НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Рішення виконкому


№ 241 від 2011-04-08
Про забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян

Керуючись статтею 40 Конституції України, на виконання пп.1 п.б ч.1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», розділу 35 Регламенту роботи виконавчого комітету міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 10.12.2010 року №778, у І кварталі 2011 року проводилась робота щодо розгляду звернень громадян.

За І квартал  2011 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 265 звернень громадян, що на 37 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року (302). У тому числі за видами: скарг – 14, заяв – 249, пропозицій – 2, з них: поштою – 135 звернень, на особистому прийомі – 79. Звертає на себе увагу кількість звернень, які надійшли через вищі органи влади (більше, ніж одна п’ята від всіх звернень) – 51, що на 1 звернення більше ніж за відповідний період 2010 року (50). За статтю заявників: від осіб жіночої статі надійшло на 61 звернення більше, ніж від осіб чоловічої статі (163/102).

Кількість колективних звернень у І кварталі поточного року порівняно з І кварталом 2010 року зменшилась на 16 (надійшло 27 проти 43). Основні питання, які підіймались у цих зверненнях, це ремонт даху багатоповерхівок, дорожнього покриття, освітлення вулиць.

За І квартал поточного року надійшло 9 повторних звернень. Питання, що порушуються у повторних зверненнях, це питання житлово-комунального господарства, соціального захисту населення.

Аналіз звернень громадян за категоріями авторів показав, що зменшилась на 12 кількість звернень від учасників Великої Вітчизняної війни (5/17), на 5 – від ветеранів праці (2/7), багатодітних сімей (2/7), на 7 – від  інвалідів всіх груп (16/23).  Збільшилась на 3 кількість звернень від одиноких матерів (3/0).

Основні питання, з якими звертались ці категорії заявників: надання матеріальної допомоги для ремонту житла, забезпечення законності та охорони правопорядку, поліпшення житлових умов, ремонт доріг, земельні питання та ін.

За звітній період за соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 132, що складає 49,81% від загальної кількості звернень, робітників – 38, що складає 17,34% від загальної кількості звернень; найменше – від державних службовців - 1.

Станом на 01.04.2011 року вже відпрацьовано 216 звернень, з них: 24- розглянуто позитивно, 190 авторам звернень надані письмові роз’яснення, по 2- зверненням – надані проміжні відповіді. Усі звернення відпрацьовані у терміни, визначені статтею 20 Закону України «Про звернення громадян». Але мають місце випадки неякісного відпрацювання звернень та відписки виконавців, надання відповіді по питанням, піднятим у зверненнях, вирішення яких не потребує додаткового вивчення, у 30-ти денний термін, хоча законодавство про звернення громадян вимагає забезпечити їх розгляд та надання відповіді заявникам не пізніш, як у п’ятнадцятиденний термін від дня їх отримання. На жаль, такі порушення виявляються запізно (тільки після того, як виконавці надали відповідь).

Загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадянами – 272 (за  І квартал 2010 року – 308). Як і раніше, питомою, порівняно із загальною кількістю піднятих питань, залишається кількість питань з комунального господарства – 38,24% (І квартал 2011 року – 104, І квартал 2010 року - 109), соціального захисту – 15,44% (І квартал 2011 року – 42, І квартал 2010 року - 34) та житлових питань – 12,13% (І квартал 2011 року – 33, І квартал 2010 року - 43), і як видно з названих цифр, що порівняно з І кварталом 2010 року кількість цих питань трохи зменшилась.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з жителями міста, міським головою продовжена практика проведення як особистих прийомів в адмінприміщенні виконкому, так і виїзних особистих прийомів за місцем роботи громадян та в різних мікрорайонах міста (на ПЖКО-2, РЕС, в ДНЗ № 32, ЗОШ №№ 8, 9). У І кварталі 2011 року проведено 5 особистих прийомів, в ході яких прийнято 46 громадян та 5 виїзних прийомів, в ході яких прийнято 33 громадянина. Заступниками міського голови в ході особистих прийомів прийнято 161 особу, що зафіксовано в журналах особистого прийому громадян. Усі прийоми проводились відповідно до затверджених графіків (за виключенням тих, що не були проведені у зв’язку з відпусткою, відрядженнями або тимчасовою непрацездатністю).

Основні питання, з яких звертались громадяни під час особистих прийомів: ремонт дорожнього покриття, газифікація житлових будинків, ремонт покрівлі багатоповерхівок, надання житла, покращення житлових умов, надання матеріальної допомоги, безоплатна приватизація земельних ділянок та ін.

У І кварталі 2011 року проведені перевірки додержання законодавства про звернення громадян в управліннях міської ради: економіки та фінансовому. Вищезазначені перевірки щодо роботи із зверненнями громадян проводяться відповідно до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630, якою також затверджені Показники, за якими оцінюється рівень організації роботи із зверненнями громадян. Зауваження, що мали місце - це відсутність графіка роботи телефонної «гарячої лінії». Звіти про проведення зазначених перевірок розміщені на сайті міста.

З метою реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів влади та місцевого самоврядування та підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян у виконкомі Первомайської міської ради розпорядженням міського голови від 08.12.2010 року № 715-р затверджені графіки особистого та виїзних прийомів, проведення «гарячої лінії» керівництвом виконавчого комітету міської ради на січень-червень 2011 року, які доведено до відома населення через газету «Вісник Первомайська» та розміщено на офіційному сайті міста, Рішенням виконкому від 14.01.2011 року №11 затверджений Порядок організації та проведення особистих (виїзних) прийомів громадян міським головою, секретарем міської ради, першим заступником, заступниками міського голови та керуючою справами, який також розміщений на сайті м. Первомайська.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян знаходяться під постійним контролем міського голови та голови облдержадміністрації, тому постійно заслуховуються на розширених нарадах при міському голові, щокварталу розглядаються на колегіях облдержадміністрації, на засіданнях виконавчого комітету, розпорядженням міського голови від 17.01.2011 року № 23-р «Про проведення «днів контролю» затверджений графік та питання перевірок роботи із зверненнями громадян, щомісяця на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 21.02.2008 року № 73-р надаються інформації про роботу із зверненнями громадян у виконкомі Первомайської міської ради. З цією метою в березні поточного року проведене особисте звітування начальника фінансового управління на розширеній нараді при міському голові про стан цієї роботи.

З метою надання практичної та методичної допомоги у роботі із зверненнями громадян проведене навчання  щодо дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян при наданні відповідей працівниками.

Стан роботи із зверненнями громадян у виконкомі Первомайської міської ради постійно висвітлюється на сайті міста Первомайська.

Керуючись п.п.1 п.б ч.1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою усунення недоліків у роботі виконавчих органів міської ради по розгляду звернень громадян, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення постійного зв’язку між органами місцевого самоврядування та громадянами, посилення персональної відповідальності керівників за безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян виконавчий комітет Первомайської міської ради 

ВИРІШИВ: 

1. Інформацію головного спеціаліста по роботі зі зверненнями громадян відділу контролю та організаційної роботи апарату міської ради та її виконавчого комітету Животовської А.С. про роботу щодо розгляду звернень громадян за І квартал 2011 року у виконавчому комітеті Первомайської міської ради взяти до відома.

2. Керуючій справами виконавчого комітету Мезенцевій І.А.:

2.1. Забезпечити постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян.

2.2. При проведенні «днів контролю» забезпечити обов’язкову організацію перевірок щодо дотримання законодавства про звернення громадян в управліннях та відділах міської ради з урахуванням Показників, за якими оцінюється рівень організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади.

2.3. Посилити роботу по недопущенню порушення термінів розгляду звернень громадян.

2.4. Взяти під жорсткий контроль організацію дотримання графіку особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, першим заступником і заступниками міського голови, керуючою справами виконкому, виїзного особистого прийому міським головою та забезпечити систематичні перевірки стану організації особистого прийому громадян в управліннях та службах міської ради, відділах апарату міської ради та її виконавчого комітету.

2.5. Продовжити практику заслуховування особистих звітів начальників управлінь міської ради щодо стану роботи із зверненнями громадян на розширених нарадах при міському голові.

 3. Секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючій справами виконкому, начальникам управлінь міської ради:

3.1. Забезпечити неухильне виконання та належний контроль за дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян.

3.2. Вжити заходів щодо суттєвого зменшення звернень громадян до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, інших центральних органів виконавчої влади, щодо зменшення повторних звернень до виконавчих органів міської ради та спрямувати зусилля на вирішення обґрунтованих заяв і скарг.

3.3. Вжити додаткових невідкладних заходів щодо організації ефективної роботи підпорядкованих служб, управлінь та установ міської ради, відділів апарату міської ради та її виконавчого комітету, які б унеможливили появу нових звернень громадян, особливо від пенсіонерів, робітників, підприємців та безробітних з питань, які найбільше турбують ці категорії громадян, а саме: з питань комунального господарства, соціального захисту та житлових питань.

3.4. Забезпечити виконання у разі надходження звернень, вирішення яких не потребує додаткового вивчення, їх розгляд та надання відповіді заявникам не пізніш, як у п’ятнадцятиденний термін від дня їх отримання.

3.5.     Тримати на постійному контролі розгляд звернень громадян, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

3.6. Посилити персональну відповідальність за своєчасний, належний розгляд питань, порушених у зверненнях, що надійшли від громадян.        

4. Головному спеціалісту по роботі із зверненнями громадян відділу контролю та організаційної роботи апарату міської ради та її виконавчого комітету Животовській А.С.:

4.1. Суворо дотримуватись вимог Закону України «Про звернення громадян» стосовно термінів розгляду звернень громадян, письмових повідомлень громадян про результати розгляду звернень громадян, порушення термінів пересилання звернень за належністю до інших органів.

4.2 Проводити систематичний аналіз стану розгляду звернень громадян, забезпечувати вжиття заходів щодо усунення причин, що породжують порушення законодавства.

4.3 Щотижня інформувати міського голову про стан виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян та факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками.

4.4. Забезпечити систематичне проведення «гарячих ліній» та «телефонів довіри» згідно з затвердженими графіками.

4.5. Готувати інформації про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради для розгляду на розширених нарадах при міському голові.

4.6. Забезпечувати об’єктивне та всебічне висвітлення стану роботи із зверненнями громадян через засоби масової інформації та веб - сайт міста.

4.7. Інформацію щодо виконання пунктів 2.2, 2,5 4.2-4.6 даного рішення надавати міському голові щомісяця 5 числа.

5. Рішення виконавчого комітету від 14.01.2011 року №10 «Про забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»,  актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян» зняти з контролю, як таке, що виконане.

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету міської ради Мезенцеву І.А..

 

 

Міський голова                                                                                          Л.Г.Дромашко


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024