НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Проекти рішень виконкому


від 2017-04-24
Про виконання міського бюджету за І квартал 2017 року

ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ

РIШЕННЯ

від                       
м. Первомайськ

Про виконання міського
бюджету за  І квартал  2017 року

За І квартал 2017 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі  138407,0тис.грн. (додаток 1), в тому числі:

до загального фонду –     133999,6тис.грн.;

до спеціального фонду –   4407,4тис.грн.

Загальний фонд

При плані на  звітний період   128386,8тис.грн. фактичні надходження склали 133999,6 тис.грн., перевиконання планових показників складає 5612,8тис.грн. або 4,4% за рахунок перевиконання планових показників по податках і зборах  на 6492,9тис.грн. або на 19,5%;

по субвенціях з державного бюджету невиконання плану на 866,2тис.грн. або на 1,0%;

по субвенціях з обласного бюджету невиконання плану на 13,9тис.грн. або 14,6%.

Базова дотація за звітний період надійшла в сумі 5019,7 тис.грн., що складає 100% плану.

До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі  39804,4тис.грн. при плані 33311,5тис.грн., план перевиконано на 6492,9тис.грн. або на 19,5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  збільшились  на 8318,1тис.грн. або на 26,4%.

Найбільшими  джерелами надходжень до міського бюджету є:

- податок та збір  на доходи  фізичних осіб, питома вага його у податках і зборах загального фонду  складає 48,5%;

- акцизний збір, питома вага якого в податках і зборах загального фонду складає  18,1%;

- єдиний податок, питома вага якого в податках і зборах загального фонду складає 16,6%;

- плата за землю, питома вага якої в податках і зборах загального фонду складає  12,2%.

По податку на доходи фізичних осіб: при  плані 17346,5 тис.грн. фактично надійшло 19308,2 тис.грн., перевиконання складає 1961,7 тис.грн. або 11,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 3548,9 тис.грн. або на 22,5%.

По податку на прибуток при плані 20,0 тис.грн.  фактичні  надходження  склали 69,0 тис.грн., планові  показники перевиконано  на 49,0 тис.грн. або в 3,5 р.,   порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  збільшились на 12,2 тис.грн. або на 21,5%.

По платі за землю: при  плані  3925,8 тис.грн. фактично надійшло 4872,1 тис.грн., тобто на  946,3 тис.грн. або на 24,1% більше  планового показника.  Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження збільшились на 1133,8 тис.грн. або на 30,3%.

Акцизного податку з реалізації суб’єктами  господарювання підакцизних товарів надійшло 5755,1 тис.грн. при плані 5718,0 тис.грн., що на 37,1  тис.грн. або 0,6%  більше  планових показників, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 394,4 тис.грн. або на 7,4%.

Акцизного податку з виробленого в Україні пального  надійшло 331,5 тис.грн.

Акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального надійшло 1135,6 тис.грн.

По орендній платі за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності  при плані 199,9 тис.грн. фактично надійшло 213,3  тис.грн., планові показники перевиконані на 13,4 тис.грн. або на 6,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились  на 6,9  тис.грн. або на 3,2%.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 309,6 тис.грн., планові показники перевиконані на 178,0 тис.грн. або в 1,7 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 128,3 тис.грн. або в 2,4 р.

По збору за місця для паркування транспортних засобів: при плані 14,9 тис.грн. фактичні надходження склали 15,0 тис.грн., планові показники перевиконані на  0,1 тис.грн. або на 0,6%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 4,9 тис.грн. або на 24,6%.

По єдиному податку   при плані 5259,0 тис.грн. фактично надійшло 6621,3  тис.грн., планові показники перевиконані на 1362,3 тис.грн. або на 25,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 1248,7  тис.грн. або на 23,2%.

По  платі за надання адміністративних послуг за звітний період при плані 475,0 тис.грн.,  фактичні надходження склали  682,1 тис.грн. планові   показники перевиконані   на 207,1 тис.грн. або на 43,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 287,0 тис.грн. або в 72,7%.

Спеціальний фонд

До спеціального фонду  бюджету міста за звітний період при плані 2934,9 тис.грн. фактично  надійшло 4407,4  тис.грн., планові показники перевиконані на 1472,5 тис.грн. або  на 50,2% за рахунок:

- власних надходженнях бюджетних установ на 1558,6 тис.грн. або на 62,7%.

Невиконані планові показники по  таких джерелах:

-  бюджету розвитку - на 110,1  тис.грн. або на 25,5% за рахунок невиконання планових показників :

-  від продажу  земельних ділянок - на 163,2тис.грн. або  на 45,3%.

Перевиконані планові показники по  надходженнях коштів пайової участі у розвитку інфраструктури на 53,1  тис.грн. або на 73,7%.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження до бюджету розвитку зменшились на 1625,7 тис.грн. або на  83,5%  за рахунок зменшення надходжень:

від продажу земельних ділянок - на 1740,7 тис.грн.  або на 89,8%.

Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшились   на  115,1 тис.грн. або в 12,5 р.

Надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста склали 8,8 тис.грн., порівняно з минулим роком надходження збільшились на 6,3 тис.грн. або в 3,5 р.

Видаткова частина міського бюджету по загальному фонду  за І квартал 2017 року виконана на 96,6%. При уточненому плані на звітний період  140487,793тис.грн.  виконано  135767,015тис. грн. По спеціальному фонду при уточненому річному плані 15955,011 виконання складає  4126,937тис.грн. або 25,9% (додаток  2).

Видаткова  частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.

Основну питому вагу склали:

- заробітна плата та нарахування на неї – 35851,621тис.грн. або 26,4% загального обсягу фінансування;

- медикаменти та харчування – 1100,900тис.грн. або 0,8%  загального обсягу фінансування;

- поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 64052,177тис.грн. або 47,2% загального обсягу фінансування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв - 8091,967тис.грн. або 6,0% загального обсягу фінансування.

В розрiзi  галузей фінансування проводилось таким чином:

-    освіта – 33749,020тис.грн. або 24,9% загального обсягу фінансування;

- охорона здоров’я – 19945,293тис.грн. або 14,7% загального обсягу фінансування;

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 65620,736тис.грн. або 48,3%  загального обсягу фінансування;

- житлово-комунальне господарство –  1107,391тис.грн. або 0,8%  загального обсягу фінансування;

- культура –  2843,146тис.грн. або 2,1% загального обсягу фінансування.

Станом на 01.01.2017 року  вільний залишок коштів по загальному  фонду міського бюджету становив 8113,10294 тис. грн., в тому числі:

за рахунок залишку коштів  медичної  субвенції з державного бюджету на 01.01.2017 року у сумі 98,990тис.грн.;

за рахунок залишку коштів  освітньої  субвенції з державного бюджету на 01.01.2017 року у сумі 858,64137тис.грн.

Протягом І кварталу 2017 року проведене залучення  залишку в сумі 7239,46157тис.грн.  на збільшення видатків, з них за рахунок залишку коштів  медичної  субвенції з державного бюджету на 01.01.2017 року у сумі 98,990тис.грн.

На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.04.2017 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами.

Розрахунки за електричну та теплову  енергію,  водопостачання та водовідведення, природний газ,  які споживаються бюджетними установами  проведені в повному обсязі.

Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів міського бюджету складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів.

Бюджетними установами міста розроблені енергозберігаючі заходи на 2017рік  на суму 1118,6тис.грн. За  звітний період профінансовано на провадження вказаних заходів  264,0тис.грн., в тому числі загальний фонд – 71,0тис.грн., спеціальний фонд – 193,0тис.грн.

При затвердженні  бюджету м. Первомайська на 2017 рік  недостатність коштів на заробітну плату з нарахуваннями по установах охорони  здоров'я складала 9325,0тис. грн.

Рішенням міської ради  від 30.01.2017 року №2 «Про внесення змін до бюджету м. Первомайська на 2017 рік» на заробітну плату з нарахуваннями бюджетним установам охорони здоров'я  направлено вільний залишок  загального фонду станом на 01.01.2017року  в обсязі  3500,0тис.грн.

Крім цього, керівництвом установ охорони здоров'я розроблені та затверджені заходи на суму 7106,0тис.грн.,  для забезпечення працівників підвідомчих  установ фондом оплати праці в повному обсязі до  кінця поточного  року.   Станом на 01.04.2017 року  економія в результаті виконання затверджених заходів складає 1023,1тис.грн.

Станом на 01.04.2017 року  недостатність коштів на заробітну плату з нарахуваннями  працівникам установ охорони здоров'я  зменшилась на  4523,1тис.грн. і  складає  4801,9тис.грн.

Розрахунки за електричну та теплову  енергію,  водопостачання та водовідведення, природний газ,  які споживаються бюджетними установами  проведені в повному обсязі.

Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

З метою погашення  кредиторської  і  дебіторської заборгованості по загальному та спеціальному фондах бюджетних установ  м. Первомайська  та недопущення її утворення в подальшому,  наказом начальника фінансового управління міської ради від 28.12.2016 року  №24-а «Про затвердження заходів по недопущенню заборгованості в 2017 році» затверджені відповідні заходи, які прийняті до неухильного виконання.

Розпорядники коштів міського бюджету беруть зобов’язання лише в межах затверджених лімітів асигнувань.

Листом фінансового управління міської ради від 01.04.2016 року  №201/04.05-21   бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо:

- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;

- спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.

Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 01.04.2017 року складають 1232,7тис.грн., на медикаменти та харчування   спрямовано 736,3тис.грн.

З метою забезпечення ефективного використання коштів бюджетними установами міста проводились перевірки  правильності нарахування заробітної плати, дотримання норм харчування, впровадження платних послуг, призначення різних видів пільг та доплат, використання коштів на медикаменти, харчування, зв’язок, відрядження, правильність постановки бухгалтерського обліку та інше.

За звітний період проведено 36 перевірок, в ході яких встановлено фінансових порушень на загальну суму 25,443тис.грн., в т.ч.: проведеними перевірками правильності складання кошторисів видатків на поточний рік. Встановлені порушення по загальному фонду на суму 25,443тис.грн., в т.ч.: завищені асигнування на суму 18,620тис.грн., занижені асигнування на суму 6,823тис.грн.

Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.04.2017р. складає 51967,6тис.грн., в т.ч. по зареєстрованим фінансовим зобов’язанням на кінець звітного періоду 51763,1тис.грн. Заборгованість  виникла по наступних видатках:

- оплата послуг (КЕКВ 2240)  - 7,9тис.грн. заборгованість з послуг зв’язку, яка виникла із спожитими в січні - березні населенням пільгами та субсидіями  на придбання твердого палива, скрапленого газу;

- субсидії та поточні трансферти (КЕКВ 2610) – 152,6тис.грн. прострочена заборгованість по КТКВК 170102 - пільговий проїзд автотранспортом, яка  виникла в зв’язку  із спожитими в грудні 2015 р. пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету,

- інші виплати населенню (КЕКВ 2730) – 51807,1тис. грн., в т. ч.:

а) на оплату житлово-комунальних послуг – 50689,4тис.грн., в т. ч. 14153,8тис.грн. прострочена заборгованість та 34897,0тис.грн. заборгованість, термін сплати якої не настав, що  виникла в зв’язку із спожитими населенням пільгами та субсидіями в березні поточного року; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету:  частково згідно постанови КМУ від 11.01.2005 №20, частково згідно доручень МФУ грошовими коштами;

б) на придбання твердого палива та скрапленого газу – 1065,8тис.грн.,кредиторська заборгованість виникла в зв’язку із нарахуванням в січні - березні 2017р. пільг та субсидій населенню, буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

в)  по інших пільгах – 51,9тис.грн., прострочена  кредиторська заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2015 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату по складає 306,2тис.грн.:

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 46,2тис.грн.   попередня оплата за підписку періодичних видань,

- оплата послуг (КЕКВ 2240)  - 80,1тис.грн.. – аванс 30% за послуги з поточного ремонту зовнішньої водовідвідної системи п’ятиповерхового житлового будинку по вул. Корабельній, 8 – 38,2тис.грн., та по вул. Корабельній, 5 – 41,9тис.грн.

- оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 119,7тис.грн.. - попередня оплата згідно з укладеним договором,

- оплата природного газу (КЕКВ 2274) – 13,7тис.грн. - попередня оплата згідно з укладеним договором,

- програми (КЕКВ 2282) – 46,4тис.грн. (по закладах охорони здоров'я : предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 8,9тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань, оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 37,5тис.грн., попередня оплата за електроенергію згідно з укладеним договором),

- інші виплати населенню (КЕКВ 2730) –0,1тис.грн. по пільгах населенню на оплату житлово-комунальних послуг в зв’язку з перерахунком послуг по факту їх отримання.

Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 40,0тис.грн.:

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 40,0тис.грн. (придбання контейнерів) прострочена заборгованість, виникла у зв’язку з тим, що постачальник товару (ПП «Металіст ВП») знаходиться на території де здійснюється антитерористична операція, а саме: м. Антрацит, Луганська обл. (Розпорядження КМУ №1053-р від 30.10.2014 «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція»).

Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 170,4тис.грн.:

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 2,1тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань;

- програми  (КЕКВ 2282) – 15,8тис.грн. (по закладах охорони здоров'я : предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 15,8тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань);

- реконструкція та реставрація інших об’єктів (КЕКВ 3142) – 152,5тис.грн. - попередня оплата згідно з укладеним договором, реконструкція даху одноповерхової частини будівлі ЗОШ  І-ІІ ст. № 7 по  вул. 1 Травня, 62 в м. Первомайськ Миколаївської області.

Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань.

Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  пунктів 1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України виконком міської ради

ВИРIШИВ:

1. Інформацію начальника   фінансового  управління міської  ради  Шугурова С.М.  про  виконання міського бюджету за І квартал 2017 року   взяти до відома.

2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугурову):

2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.

2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових  короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства  України в Миколаївській області.

2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

Термін: до 05.07.2017р.

3. Первомайському відділенню    Южноукраїнської    об’єднаної     податкової  інспекції головного    управління Державної  фіскальної    служби у  Миколаївській області (Будурацькому) (за узгодженням):

3.1. Проводити роботу із збитковими підприємствами, які мають низьке податкове навантаження.

3.2. Проаналізувати фінансову діяльність фізичних осіб-підприємців, які отримують великі доходи, залучають до праці значну кількість найманих працівників, але сплачують незначні суми податків та здійснити заходи, направлені на підвищення рівня податкового навантаження, збільшення надходжень платежів до бюджету і зменшення кола неплатників податків.

3.3. Продовжити роботу по проведенню територіального обстеження міста з метою залучення до сплати податків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю.

Термін: 05.07.2017р.

4. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Колесніченко О.А.:

4.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

4.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому  за мінімальний.

Термін: 05.07.2017р.

5. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

Термін: 05.07.2017р.

6. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):

6.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

6.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити  контроль за якістю  їх надання.

6.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю  використання  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

Термін: 05.07.2017р.

7. Першому заступнику міського голови Кукурузі О.В. з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії.

Термін : 05.07.2017р.

8. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):

8.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

8.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

Термін: постійно.

9. Керівникам бюджетних установ:

9.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

9.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

9.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.

9.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів.

9.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

9.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

9.7.Посилити контроль за  своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

Термін: постійно.

10. Головному лікарю центральної міської багатопрофільної лікарні Чекрижову О.В.  вжити заходів щодо:

10.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.

10.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2017році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

10.3. Збільшення  в 2017 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче  середньообласного  показника.

Термін: протягом року.

11. Первомайському відділенню    Южноукраїнської    об’єднаної     податкової  інспекції головного    управління Державної  фіскальної    служби у Миколаївській області (Будурацькому) (за узгодженням), управлінням міської ради:  соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Зарицькій), житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчаку), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевській), центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову), Комунальному закладу «Первомайський  центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенській), територіальному центру соціального обслуговування м. Первомайська (Грушанському), Первомайському  центру соціальних служб для сім'ї, дітей  та молоді (Крижановській) про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.

Термін: 21.07.2017р.

12. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.

Термін: 26.07.2017р.

13. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від  11.11.2016р. №545 «Про виконання міського бюджету за  9 місяців   2016 року»  як таке, що виконане.

14. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.

Міський голова                                  Дромашко Л.Г.


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024