НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Розпорядження міського голови


№ 193-р від 2018-06-14
Про проведення аудиту виконання бюджету міста Первомайська та надання інформації (оприлюднено 15.06.2018 року)

Україна
МИКОЛАЇВСЬКА  ОБЛАСТЬ
ПЕРВОМАЙСЬКИЙ  МІСЬКИЙ  ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 14.06.2018 № 193-р
м.Первомайськ

Про проведення аудиту
виконання бюджету
міста Первомайська
та надання інформації

Відповідно до пункту 20 частини 4 статті 42  Закону  України «Про місцеве  самоврядування в Україні»,   статей   22, 111 Бюджетного кодексу України та згідно листа Південного офісу державної аудиторської служби в Миколаївській області від 11.06.2018 року №15-14-08-13-13/1938:

1. Надати наступну інформацію до Південного офісу державної аудиторської служби в Миколаївській області на електронну адресу E-mail:mykolaiv@dkrs.gov.ua до 26.06.2018 року:

1.1.Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову):

1.1.1.Рішення міської ради про затвердження міського бюджету на 2015- 2018 роки (в електронному вигляді, з додатками).

1.1.2.Рішення міської ради про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 2015-2017 роки (в електронному вигляді, з додатками).

1.1.3.Річну звітність про виконання місцевих бюджетів за 2015-2017 роки (в електронному вигляді).

1.1.4. Пояснювальні записки (з додатками) про виконання місцевого бюджету за 2015-2017 роки (в електронному вигляді).

1.1.5.Дані щодо виконання доходів і видатків місцевого бюджету за 2015-2017 роки та І півріччя 2018 року, в розрізі загального та спеціального фонду по роках - в розрізі контингенту (в електронному вигляді).

1.1.6.Повний перелік (мережу) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 2015- 2018 роки  (відскановані в електронному вигляді).

1.1.7.Детальну інформацію про стан формування та виконання місцевого бюджету, яка відображена в табличному матеріалі (таблиці додаються), з подальшим наданням на паперових носіях за підписами відповідальних  осіб.

1.1.8.Анкету по визначенню резервів наповнення дохідної частини (анкета додається) (в електронному вигляді).

1.2 Управлінню містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань  міської ради   (Гринчаку):

1.2.1. Повний перелік (мережу) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 2015 – 2018 роки  (відскановані в електронному вигляді).

1.2.2.Копії договорів пайової участі (внеску) для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, укладених органами місцевого самоврядування за період з 01.01.2015 року по 30.06.2018 року  (в електронному вигляді).

1.2.3.Рішення  міської ради про затверджені переліки комунального майна, Положення та Методики передачі комунального майна в оренду, які діяли протягом періоду з 01.01.2015 року по 30.06.2018 року  (в електронному вигляді).

1.2.4. Рішення міської ради про надання пільг по сплаті належних місцевому бюджету податків і зборів (в електронному вигляді).

1.2.5. Копії рішень міської ради щодо встановлення розміру орендних ставок за використання земель сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення за період з 01.01.2015 року по 30.06.2018 року  (в електронному вигляді).

1.2.6. Копії рішень міської ради про затвердження нормативно-грошової оцінки земель, що діяла у період з 01.01.2015 року по 30.06.2018 року (з додатками).

1.2.7.Договори оренди земель (сільськогосподарського та несільськогосподарського призначення) та комунального майна, діючі з 01.01.2015 року по 30.06.2018 року (в електронному вигляді).

1.2.8.Копії рішень міської ради про відчуження земельних ділянок та копії договорів купівлі-продажу за період з 01.01.2015 року  по 30.06.2018 року (в електронному вигляді).

1.2.9.Детальну інформацію про використання земельних ресурсів і комунального майна, яка відображена в табличному матеріалі (таблиці  в електронному вигляді отримати у фінансовому управлінні міської ради).

1.2.10.Оперативну інформацію станом на 01.01.2015 року, 01.01.2016 року, 01.01.2017 року та 01.01.2018 року, 30.06.2018 року  (табличний матеріал у форматі XLS та скановані копії за підписами відповідальних виконавців): з орендних відносин на землях запасу та резервного фонду; щодо укладання договорів оренди та збільшення орендної плати за оренду земельних ділянок (паїв); про оренду земель несільськогосподарського призначення у період з 01.01.2015 року  по 30.06.2018 року.

1.2.11.Копії рішень міської ради щодо встановлення розміру орендних ставок за використання комунального майна за період з 01.01.2015 року по 30.06.2018  року (в електронному вигляді).

1.2.12. Копії рішень міської ради про відчуження об'єктів комунального майна та копії договорів купівлі-продажу об'єктів комунального майна за період з 01.01.2015 року  по 30.06.2018 року (в електронному вигляді).

1.3. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій):

1.3.1. Копії міських програм, що діяли протягом 2015-2018 років та звіти про їх виконання (в електронному вигляді).

1.3.2.Аналіз стану об'єктів незавершеного будівництва за період з 01.01.2015  року по 30.06.2018 року.

1.3.3. Звітні дані про перелік об'єктів незавершеного будівництва станом на 01.01.2015 року, 01.01.2016 року, 01.01.2017 року, 01.01.2018 року, 30.06.2018 року та перелік об'єктів незавершеного будівництва, будівництво яких тимчасово припинено або законсервовано на зазначені звітні дати.

1.4.Управлінню освіти міської ради (Остапенко):

1.4.1.Повний перелік (мережу) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 2015 – 2018 роки  (відскановані в електронному вигляді).

1.4.2. Детальну інформацію про загальний стан галузі освіти (таблиці  в електронному вигляді отримати у фінансовому управлінні міської ради).

1.4.3.Копії розпорядчих документів про затвердження мережі дошкільних та загальноосвітніх закладів в розрізі закладів та класів за відповідні навчальні роки у період з  01.01.2015 року по 30.06.2018 року.

1.5. Первомайській центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову) інформацію про загальний стан галузі охорони здоров'я (таблиці  в електронному вигляді отримати у фінансовому управлінні міської ради), з подальшим наданням на паперових носіях за підписами відповідальних осіб.

1.6. Комунальному підприємству «Первомайський міський центр медико- санітарної допомоги» (Оболенській) інформацію про загальний стан галузі охорони здоров'я (таблиці  в електронному вигляді отримати у фінансовому управлінні міської ради), з подальшим наданням на паперових носіях за підписами відповідальних осіб.

1.7. Виконавчому комітету міської ради (Постернак) повний перелік (мережу) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 2015 – 2018 роки  (відскановані в електронному вигляді).

1.8.Управлінню житлово-комунального господарства  міської ради (Троян) повний перелік (мережу) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 2015 – 2018 роки  (відскановані в електронному вигляді).

1.9.Управлінню соціального захисту населення міської ради (Колесніченко) повний перелік (мережу) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 2015 – 2018 роки  (відскановані в електронному вигляді).

1.10.Управлінню культури, національностей, релігій, молоді та спорту  міської ради  (Олішевській) повний перелік (мережу) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які фінансуються за рахунок коштів міського бюджету за 2015 – 2018 роки  (відскановані в електронному вигляді).

2. Надати  до управління Південного офісу Державної аудиторської служби в Миколаївській області табличний  матеріал в електронному вигляді та на паперових носіях, завірених підписами відповідальних осіб на електронну адресу E-mail:mykolaiv@dkrs.gov.ua   до 26.06.2018 року:

2.1. Фінансовому управлінню міської ради: Додатки 1,4.

2.2. Управлінню містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань  міської ради   (Гринчаку): Додатки 2,13,14.

2.3.Управлінню економіки міської ради (Зарицькій): Додатки 3,9.

2.4. Управлінню освіти міської ради (Остапенко): Додатки 5,6,7.

2.5.Управлінню житлово-комунального господарства  міської ради (Троян): Додаток 8.

2.6.Первомайській центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову): Додатки 10,11,12.

2.7. Комунальному підприємству «Первомайський міський центр медико- санітарної допомоги»  (Оболенській): Додатки 10,11,12.

3.Керівникам управлінь міської ради: фінансового (Шугурову), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту    (Олішевській),  житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань  (Гринчаку), соціального захисту населення (Колесніченко),  керуючій справами виконкому (Постернак), Центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову),  Комунальному підприємству «Первомайський міський центр медико- санітарної допомоги» (Оболенській)  з метою здійснення дієвої співпраці під час проведення державного фінансового аудиту надати перелік  відповідальних посадових осіб, які володіють станом справ з питань використання земель, комунального майна, фінансових та інших питань, що відносяться до повноважень міської ради щодо формування та виконання бюджету, а також надати їх контактні телефони та електронні адреси до управління Південного офісу Державної аудиторської служби в Миколаївській області до 26.06.2018 року.

4. Керівникам управлінь міської ради: фінансового (Шугурову), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту    (Олішевській),  житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань  (Гринчаку), соціального захисту населення  (Колесніченко),  керуючій справами виконкому (Постернак), Первомайській центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову),  Комунальному підприємству «Первомайський міський центр медико-санітарної допомоги» (Оболенській)  надати інформацію за І півріччя 2018 року та станом на 30.06.2018 року  після здачі відповідної звітності.

5.  Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Міський  голова                                         Л.Г. Дромашко


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024