (Грушанському), Первомайському  центру соціальних служб для сім'ї, дітей  та молоді (Гонтарук) про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.
                                                                                 Термін: 20.01.2017 року.

 12. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.
                                                                                       Термін: 26.01.2017 року.
 
        13. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від  12.08.2016р. №351 «Про виконання міського бюджету за  І півріччя   2016 року»  як таке, що виконане.

         14. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.


          Міський голова                                                      Л.Г.Дромашко
 


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024