НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Розпорядження міського голови


№ 282-р від 2017-08-10
Про створення робочої групи (оприлюднено 10.08.2017 року)

УКРАЇНА
Миколаївська область
ПЕРВОМАЙСЬКИЙ   МІСЬКИЙ   ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 10.08.2017 №282-р

Про створення робочої групи

Відповідно до пункту 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання листів Миколаївської обласної державної адміністрації від 26.07.2017 року №776/0/05-2/1-17 та від 28.07.2017 року №776/0/05-2/1-17 щодо перевірки та аналізу стану облаштування приміщень, що надаються дільничним виборчим комісіям:

1. Створити робочу групу щодо перевірки стану облаштування приміщень, що надаються дільничним виборчим комісіям у складі:

Голова робочої групи:

Свідерко Світлана Василівна

заступник міського голови по комунальній власності, земельних відносинах та архітектурних питаннях;

Заступник голови робочої групи:

Гринчак Олег Євгенович

начальник управління містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради;

Члени робочої групи:

Барсукова Ганна Станіславівна

провідний спеціаліст відділу надання пільг та компенсацій управління соціального захисту населення міської ради;

Корнацька Анастасія Сергіївна

начальник відділу комунальної власності і земельних відносин управління містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради

Музика Алла Анатоліївна

начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату виконавчого комітету міської ради;

Мамотенко Павло Сергійович

голова постійної комісії міської ради питань духовності, освіти, науки, культури, молодіжної політики, спорту, соціального захисту населення, охорони здоров’я, материнства та дитинства (за узгодженням)

2. Робочій групі:

2.1. провести перевірку та аналіз стану облаштування приміщень, що надаються дільничним виборчим комісіям, які утворені на постійній основі згідно Подання щодо первинного утворення звичайних виборчих дільниць на постійній основі м.Первомайська Миколаївської області, та затверджені Центральною виборчою комісією від 12.04.2012 року №66, для забезпечення їх роботи, та приміщень, що використовуються для голосування, з урахуванням можливості безперешкодного доступу до них осіб з інвалідністю;

2.2. за результатами перевірки підготувати висновки по кожній виборчій дільниці про відповідність/невідповідність встановленим вимогам приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування виборчих дільниць на постійній основі.

Термін: до 21.08.2017 року

3. Відділу ведення Державного реєстру виборців апарату виконавчого комітету міської ради (Музиці) забезпечити:

3.1. відображення відомостей щодо відповідності/невідповідності приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування встановленим вимогам у відповідних електронних формах підсистеми обліку виборчих округів та виборчих дільниць, які існують на постійній основі, автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи «Державний реєстр виборців»;

Термін: до 21.08.2017 року

3.2. підготовку та направлення інформації про відповідність/невідповідність приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування встановленим вимогам до відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату облдержадміністрації та управлінню містобудування та архітектури облдержадміністрації.

Термін: до 28.08.2017 року

4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Міський голова                                                                                                                            Л.Г.Дромашко

 


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024