НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Рішення виконкому


№ 340 від 2011-05-13
Про виконання міського бюджету за І квартал 2011 року

     За І квартал  2011 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі         43927,7тис.грн. (додаток 1), в тому числі:

-         до загального фонду -  40957,0тис.грн.;

-         до спеціального фонду –  2970,7тис.грн.

            Податків та зборів до загального фонду  надійшло в сумі 9149,7тис.грн. при    плані 8325,3тис.грн., план перевиконано  на  824,4тис.грн. або на 9,9%.

 Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  у співставних умовах  збільшились на 888,4тис.грн. або 10,8%.  

            Найбільшим джерелом надходжень до міського бюджету є податок з доходів фізичних осіб, питома вага його у податках i зборах загального фонду бюджету складає 69,6%.

            План  по податку  з доходів фізичних осіб перевиконано  на 189,0тис.грн. або 3,1%   (план  6181,4тис.грн. фактично надійшло 6370,4тис.грн.).

 

      Порівняно з  аналогічним періодом минулого року надходження по податку з доходів фізичних осіб в співставних умовах збільшились  на 630,1тис.грн. або на 11,0%.  Надходження по вказаному податку були б більшими, але станом   на 01.04.2011 р.  заборгованість по заробітній платі  склала  642,3тис.грн. (втрати бюджету міста близько 72,3тис.грн.),  в тому числі по слідуючих підприємствах:

 

-         ВАТ «Автотранс  Голта»- 166,9 0тис.грн.;

-         КП«Затишок»- 71,3тис.грн.;

-         КП “Первомайський міськводоканал”  – 39,8тис.грн.;

-         АТВТ «Гілея» -  248,4тис.грн.;

-         ПП «Комунсервіс» - 28,0тис.грн.;

-         «Первомайський ринок» - 87,9тис.грн;  

           По податку на прибуток   підприємств комунальної власності за звітний період  план перевиконано на  124,6тис.грн. або на 24,6%. При  плані 63,0 тис. грн., фактично надійшло 187,6тис.грн.  Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 121,9тис.грн. або в 2,9 р. 

 

          По платі за землю при  плані 1699,6тис.грн. фактично надійшло 1959,6тис.грн., тобто на    260,0тис.грн. або на 15,3%  більше  плану. Порівняно з аналогічним періодом минулого року в співставних умовах  надходження збільшились  на 324,0тис.грн. або на 19,8%.

          Податковий борг по платі за землю станом на 01.04.2011р. до міського бюджету складає 60,9тис.грн., порівняно з початком року він зменшився  на 32,1 тис.грн. або на 34,8% ( у співставних умовах).

 

         Місцеві податки i збори. 

 

         Відповідно до рішення сесії міської ради від 28.03.2011 р. № 3 «Про місцеві податки і збори» в  місті встановлено такі місцеві податки і збори:

  - збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності;

  -  збір за місця для паркування транспортних засобів.

 

          По   збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності при плані 93,5тис.грн. фактично надійшло 93,540тис.грн., перевиконання плану складає 0,04тис.грн.   Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за торговий патент збільшились   на 0,735тис.грн. або на 0,8%.         

 

          По збору за місця для паркування транспортних засобів   при плані 8,3тис.грн фактично надійшло 10,197тис.грн. перевиконання планових показників складає 1,897тис.грн. або 22,9%.

 

 

          До спеціального фонду  бюджету міста за січень- березень  поточного  року при плані 872,9тис.грн. надійшло 2970,7тис.грн., в тому числі без власних надходжень бюджетних установ 1198,541тис.грн. Перевиконання планових показників складає   325,641 тис.грн. або 37,3%, за рахунок:

бюджету розвитку на    310,169тис.грн.  або на 41,9%, в т.ч.:

     -   надходженнях від продажу землі  на 114,942тис.грн. або в 2,9 р.;

      - по єдиному податку на 195,228тис.грн або на 28,6%;        

         Невиконано планові показники по:

-         збору за першу реєстрацію транспортного засобу на 35,241тис.грн. або на 99,8%. Податку з транспортних засобів надійшло 105,121тис. грн., надходження по якому  в  звітному періоді не планувались.

-         екологічному податку на 5,671тис.грн.або на 21,2%. При плані 26,7тис.грн фактичні надходження склали : по збору за забруднення навколишнього природного середовища  15,572тис.грн., по екологічному податку 5,456 тис. грн., разом 21,020тис грн.

 

-         на  фінансування  ремонту приміщень УПСЗН для здійснення заходів з виконання спільного із світовим банком проекту «Вдосконалення системи соціальної допомоги» на 62,0тис. грн. ;             

 

 

           Податковий борг до загального фонду міського бюджету відповідно до звіту Первомайської об»єднаної державної податкової інспекції (1-Н)  складає 6260,250тис.грн., порівняно з початком року він збільшився на 5080,19тис.грн. або в 5,3 р. за рахунок  податку з доходів фізичних осіб на 5076,354тис.грн.,  єдиного податку   на 10,668тис.грн. Збільшення податкового боргу відбулось в зв»язку  з несплатою донарахованих сум по податку на доходи фізичних осіб за актом документальної перевірки по ФОП Дятлової В.Г. на суму 2048,6тис.грн. Відповідно до вимог Податкового кодексу України, який вступив в силу з 01.012011 р. платниками податків надаються до податкової інспекції декларації з податку на доходи фізичних осіб.   Основною причиною несплати податкового  боргу є відсутність коштів на розрахункових  рахунках у комунальних підприємств міста  та значний розмір  боргу по податку на доходи фізичних осіб, який накопичений протягом  років.    

 

           До  доходів Державного бюджету України, за рахунок яких здійснюється перерахування дотації вирівнювання за звітний період надійшло коштів в сумі 3987,6тис.грн., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 501,1тис.грн. або на 14,4%.  

 

   Завдяки проведеним заходам щодо наповнюваності бюджету   видаткова частина загального фонду міського бюджету за І квартал 2011року виконана на 95,8%. При уточненому плані 43808,3тис.грн. виконано  41965,4тис. грн. (додаток 2).

 

 Річний план по спеціальному фонду виконано на 20,9% ( план -14100,9тис.грн., виконано – 2949,9тис.грн.)

   Забезпечене використання коштів спеціального фонду міського бюджету в межах фактичних надходжень. Кошти благодійної допомоги бюджетних установ в першу чергу  спрямовувались на фінансування захищених статей витрат. 

    Витратна частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.

    Основну питому вагу склали:

-         заробітна плата та нарахування на неї – 20039,700тис.грн. або 47,8% загального обсягу фінансування;

-         медикаменти та харчування – 579,300тис.грн. або 1,4%  загального обсягу фінансування;

-         поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 13701,800тис.грн. або 32,6% загального обсягу фінансування;

-         оплата комунальних послуг та енергоносіїв 6236,200тис.грн. або 14,9% загального обсягу фінансування.

   В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

-         освіта –13687,700тис.грн. або 32,6% загального обсягу фінансування;

-         охорона здоров’я – 9270,400тис.грн. або 22,1% загального обсягу фінансування;

-         соціальний захист та соціальне забезпечення – 14206,900тис.грн. або 33,8%  загального обсягу фінансування;

 

-    житлово-комунальне господарство – 712,300тис.грн. або 1,7% загального  

 

     обсягу фінансування;

-   культура – 1096,100тис.грн. або 2,6% загального обсягу фінансування. 

   На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.04.2011року забезпечена виплата заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами та   проведені розрахунки за електричну та теплову  енергію  водопостачання та водовідведення, природний газ,  які споживаються бюджетними установами.  Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.  

  Аналіз забезпечення закладів освіти та охорони здоров’я продуктами харчування  та медикаментами показав:

 - фактична вартість харчування в дошкільних навчальних закладах склала 8,76грн., що на  1,11грн. менше факту  минулого року (середній показник по містах  області складає 9,41грн.);

- фактична вартість харчування  учнів 1-4 класів загальноосвітніх шкіл склала 4,07грн., що на 0,95грн. менше факту минулого року (середній показник по містах області складає 4,97грн.);

- фактична вартість харчування в лікувальних  установах міста склала 6,49грн., що  на 0,74грн. більше факту минулого року (середній показник по містах складає  6,37грн.);

- фактична вартість одного ліжко-дня по медикаментах в лікувальних установах міста склала 2,40грн., що на 0,25грн. більше факту  минулого року.

   Однак, вартість по медикаментах, як і в минулому році, залишається найнижчою в області, по загальному фонду середньообласний показник – 7,21грн., середній показник по містах складає 5,91грн.

  Станом на 01.04.2011року  проведені розрахунки за електричну та теплову енергію водопостачання та водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами. Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

  Фінансування інших видатків проводилось лише у разі відсутності заборгованості по захищених статтях видатків.

   Надана матеріальна допомога соціально незахищеним верствам населення міста в обсязі  48,4тис.грн.

    Протягом І кварталу 2011 року надані пропозиції та проведені  централізовані розрахунки згідно   постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2005 року №20 (зі змінами) за спожиті теплоенергоносії, послуги зв»язку по  пільгах,  житлових субсидіях в розмірі 3111,422тис.грн.

   Кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає   1588,2тис.грн. по субсидіях і поточних трансфертах,  в т.ч. прострочена -73,1тис.грн., заборгованість термін сплати якої не настав - 1515,1тис.грн.

   Дебіторська заборгованість по загальному фонду відсутня.

 Кредиторська заборгованість по видатках  спеціального фонду складає 10,5тис.грн., термін сплати якої не настав, це поточна заборгованість по загальноосвітніх школах за продукти харчування отримані в останній день місяця.

 

             Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду відсутня.

 

 Встановлений жорсткий контроль за платіжною дисципліною в бюджетних установах міста.  Розрахунки проводяться виключно за фактично поставлені товари, виконані роботи і надані послуги.

   З метою погашення  кредиторської  і  дебіторської заборгованості по загальному та спеціальному фондах бюджетних установ  м. Первомайська  та недопущення її утворення в подальшому,  наказом фінансового управління міської ради від 31.12.2010 року №65-о «Про затвердження заходів по недопущенню заборгованості в 2011 році» затверджені відповідні заходи, які прийняті до неухильного виконання.

  Організована робота щодо збільшення в установленому порядку обсягів власних надходжень бюджетних установ міста. Листом фінансового управління міської ради  від 07.04.2011р.  №255 керівникам бюджетних установ було надано відповідні рекомендації щодо збільшення власних надходжень бюджетних установ та спрямування їх,  в першу чергу, на фінансування захищених статей.

  В І кварталі  2011року  використано на захищені статті власних надходжень бюджетних установ  770,7тис.грн., в тому числі:

-                    на медикаменти – 139,7тис.грн.;

-                    на харчування – 561,6тис.грн.;

-                    на енергоносії – 19,4тис.грн.  

  Станом на 01.01.2010р. вільний залишок коштів по загальному фонду міського бюджету становив 2785,3тис.грн. Протягом І кварталу 2011 року  проведене залучення вільного залишку в сумі 1742,3тис.грн. на збільшення видатків, в тому числі по слідуючих галузях:

- органи управління – 112,8тис.грн.;

- освіта  -  59,7тис.грн.

- охорона здоров’я – 210,5тис.грн.;

- соціальний захист – 35,1тис.грн.;

- житлово-комунальне господарство – 118,0тис.грн.;

- культура і мистецтво – 5,0тис.грн.;

- фізична культура і спорт – 62,7тис.грн.;

- програма «Розробка генерального плану м. Первомайська на 2011-2013 роки»  -370,300тис.грн.;

- інші видатки – 368,2тис.грн.(в т.ч. погашення кредиторської заборгованості, яка склалася станом на 01.01.2011 року по програмі «Розвитку земельних відносин у м. Первомайську на 2010-2012 роки » -  262,951тис.грн.),а також направлені на:

-  передачу із загального фонду до бюджету розвитку – 405,0тис.грн. 

  За І квартал 2011 року надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста становить 14,4тис.грн., в тому числі на розвиток інфраструктури міста від суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб-забудовників – 14,4тис.грн. Залишок невикористаних коштів станом на 01.01.2011р. склав 54,9тис.грн.

В І кварталі 2011 року за рахунок коштів цільового фонду соціально-економічного розвитку міста профінансовані видатки в сумі 29,3тис.грн.(додаток 3), в тому числі по:

            Наркологічному диспансері – 16,8тис.грн. , з них:

      - на придбання апарату для виявлення парів алкоголю у видихаємому повітрі (КЕКВ 2110)-16,8тис.грн.

Станції швидкої медичної допомоги -  12,5тис.грн., з них :

-  на придбання пристрою для архівації речової інформації -12,5тис.грн.

Залишок невикористаних коштів цільового фонду соціально-економічного розвитку міста станом на 01.04.2011 року склав 40,1тис.грн. 

   За І квартал  2011 року  до спеціального фонду бюджету міста  на проведення дорожніх робіт надійшло 111,968тис.грн., загальний  обсяг фінансування дорожніх робіт за звітний період у місті склав  174,560тис.грн.  за рахунок залученого залишку бюджетних коштів спеціального фонду міського бюджету по податку з транспортних засобів та інших самохідних машин  і механізмів станом на 01.01.2011 року в сумі 177,732тис.грн.  

          За І квартал  2011 року  до фонду охорони навколишнього природного середовища надійшли кошти в сумі 21,029тис.грн., фінансування  за звітний період не проводилось.  

Станом на 01.01.2011року  залишок коштів по спеціальному  фонду міського бюджету становив 856,980тис.грн. Протягом 2011 року проведене залучення  залишку в сумі 774,584тис.грн., в тому числі по галузях:

- транспорт, дорожнє господарство, зв`язок, телекомунікації та інформатика – 177,732тис.грн.,

- будівництво - 548,841тис.грн.,

- цільові фонди – 48,011тис.грн. 

  За звітний період працівниками фінансового управління міської ради проведені 32 перевірки в ході, яких встановлені фінансові порушення на загальну суму 7,3тис.грн.- інші порушення (переплата та недоплата заробітної плати).

  Інформація про результати проведених перевірок щомісячно надається міському голові для ознайомлення.

 

 Протягом звітного періоду фінансовим управлінням міської ради було підготовлено 4 доповідні записки на ім’я міського голови по проблемних питаннях  щодо  виконання міського бюджету.     

 

Відповідно до п.п.1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  п.1.4  ст.78 Бюджетного кодексу України, виконком міської ради 

ВИРIШИВ: 

1. Інформацію начальника фінансового  управління міської  ради  Шугурова С.М.  про  виконання міського бюджету за І квартал  2011 року  взяти до відома. 

2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугурову):

2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.

2.2. Фінансування розпорядників коштів міського бюджету проводити тільки при наявності обґрунтованих пояснень щодо необхідності витрат.

2.3. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства України в Миколаївській області.

2.4. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

Термін: до 01.07.2011р.

 

3. Первомайській об’єднаній державній податковій інспекції (Посторонку) (за узгодженням):

3.1. Проводити роботу із збитковими підприємствами, які мають низьке податкове навантаження.

3.2. Проаналізувати фінансову діяльність фізичних осіб-підприємців, які отримують великі доходи, залучають до праці значну кількість найманих працівників, але сплачують незначні суми податків та здійснити заходи, направлені на підвищення рівня податкового навантаження, збільшення надходжень платежів до бюджету і зменшення кола неплатників податків.

 

3.3. Продовжити роботу по проведенню територіального обстеження міста з метою залучення до сплати податків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

                                                                                             Термін: 01.07.2011 р.

 

4. Заступнику міського голови, начальнику управління праці та соціального захисту населення міської ради Колесніченко О.А.:

4.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

4.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому  за мінімальний.

                                                           Термін: 01.07.2011р.

 

5. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

                                                                                             Термін: 01.07.2011р. 

6. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Маношину):

6.1. Проводити  аналіз   фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

6.2. Враховуючи збільшення тарифів на  житлово-комунальні послуги посилити  контроль за якістю  їх надання.

6.3. З метою забезпечення надходжень до бюджету міста     адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії.

6.4. Забезпечити використання інвестиційних субвенцій в повному обсязі.

6.5. Посилити контроль за ефективним та своєчасним  використанням  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

                                                                                             Термін: 01.07.2011 р. 

7. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):

7.1. Завершити роботу щодо  перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

7.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

Термін: постійно. 

8. Керівникам бюджетних установ:

8.1. Забезпечити виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

8.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

8.3. Вжити заходів щодо повного погашення кредиторської та дебіторської заборгованості та недопущенню їх в подальшому.

8.4. Посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

8.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

8.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

8.7.Посилити контроль за  своєчасним використанням профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

Термін: постійно. 

    9. Головному лікарю центральної міської багатопрофільної лікарні Некрасенку К.А.  вжити заходів щодо:

 9.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.

 9.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров»я в 2011 році в повному обсязі видатками на заробітну плату.

 9.3. Збільшення  в 2011 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче середньообласного показника.

Термін: протягом року. 

 

 10. Начальнику управління освіти міської ради  (Остапенко) вжити заходів щодо забезпечення видатками на придбання продуктів харчування по  дошкільних навчальних закладах та загальноосвітніх школах не менше факту минулого року.

 

Термін: протягом року. 

 11. Про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.

                                                                                       Термін: 20.07.2011р. 

12. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.

 

                                                                                           Термін: 25.07.2011р. 

 

13. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від 10.12.2010р. №782 «Про виконання міського бюджету за 9 місяців 2010 року» як таке, що виконане.

 

14. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.

 

 

          Міський голова                                                                Л.Г. Дромашко


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024