НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Проекти рішень міської ради


від 2017-02-03
Про внесення змін до Регламенту Первомайської міської ради сьомого скликання

проект

ПЕРВОМАЙСЬКА   МІСЬКА   РАДА
Миколаївської  області
_____ СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

від __________ № ___
      м.Первомайськ    

Про внесення змін до Регламенту
Первомайської міської ради
сьомого скликання

Відповідно до пункту 4 статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",  міська рада

ВИРІШИЛА : 

1. Внести зміни до Регламенту Первомайської міської ради сьомого скликання, затвердженого рішенням міської ради від 09.12.2015 року №1,  а саме :

Частину 8  статті 16 (Міський голова) викласти в новій редакції, а саме :

-  На вимогу більшості депутатів від загального складу ради на початку пленарного засідання головуючий інформує про основну діяльність органів виконавчої влади в межсесійний період.

Статтю 42 (Формування проекту порядку денного сесії ради) викласти в такій редакції :

- 1. Проект порядку денного чергової сесії ради, не пізніше як за двадцять днів до дати по­чатку сесії ради, формує міський голова на основі:

1) затвердженого радою перспективного плану роботи ради;

 пропозицій секретаря ради;

 пропозицій депутатів ради;

 пропозицій постійних комісій ради;

 пропозицій, поданих громадою в порядку місцевої ініціативи;

 пропозицій не менш як шостої частини депутатів від загального складу ради;

 пропозицій виконавчого комітету.

Внести зміни в статтю 45 (Попередній розгляд проекту рішення), а саме :

Частину 1 викласти в новій редакції , а саме :

                        1. Включенню питання до проекту порядку денного та його винесенню на розгляд пленарного засідання ради для прийняття не процедурного рішення передує попередній розгляд цього проекту у постійних комісіях ради. У разі, якщо питання не розглядалось профільною постійною комісією міської ради, воно може бути включене до порядку денного пленарного засідання лише, якщо таке рішення буде прийняте більшістю від загального складу ради.

Вилучити частину 2.

            1.4.  Статтю 47  (Узгодження проекту рішення) викласти в такій редакції, а саме :

            1. Візування проектів рішення здійснюється:

секретарем ради;

керівником виконавчого органу до компетенції яких (-ого) належить дане питання.

Керівником юридичного відділу апарату виконавчого комітету міської ради ;

За рекомендацією секретаря - головами відповідних постійних комісій міської ради, до відання яких належить дане питання;

розробником проекту;

керівником апарату міської ради.

                        2. Візи проставляються на зворотній стороні першого примірника першого аркуша проекту рішення. Під візами у нижньому лівому кутку проставляються прізвище та службовий телефон виконавця проекту рішення.

              3. При наявності у того, хто візує, зауважень і пропозицій, вони викладаються на окремому аркуші, який зберігається разом з оригіналом рішення.

4. Підготовлені проекти рішень подаються особами, відповідальними за підготовку питання, у 36-ти  примірниках на паперових носіях та в електронному вигляді до апарату міської ради за 7 днів до сесії міської ради. 

Друкування та розмноження проектів рішень та інших матеріалів сесії проводиться апаратом міської ради, якщо ініціатором проекту рішення є депутат міської ради.

            5. Апарат ради відповідає за забезпечення депутатів необхідною кількістю копій проектів рішень не пізніше, як за тиждень до відповідного пленарного засідання.

            6. Висновки і рекомендації комісій щодо проекту рішення подаються у письмовій формі. Обговорення кожного проекту рішення  на засіданнях постійних комісій триває не більше двох  днів.

            У випадку, якщо даного часу не достатньо для детального обговорення, відповідна комісія рекомендує  міській раді зняти відповідне питання з  розгляду та доопрацювати його. Одне й теж саме питання не може зніматись для додаткового вивчення більше одного разу.

            7. Узагальнення зауважень і пропозицій до проекту рішення, вироблення остаточного його варіанту покладається на ініціаторів проекту і можуть бути додатково розглянуті на спільних засіданнях постійних комісій ради.

8. На вимогу депутата міської ради, який потребує допомоги у підготовці проекту рішення з будь-яких питань, секретар міської ради зобов’язаний організувати підготовку відповідного проекту рішення. 

                        1.5. Статтю 48  (Розклад пленарних засідань сесії ради) викласти в такій редакції, а саме :

            1. Пленарні засідання міської ради починаються о 10 годині і закінчуються після повного розгляду питань порядку денного. За розпорядженням міського голови пленарні засідання можуть скликатись в інший час.

            2. Після кожних двох годин роботи, на вимогу більшості депутатів, присутніх на пленарному засіданні міської ради, оголошується перерва на 15 хвилин.

       3. Якщо під час засідання Первомайської міської ради порушується регламент міської ради та відновити нормальну роботу пленарного засідання Первомайської міської ради неможливо, головуючий за рішенням більшості від присутніх на пленарному засіданні депутатів  міської ради має право перенести пленарне засідання на інший день або оголосити перерву в пленарному засіданні міської ради.

            6. Внести зміни в статтю 53, виклавши частину 2 та 3  в новій редакції , а саме:

              2. За відсутності міського голови, або у випадках передбачених цим регламентом, обов'язки головуючого виконує секретар ради - за посадою, або одноразово обраний депутатами головуючий на засіданні, у інших випадках визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та цим регламентом.

3. Під час розгляду питання персонально щодо головуючого на засіданні ведення засідання доручається іншій особі.

                        7. Статтю 54  викласти в такій редакції, а саме :

(Вилучити п.6) та частину 2).

1.Головуючий на засіданні ради:

відкриває, закриває та неупереджено веде засідання, оголошує перерви у засіданнях ради;

повідомляє про результати реєстрації депутатів ради та кількість депутатів ради, відсутніх на пленарному засіданні міської ради, із зазначенням причин відсутності та такі, що відсутні без причини. Відсутність депутатів на сесії міської ради (пленарних засіданнях, засіданнях постійних комісій) без повідомлення причини вважається відсутністю депутата без причини.

виносить на обговорення проекти рішень ради, оголошує їх повну назву;

інформує про матеріали, що надійшли на адресу ради;

5)організовує розгляд питань, відповідно до вимог цього Регламенту;

6)надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця;

7)  створює рівні можливості депутатам для участі в обговоренні питань;

8) перед початком голосування оголошує всі пропозиції, які надійшли від постійних комісій міської ради, Колегії ради з кожного питання, включеного до порядку денного, ставить на голосування кожну пропозицію та оголошує результати. В разі, коли пропозиція не набрала необхідну кількість голосів, вона вилучається з проекту рішення, після чого проект рішення ставиться на голосування в цілому;      

9) забезпечує дотримання цього регламенту всіма присутніми на засіданні;

10) робить офіційні повідомлення, а також ті, які вважає за необхідне оголосити;

11) вживає заходів до підтримання порядку на засіданні;

12) має право виправляти фактологічні помилки, допущені у виступах на пленарному засіданні;

13) оголошує депутатські запити;

14) ставить питання на голосування, оголошує його результати;

15) здійснює інші повноваження, що випливають з цього регламенту.

   Головуючий на засіданні може доручити іншим особам, зачитування письмових документів, пропозицій щодо обговорюваного питання.

 З питань, підготовлених відповідною комісією ради, зачитування документів, пропозицій від комісії здійснюється визначеним комісією доповідачем.

                        8. Статтю 55 викласти в такій редакції, а саме :

 Для організації ходу пленарного засідання головуючий на засіданні має право ставити запитання і в першочерговому порядку вносити пропозиції з процедурних питань щодо ходу засідання; якщо з цих питань висуваються альтернативні пропозиції, його пропозиції ставляться на голосування першими.

Перед розглядом питання головуючий зобов'язаний з’ясувати  чи не має у депутатів пропозицій щодо процедури його розгляду, а саме додаткових доповідей, повідомлень щодо цього питання.

9. Внести зміни в статтю 56, а саме :

            - Частину 2 викласти в новій редакції :

                        2. Головуючий оголошує номер питання або його назву, що розглядається відповідно до порядку денного.

                        - Доповнити частину 5 - після слів «до розгляду» виразом «якщо є необхідність».

            10. Частину 2  Статті 57 викласти в новій редакції, а саме : 

            2.  Для доповіді надається час тривалістю до 10 хвилин, співдоповіді - до 5 хвилин, запитання та відповіді доповідачеві - до 15 хвилин і заключного слова - 5 хвилин. Загальний час розгляду питання не може перевищувати 60 хвилин.

11.   Внести зміни в статтю 58,  а саме :

-  В частині 1 замінити вираз «дві годині» на «одну годину» ;

Частину 5 викласти в такій редакції, а саме :

            5. Перед голосуванням головуючий на засіданні оголошує вид голосування (якщо з цього приводу є спеціальні вимоги регламенту або з цих питань від депутатів надійшли пропозиції).

12. Внести зміни в статтю 59,  а саме :

-   Доповнити частину 1 текстом наступного змісту :

                -   У випадку якщо заява що до надання слова була проголошена депутатом в усній формі, дана заява обов’язково фіксується секретаріатом ради в протоколі засідання, про що наголошує депутат у своїй усній заяві.   Виступи депутатів без реєстрації не заносяться до протоколу засідання ради.

-  Доповнити частину 2 текстом наступного змісту :

                        - У випадку якщо жоден депутат не зареєструвався для виступу головуючий повідомляє про це.

13. Внести зміни в статтю 64,  а саме :

- Доповнити пункт 6 частини 1 після слів «які бажають виступити» текстом наступного змісту :

            -  якщо право на такий виступ було попередньо делеговано відповідною комісією цьому представнику, про що є відповідний запис у протоколі засідання постійної комісії міської ради.

- Доповнити пункт 7 частини 1 після слів «які бажають виступити» текстом наступного змісту :

            -   якщо право на такий виступ було попередньо делеговано відповідною фракцією цьому представнику про що є відповідний запис у протоколі засіданні фракції.

            - Доповнити  частину  3  після  слів   «припинення обговорення»   виразом   «і переходить до голосування».

14. Доповнити частину 2 статті 75 після слова «персонального» словом «поіменного».

15. Внести зміни в статтю 77,  а саме :

- в  частині  1  вилучити пункти 2, 3, 5 та 8, в подальшому змінивши нумерацію ;

-   Вилучити частину 2, з подальшою зміною нумерації.

16. Підрозділ 13.1. (Конфлікт інтересів)  викласти в новій редакції, а саме :

Депутат Первомайської міської ради, міський голова, секретар міської ради  зобов’язані вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного  конфлікту інтересів, а саме :

            - у письмовій формі, не пізніше наступного дня, з моменту, коли депутат Первомайської міської ради, міський голова, секретар міської ради дізнався про конфлікт інтересів, подає заяву до постійної комісії міської ради з питань законності, самоврядування, депутатської діяльності,  регламенту, зв’язків ради, засобів масової інформації, регуляторної політики, запобігання і протидії корупції та захисту прав споживачів.       Такі   заяви реєструються в окремому реєстрі.

Дані заяви розглядаються на засіданні постійної комісії міської ради з питань законності, самоврядування, депутатської діяльності,  регламенту, зв’язків ради, засобів масової інформації, регуляторної політики, запобігання і протидії корупції та захисту прав споживачів не пізніше,  як за день до пленарного засідання, щодо якого подано заяву. По результатам розгляду заяви встановлюється факт наявності реального або потенціального конфлікту інтересів та  приймається рішення, яким рекомендується депутату Первомайської міської ради, міському голові, секретарю міської ради повідомити про конфлікт інтересів на пленарному засіданні міської ради.   

Якщо про конфлікт інтересів депутата, міського голови, секретаря міської ради стало відомо безпосередньо на пленарному засіданні ради, він може публічно заявити про конфлікт інтересів із занесенням такої усної заяви до протоколу засідання.

Якщо депутату, міському голові, секретарю міської ради відомо про наявність конфлікту інтересів у свого колеги, він може відкрито заявити про це на пленарному засіданні міської ради.

Проекти рішень, щодо яких відомий конфлікт інтересів у депутатів, міського голови, секретаря міської ради готуються окремим рішенням.

            Міський голова, депутати міської ради, секретар міської ради не приймають участі у голосуванні з приводу питання,  щодо якого виник реальний конфлікт інтересів.

17.  Статтю 98 Дотримання дисципліни в залі засідань викласти в новій редакції, а саме :

1. Депутат Первомайської міської ради під час пленарного засідання Первомайської міської ради повинен дотримуватись передбачених цим Регламентом норм дисципліни та правил депутатської етики, проявляти ввічливість, толерантність, тактовність та повагу до головуючого, депутатів та інших осіб, присутніх або запрошених на пленарне засідання Первомайської міської ради.

2. Під час пленарного засідання депутатам Первомайської міської ради, а також присутнім та запрошеним на пленарне засідання Первомайської міської ради забороняється:

1) вживати образливі висловлювання, закликати до незаконних і насильницьких дій; головуючий на пленарному засіданні Первомайської міської ради має право усно попередити промовця про неприпустимість таких висловлювань і закликів, а у разі, якщо промовець продовжує вживати образливі висловлювання чи закликати до незаконних і насильницьких дій, - припинити його виступ шляхом_відключення мікрофон;

2) здійснювати дії, які перешкоджають викладенню або сприйняттю виступу (вигуки, оплески, розмови по мобільному телефону тощо); головуючий на пленарному засіданні Первомайської міської ради продовжує час для виступу промовця на строк, на який його виступ було перервано;

3) вносити до залу пленарних засідань та використовувати під час проведення пленарного засідання плакати, лозунги, гучномовці, інші предмети та технічні пристрої, які не мають на меті забезпечення нормотворчої діяльності, а також створювати перешкоди роботі необхідного для проведення пленарного засідання технічного обладнання;

4) перешкоджати розгляду питань порядку денного, в тому числі шляхом блокування трибуни, перешкоджання роботі головуючого на пленарному засіданні, а також голосуванню інших депутатів Первомайської міської ради.

3. Якщо промовець перевищує час, відведений для виступу, або висловлюється не з обговорюваного питання чи виступає не з тих підстав, з яких йому надано слово, головуючий на пленарному засіданні усно попереджає його про це, а в разі продовження порушення припиняє його виступ.

4. Якщо депутат Первомайської міської ради своєю поведінкою заважає проведенню пленарного засідання Первомайської міської ради, головуючий виносить йому усне попередження і закликає до порядку. У разі, якщо після відповідного попередження депутат продовжує заважати проведенню пленарного засідання, головуючий може поставити на розгляд Первомайської міської ради питання щодо позбавлення депутата права на виступ протягом усього пленарного засідання шляхом прийняття відповідного рішення більшістю голосів депутатів від загального складу Первомайської міської ради.

5. Якщо будь-яка присутня чи запрошена на пленарне засідання особа своєю поведінкою заважає проведенню пленарного засідання Первомайської міської ради, головуючий виносить цій особі усне попередження і закликає до порядку. У разі, якщо після відповідного попередження особа продовжує заважати проведенню пленарного засідання, головуючий може поставити на розгляд Первомайської міської ради питання щодо видалення присутньої чи запрошеної особи з зали пленарних засідань шляхом прийняття відповідного рішення більшістю голосів депутатів від загального складу Первомайської міської ради.

6. Якщо на пленарному засіданні Первомайської міської ради порушується порядок, і головуючий на засіданні не в змозі припинити це порушення, він може оголосити перерву до 30 хвилин для проведення консультацій з відповідними депутатськими фракціями.

Якщо після відновлення пленарного засідання Первомайської міської ради порушення порядку продовжується та відновити нормальну роботу пленарного засідання Первомайської міської ради неможливо, головуючий має право перенести пленарне засідання на інший день.

18.  Доповнити  Підрозділ 9 (Обговорення питань порядку денного)  окремою Статтею 701 Протокольне доручення головуючого на пленарному засіданні міської ради наступного змісту :

1. Протокольне доручення - це надане головуючим на пленарному засіданні міської ради доручення органам Первомайської міської ради, посадовим особам Первомайської міської ради, виконавчим органам Первомайської міської ради з вимогою надати інформацію чи вжити заходів з питань, які належать до загальної чи виключної компетенції Первомайської міської ради.

2. Під час обговорення питання порядку денного на пленарному засіданні депутат Первомайської міської ради може звернутись до головуючого з проханням надати протокольне доручення.

3. Відповідь на протокольне доручення має бути надана головуючому та депутату міської ради, який звернувся з відповідним проханням, у встановлений головуючим термін, але не пізніше ніж через 30 днів з дня надання протокольного доручення.

4. Протокольні доручення включаються як додатки до протоколу відповідного пленарного засідання Первомайської міської ради.

19.  Доповнити  Підрозділ 1 (Скликання, відкриття і закриття сесії) Розділу ІІІ. СЕСІЇ РАДИ Статтею 351 Позачергові сесії міської ради наступного змісту :

1. Позачергова сесія, із зазначенням проекту порядку денного, скликається міським головою або за пропозицією більшості від загального складу ради за необхідністю. Мотивовані пропозиції щодо скликання позачергової сесії, підписані ініціаторами, разом з проектами рішень, що надаються для розгляду, направляються міському голові. Документи на позачергову сесію надаються депутатам під час їх реєстрації.

2. У разі виникнення  ситуацій, таких як: стихійне лихо у місті, введення надзвичайного положення чи військового положення або в інших непередбачених випадках міська рада збирається не пізніш чотирьох годин з моменту їх виникнення для проведення позачергової сесії міської ради.

20. Частину 3 статті 80 викласти в наступній редакції:

3.  Порядок організації голосування, критерії визнання бюлетеня недійсним, порядок заповнення бюлетенів, час і місце проведення голосування - визначені лічильною комісією, затверджується окремим  рішенням міської ради.

 21. Частину 5 статті 80 викласти в наступній редакції:

 Члени лічильної комісії видають кожному депутатові один бюлетень, за отримання якого депутат розписується. Депутат заповнює бюлетень в кабіні для таємного голосування. Умови голосування повинні забезпечувати закритість процесу заповнення бюлетеня. Заповнені бюлетені опускаються у скриньку для таємного голосування.

22. Частину 8 статті 80 викласти в наступній редакції:

            8. Бюлетені таємного голосування опечатуються та зберігаються в сейфі апарату міської ради. При необхідності бюлетені за рішенням міської ради розкриваються в присутності лічильної комісії.

23. Доповнити статтю 80 ч. 9 наступного змісту:

            9. У випадку коли лічильна комісія, або окремі члени лічильної комісії не виконують свої прямі обов’язки, або будь яким чином саботують роботу в лічильній комісії, міська рада своїм рішенням в праві переобрати, в будь-який час, лічильну комісію.

            24. Статтю 67  викласти в такій редакції, а саме

Після обговорення питання порядку денного до початку голосування голова депутатської групи чи керівник фракції може внести мотивовану пропозицію про перерву у засіданні для узгодження позицій щодо голосування.

Така пропозиція ставиться на голосування без обговорення і вважається схваленою за підтримки 1/2  від  зареєстрованих депутатів на пленарному засіданні міської ради.

Тривалість перерви визначається головуючим в межах від 5-ти до 15-ти хвилин.

2.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань законності, самоврядування, депутатської діяльності, регламенту, зв'язків ради, засобів масової інформації, регуляторної політики, запобігання і протидії корупції та захисту прав споживачів.

Міський голова                                                                                          Л.Г. Дромашко

 


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024