НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Рішення виконкому


№ 571 від 2011-08-12
Про виконання міського бюджету за І півріччя 2011 року

 

            За  І півріччя    2011 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі  90198,6 тис. грн., в тому числі:

до загального фонду –  82572,4 тис. грн.;

до спеціального фонду –  7626,2 тис. грн.

 

          Податків та зборів до загального фонду  надійшло в сумі 19262,743тис.грн. при    плані  18092,284тис.грн., план перевиконано  на  1170,459тис.грн. або на 6,5%.

 

          Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по подат- ках i зборах  у співставних умовах   збільшились на  2195,685тис.грн. або на 12,9 %.  

 

          Найбільшим джерелом надходжень до міського бюджету є податок з доходів фізичних осіб, питома вага його у податках i зборах загального фонду бюджету складає 72,1%.

          План  по податку  з доходів фізичних осіб перевиконано  на 287,571тис.грн. або на 2,1%   (план  13605,201тис.грн., фактично надійшло 13892,772тис.грн.).

 

       Порівняно з  аналогічним періодом минулого року надходження по податку з доходів фізичних осіб в співставних умовах збільшились  на 1976,399тис.грн. або на 16,6%.  Надходження по вказаному податку були б більшими, але станом   на 01.07.2011 року  заборгованість по заробітній платі  склала  448,9тис.грн. (втрати бюджету міста близько 50,5тис.грн.),  в тому числі по слідуючих підприємствах:

 

-                     ВАТ «Автотранс  Голта»- 140,7тис.грн.;

-                     КП “Первомайський міськводоканал”  – 241,0тис.грн.;

-                      «Первомайський ринок» - 67,2тис.грн.

 

           По податку на прибуток   підприємств комунальної власності за звітний період  план перевиконано на  150,511тис.грн. або в 2,1р.  При  плані 135,0тис.грн., фактично надійшло 285,511тис.грн.  Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 134,889тис.грн. або на 89,6%.

 

          По платі за землю при  плані 3543,2тис.грн. фактично надійшло 3870,875тис.грн., тобто на   327,675тис.грн. або на 9,2%  більше  плану. Порівняно з аналогічним періодом минулого року в співставних умовах  надходження збільшились  на 563,754тис.грн. або на 17,0%.

          Податковий борг по платі за землю станом на 01.07.2011року до міського бюджету складає 59,4тис.грн., порівняно з початком року він зменшився  на 33,7тис.грн. або на 336,2% .

 

         Місцеві податки i збори. 

 

         Відповідно до рішення сесії міської ради від 28.03.2011 року № 3 «Про місцеві податки і збори» в  місті встановлено такі місцеві податки і збори:

  -  збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності;

  -  збір за місця для паркування транспортних засобів.

 

          По   збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності при плані 208,0тис.грн. фактично надійшло 214,055тис.грн., перевиконання плану складає 6,055тис.грн.   Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  збільшились   на 40,267тис.грн. або на 23,2%.        

 

          По збору за місця для паркування транспортних засобів   при плані 16,550тис.грн. фактично надійшло 26,816тис.грн. перевиконання планових показників складає 10,266тис.грн. або 62,0%.

 

 

          До спеціального фонду  бюджету міста за січень - липень   поточного  року при плані 2482,0тис.грн. надійшло 7626,239тис.грн., в тому числі без власних надходжень бюджетних установ 3087,407тис.грн.. Перевиконання планових показників складає   605,407тис.грн. або 24,4%, за рахунок:

бюджету розвитку на    466,243тис.грн.  або на 26,3%, в т.ч.:

     -   надходженнях від продажу землі  на 108,392тис.грн. або 52,9%;

      - по єдиному податку на 307,112тис.грн. або на 19,6%;

 

      - надходженнях по відчуженню майна на 50,739тис.грн. 

 

 

Податку з транспортних засобів на 57,573тис.грн . або на 147,9%.  

 

 

До цільового фонду соціально-економічно розвитку  міста   при плані 43,5тис.грн. фактично надійшло 203,02тис.грн., перевиконання планових показників складає 159,52тис.грн. або в 4,7 р. 

 

     

 

Невиконано планові показники по:

-                           збору за першу реєстрацію транспортного засобу на 32,265тис.грн. або на 81,7%;

-                           екологічному податку на 15,915тис.грн. або на 26,3%. При плані 60,6тис.грн. фактичні надходження склали : по збору за забруднення навколишнього природного середовища  15,4тис.грн., по екологічному податку 44,685 тис. грн., разом 60,685 тис. грн.

             на  фінансування  ремонту приміщень УПСЗН для здійснення заходів з виконання спільного із світовим банком проекту «Вдосконалення системи соціальної допомоги» на 62,0 тис. грн.

            Податковий борг до загального фонду міського бюджету відповідно до звіту Первомайської об»єднаної державної податкової інспекції (1-Н)  складає 5934,617 тис.  грн., порівняно з початком року він збільшився на 4754,621 тис. грн. або в 5,0 р. за рахунок  податку з доходів фізичних осіб на 4761,51 тис.  грн. Відповідно до вимог Податкового кодексу України, який вступив в силу з 01.012011 року платниками податків надаються до податкової інспекції декларації з податку на доходи фізичних осіб

            До  доходів Державного бюджету України, за рахунок яких здійснюється перерахування дотації вирівнювання за звітний період надійшло коштів в сумі 10121,6 тис.грн., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 2411,5 тис.грн. або на 31,3%.

      Завдяки проведеним заходам щодо наповнюваності бюджету видаткова частина загального фонду міського бюджету за І півріччя поточного року виконана на 98,1%, при плані 84713,6тис.грн. виконано 83061,0тис.грн. (додаток 2).

 

Річний план по спеціальному фонду виконано на 36,0% (план -18129,8тис.грн., виконано – 6522,8тис.грн.).

  Забезпечене використання коштів спеціального фонду міського бюджету в межах фактичних надходжень. Кошти благодійної допомоги бюджетних установ в першу чергу  спрямовувались на фінансування захищених статей витрат.

   Витратна частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.

Основну питому вагу склали:

-                     заробітна плата та нарахування на неї – 43352,3тис.грн. або 47,8% загального обсягу фінансування;

-                     медикаменти та харчування – 2137,6тис.грн. або 2,6%  загального обсягу фінансування;

-                     поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 26277,4тис.грн. або 32,8% загального обсягу фінансування;

-                     оплата комунальних послуг та енергоносіїв 7986,9тис.грн. або 9,6% загального обсягу фінансування.

В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

-                     освіта –27529,2тис.грн. або 33,1% загального обсягу фінансування;

-                     охорона здоров’я – 18089,5тис.грн. або 21,8% загального обсягу фінансування;

-                     соціальний захист та соціальне забезпечення – 27343,2тис.грн. або 32,9%  загального обсягу фінансування;

- житлово-комунальне господарство – 1488,1тис.грн. або 1,8% загального обсягу фінансування;

-   культура – 2477,9тис.грн. або 3,0% загального обсягу фінансування.

 

   На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.07.2011року забезпечена виплата заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами та   проведені розрахунки за електричну та теплову  енергію  водопостачання та водовідведення, природний газ,  які споживаються бюджетними установами.  Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

 

  Аналіз забезпечення закладів освіти та охорони здоров’я продуктами харчування  та медикаментами показав:

 - фактична вартість харчування в дошкільних навчальних закладах склала 9,70грн., що на  0,17грн. менше факту  минулого року;

- фактична вартість харчування  учнів 1-4 класів загальноосвітніх шкіл склала 4,52грн., що на 0,50грн. менше факту минулого року;

- фактична вартість харчування в лікувальних  установах міста склала 6,97грн., що  на 0,90грн. більше факту минулого року;

 

- фактична вартість одного ліжко-дня по медикаментах в лікувальних установах міста склала  6,11грн., що на 0,32грн. більше факту  минулого року.

 

  

 

  Станом на 01.078.2011року  проведені розрахунки за електричну та теплову енергію водопостачання та водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами. Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

  Фінансування інших видатків проводилось лише у разі відсутності заборгованості по захищених статтях видатків.

   Надана матеріальна допомога соціально незахищеним верствам населення міста в обсязі  166,9тис.грн.

Профінансовані видатки на літнє оздоровлення дітей в пришкільних таборах та таборі «Гарт» в сумі   198,9тис.грн.

  В бюджеті міста Первомайська на 2011 рік  передбачені слідуючі субвенції:

        - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  на фінансування Програм-переможців Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування затверджена в сумі 489,2тис.грн.;

- субвенція  з обласного бюджету бюджетам міст на реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг комунальної власності, що суміщаються з дорогами загального користування на 2011 рік в сумі 717,2тис.грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на соціально-економічний розвиток – 588,2тис.грн.

На 2011 рік передбачені видатки,  що  належать  до бюджету розвитку міста (спеціальний фонд) в сумі 7858,2тис.грн. За  звітний період профінансовані роботи в обсязі 1635,4тис.грн.

 

    З метою максимального використання субвенцій з державного бюджету щомісячно проводилась робота по знаходженню схем розрахунків за спожиті житлово-комунальні  послуги по пільгах, житлових субсидіях та послугах зв’язку окремих категорій громадян згідно з  постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2005 року №20. Протягом І півріччя  поточного року  надані пропозиції та проведені централізовані розрахунки на загальну суму 4820,051тис.грн.

 

   Кредиторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.07.2011року складає   2879,6тис.грн.,  з них:

 

 

-                                         по бюджетних установах - 5,7тис.грн. (відрядження по установах освіти, авансові звіти надані в останні дні місяця);

 

-                                         по субсидіях і поточних трансфертах – 2873,9тис.грн.  в т.ч. прострочена 1920,2тис.грн., заборгованість термін сплати якої не настав 959,4тис.грн.;

 

              Дебіторська заборгованість по загальному фонду складає 8,7тис.грн., нарахування на заробітну плату,  у зв’язку з помилково   проведеним перерахуванням коштів  до пенсійного фонду,

Кредиторська заборгованість по видатках  спеціального фонду складає 0,5тис.грн.,  термін сплати якої не настав, поточна заборгованість по позашкільних закладах освіти по відрядженнях, авансові звіти надані в останні дні місяця.

 

             Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 86,2тис.грн., в тому числі:

 

а) по оплаті послуг – 11,8тис.грн. згідно акту ревізії фінансово-господарської діяльності УЖКГ від 17.06.2011р. №19-24/40 ;

б) капітальний ремонт  – 26,5тис.грн., авансовий платіж за  капітальний  ремонт  приміщення  міського центру культури і дозвілля імені Є.Зарницької  -18,0тис.грн. та  згідно акту ревізії фінансово-господарської діяльності управління житлово-комунального господарства міської ради від 17.06.2011р. №19-24/40  – 8,5тис.грн.;

в) реконструкція  – 48,0тис.грн. авансові платежі  за  реконструкцію об’єктів.

   З метою погашення  кредиторської  і  дебіторської заборгованості по загальному та спеціальному фондах бюджетних установ  м. Первомайська  та недопущення її утворення в подальшому,  наказом фінансового управління міської ради від 31.12.2010 року №65-о «Про затвердження заходів по недопущенню заборгованості в 2011 році» затверджені відповідні заходи, які прийняті до неухильного виконання.

  Організована робота щодо збільшення в установленому порядку обсягів власних надходжень бюджетних установ міста. Листом фінансового управління міської ради  від 07.04.2011р.  №255 керівникам бюджетних установ було надано відповідні рекомендації щодо збільшення власних надходжень бюджетних установ та спрямування їх,  в першу чергу, на фінансування захищених статей.

  Станом на 01.07.2011року   використано на захищені статті власних надходжень бюджетних установ  1465,5тис.грн., в тому числі:

- на медикаменти – 302,1тис.грн.;

- на харчування – 1119,2тис.грн.;

- на енергоносії – 44,2тис.грн.

 

Станом на 01.01.2011 року вільний залишок коштів по загальному фонду міського бюджету становив 2785,3тис.грн. Протягом І півріччя 2011 року  проведене залучення вільного залишку в сумі 2785,3тис.грн. на збільшення видатків, в тому числі по слідуючих галузях:

- органи управління – 293,5тис.грн.;

- освіта  -  159,6тис.грн.;

- охорона здоров’я – 253,1тис.грн.;

- соціальний захист – 46,9тис.грн.;

- житлово-комунальне господарство – 306,6тис.грн.;

- культура і мистецтво – 90,8тис.грн.;

- фізична культура і спорт – 114,3тис.грн.;

- програмі «Розробка генерального плану м. Первомайська на 2011-2013 роки»  -370,300тис.грн.;

- інші видатки – 363,3тис.грн.(в т.ч. погашення кредиторської заборгованості, яка склалася станом на 01.01.2011 року по програмі «Розвитку земельних відносин у м. Первомайську на 2010-2012 роки » -  262,951тис.грн.),

а також направлені на:

-  передачу із загального фонду до бюджету розвитку – 786,9,0тис.грн.

 

  За І півріччя 2011 року надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста становлять 203,0тис.грн., в тому числі на розвиток інфраструктури міста від суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб-забудовників – 203,0тис.грн.

В бюджеті м. Первомайська на 2011 рік  не були передбачені видатки з цільового фонду, уточнений план  шести місяців складає  98,426тис.грн.

Касові видатки за звітний  період  складають  31,885тис.грн.,  що становить  32,0%   уточнених призначень звітного періоду.

Протягом І півріччя 2011 року з фонду соціально-економічного розвитку міста  було виділено 98, 426тис.грн., в тому числі по галузях:

  охорона здоров’я: планові призначення 46,401тис.грн., використано за звітний період 30,635тис.грн.:

-                     придбано апарат для виявлення парів алкоголю у видихаємому повітрі на суму 16,810тис.грн. та холодильник для зберігання медикаментів на суму 1,375тис.грн. для наркологічного диспансеру.

-                     придбано пристрій для архівації речової інформації для станції швидкої медичної допомоги на суму 12,450тис.грн.

  культура: виділено 43,415тис.грн. на  придбання    будівельних матеріалів для ЦКД  ім. Є.Зарницької – 14,000тис.грн., на оплату послуг для запису диску народного колективу «Мальви» - 1,000тис.грн., для  здійснення заходів в межах програми «Культура міста - наше надбання і турбота на період до 2015року» - 28,415тис.грн.

За звітний період фінансування не проводилось.

   соціальний захист: планові призначення 6,610тис.грн., використано на придбання прапору, древка та підставки під прапор для «Ради ветеранів»  - 1,250тис.грн.

 

 житлово-комунальне господарство: виділено – 2,0тис.грн. для ремонту газопроводу по вул.Кам’яномостівська (КЕКВ 1134). Фінансування не проводилось.

 

            За І півріччя 2011 року до спеціального фонду бюджету міста  на проведення дорожніх робіт надійшло 225,6тис.грн.  Загальний  обсяг фінансування дорожніх робіт за звітний період, з урахуванням залишку станом на 01.01.2011р., склав 323,7тис.грн., з яких 137,6тис.грн. - погашення кредиторської заборгованості, що виникла станом на 01.01.2011р. у зв’язку з не проведенням управлінням державного казначейства у Первомайському районі  платіжних доручень головного розпорядника бюджетних коштів при зареєстрованих фінансових зобов’язаннях.

 

           

 На 2011 рік  за рахунок фонду охорони навколишнього природного середовища затверджені видатки в сумі  137,0тис.грн. на:

         - придбання контейнерів для збирання ТПВ – 80,0тис.грн.

         - придбання малих контейнерів для збирання ТПВ (урн) – 37,0тис.грн.

         - придбання хлораторів – 20,0тис.грн.

За І півріччя 2011 року надходження до фонду охорони навколишнього природного середовища склали 63,8тис.грн., профінансовані видатки в сумі 33,7тис.грн. на придбання урн.

 

Станом на 01.01.2011року  залишок коштів по спеціальному  фонду міського бюджету становив 856,980тис.грн. Протягом січня-червня 2011 року проведене залучення  залишку в сумі 828,96901тис.грн.

 

          З метою забезпечення ефективного використання коштів в бюджетних установах міста проводились перевірки  правильності нарахування заробітної плати, дотримання норм харчування, впровадження платних послуг, призначення різних видів пільг та доплат, використання коштів на медикаменти, харчування, зв’язок, відрядження, правильність постановки бухгалтерського обліку, складання тарифікаційних списків та інші.

  За звітний період проведена 51 перевірка в ході, яких встановлено фінансових порушень на загальну суму 28,0тис.грн., в т.ч. завищених асигнувань на суму 10,4тис.грн., інших порушень – 17,6тис.грн.

   Інформація про результати проведених перевірок щомісячно надається міському голові для ознайомлення.

 Протягом звітного періоду фінансовим управлінням міської ради було підготовлено 5 доповідних записок на ім’я міського голови по проблемних питаннях  щодо  виконання міського бюджету.

 

     

 

Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  пункту 1.4  статті 78 Бюджетного кодексу України, виконком міської ради

 

ВИРIШИВ:

 

1. Інформацію заступника начальника, начальника бюджетного відділу фінансового  управління міської  ради  Прудиус С.І.  про  виконання міського бюджету за І півріччя  2011 року  взяти до відома.

 

2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугурову):

2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.

2.2. Фінансування розпорядників коштів міського бюджету проводити тільки при наявності обґрунтованих пояснень щодо необхідності витрат.

2.3. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства України в Миколаївській області.

2.4. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

Термін: до 01.10.2011р.

 

3. Первомайській об’єднаній державній податковій інспекції (Посторонку) (за узгодженням):

3.1. Проводити роботу із збитковими підприємствами, які мають низьке податкове навантаження.

3.2. Проаналізувати фінансову діяльність фізичних осіб-підприємців, які отримують великі доходи, залучають до праці значну кількість найманих працівників, але сплачують незначні суми податків та здійснити заходи, направлені на підвищення рівня податкового навантаження, збільшення надходжень платежів до бюджету і зменшення кола неплатників податків.

 

3.3. Продовжити роботу по проведенню територіального обстеження міста з метою залучення до сплати податків громадян, які займаються підприємницькою діяльністю.                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

                                                                                             Термін: 01.10.2011 р.

 

4. Заступнику міського голови, начальнику управління праці та соціального захисту населення міської ради Колесніченко О.А.:

4.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

4.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому  за мінімальний.

                                                           Термін: 01.10.2011р.

 

5. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

                                                                                             Термін: 01.10.2011р.

 

6. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Маношину):

6.1. Проводити  аналіз   фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

6.2. Враховуючи збільшення тарифів на  житлово-комунальні послуги посилити  контроль за якістю  їх надання.

6.3. З метою забезпечення надходжень до бюджету міста     адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії.

6.4. Забезпечити своєчасне використання інвестиційних субвенцій в повному обсязі.

6.5. Посилити контроль за ефективним та своєчасним  використанням  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

                                                                                             Термін: 01.10.2011 р.

 

7. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):

7.1. Завершити роботу щодо  перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

7.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

Термін: постійно.

 

8. Керівникам бюджетних установ:

8.1. Забезпечити виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

8.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

8.3. Вжити заходів щодо повного погашення кредиторської та дебіторської заборгованості та недопущенню їх в подальшому.

8.4. Посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

8.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

8.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

8.7.Посилити контроль за  своєчасним використанням профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

Термін: постійно.

 

    9. Головному лікарю центральної міської багатопрофільної лікарні Некрасенку К.А.  вжити заходів щодо:

 9.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.

 9.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров»я в 2011 році в повному обсязі видатками на заробітну плату.

 9.3. Збільшення  в 2011 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче середньо обласного показника.

Термін: протягом року.

 

 

 10. Начальнику управління освіти міської ради  ОстапенкоГ.Ф. вжити заходів щодо забезпечення видатками на придбання продуктів харчування по  дошкільних навчальних закладах та загальноосвітніх школах не менше факту минулого року.

 

Термін: протягом року.

 

 11. Про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.

                                                                                       Термін: 20.10.2011р.

 

12. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.

                                                                                           Термін: 25.10.2011р.

 

 

 

13. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від 13.05.2011р. №340 «Про виконання міського бюджету за І квартал   2011 року» як таке, що виконане.

 

14. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.

 

 

          Міський голова                                                                Л.Г. Дромашко

 

Додаток 1 Аналіз надходжень до бюджету м. Первомайська за січень-червень 2011 р.

Додаток 3 Інформація про використання коштів цільового фонду соціально-економічного розвитку міста на 30червня 2011 р.


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024