НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Рішення виконкому


№ 356 від 2018-08-10
Про виконання міського бюджету за І півріччя 2018 року (оприлюднено 16.08.2018 року)

 

ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ

РIШЕННЯ

від  10.08.2018р.№ 356 
    м. Первомайськ

Про виконання міського
бюджету за  І півріччя  2018 року

За І півріччя 2018 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі 333182,7 тис.грн. ( додаток 1),   в тому числі:

до загального фонду –   322995,7 тис.грн.;

до спеціального фонду – 10187,0 тис.грн.

Загальний фонд

При плані на  звітний період  330007,2 тис.грн. фактичні надходження склали 322995,7 тис.грн., недовиконання планових показників складає 7011,5тис.грн. або 2,1, % за рахунок недовиконання планових показників:

по субвенціях  місцевим бюджетам з державного бюджету на 8873,2тис.грн. або на 5,6%;

перевиконано планові показники по:

податках і зборах  на 1861,7 тис.грн. або на 2,1%.

Базова дотація за звітний період надійшла в сумі 8285,4 тис.грн., що складає 100% планових показників.

До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі 92670,5 тис.грн., при плані 90808,8 тис.грн., план перевиконано на 1861,7тис.грн. або на 2,1%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  збільшились  на 12974,4 тис.грн. або на 16,3%.

По податку на доходи фізичних осіб: при  плані 50879,0 тис.грн. фактично надійшло 51880,8 тис.грн., перевиконання складає 1000,9 тис.грн. або 2,0,%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 10264,9 тис.грн. або на 24,7%.

По податку на прибуток при плані 13,0 тис.грн. фактично надійшло 40,6тис.грн., планові показники перевиконано на 27,6 тис.грн. або в 3,1 р.,  порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  зменшились на 45,3 тис.грн. або на 52,7%.

По акцизному податку з реалізації суб’єктами  господарювання підакцизних товарів надійшло 10915,4 тис.грн., при плані 10681,4  тис.грн.,  тобто на 234,0 тис.грн. або на 2,2 % більше планових    показників, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 1197,5тис.грн. або на 12,3%.

По акцизному податку з виробленого в Україні пального  надійшло 779,5тис.грн., при плані 749,0 тис.грн., планові показники перевиконані на 30,5тис.грн. або на 4,1%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 75,8 тис.грн. або на 10,8%.

По акцизному податку з ввезеного на митну територію України пального надійшло 2909,0 тис.грн. при плані 2816,6 тис.грн., планові показники перевиконані на 92,4 тис. грн. або на 3,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 245,1 тис.грн. або на 9,2%.

По платі за землю: при  плані 8605,0 тис.грн. фактично надійшло 8367,3тис.грн., тобто на  237,7 тис.грн. або на  2,8% менше  планового показника.

Планові показники невиконані за рахунок невиконання плану по земельному податку з юридичних осіб на 801,4 тис.грн або на 30,3% за рахунок змін в законодавстві. Відповідно до Податкового кодексу України плата за земельні ділянки надані для залізниць у межах смуг відведення справляється у розмірі 25 відсотків податку обчисленого відповідно до Податкового кодексу України. В результаті зменшення надходжень по ПАТ «Укрзалізниця» за звітний період складає  1058,9 тис.грн.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження по платі за землю зменшились на 1235,7 тис.грн. або на 12,9% за рахунок:

- земельного податку з юридичних осіб на 844,7  тис.грн. або на 31,5%  за рахунок зменшення надходжень по залізниці.

- орендної плати з юридичних осіб      на 220,9 тис.грн або на 5,0%

- орендної  плати з фізичних осіб на 223,4 тис.грн або на 9,7%

По орендній платі за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності  при плані 427,0 тис.грн. фактично надійшло 439,8  тис.грн.,  тобто на 12,8 тис.грн. або на 3,0% більше  планових  показників, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились  на  27,7  тис.грн. або на 5,9%.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 1891,2 тис.грн., планові показники перевиконані на 311,6тис.грн. або на 19,7%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 1261,1 тис.грн. або в 3,0 р.

По збору за місця для паркування транспортних засобів  надійшло                      46,9 тис.грн., планові показники виконані на 100%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 19,9 тис.грн. або на 73,8%.

По туристичному збору планові показники перевиконано на 2,8 тис.грн  або в на 26,8%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились  на 3,0  тис.грн. або на 29,2%.

По єдиному податку   при плані 12417,7 тис.грн. фактично надійшло 12454,4 тис.грн., планові показники перевиконані на 36,7 тис.грн. або на 0,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 514,8  тис.грн. або на 4,3%.

По  платі за надання адміністративних послуг за звітний період при плані 1920,0 тис.грн.,  фактичні надходження склали 1937,1 тис.грн., планові   показники перевиконані   на 17,1 тис.грн. або на 0,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 555,1 тис.грн. або на  40,2%.

Спеціальний фонд

До спеціального фонду бюджету міста за звітний період при плані 6755,9тис.грн. фактично надійшло 10187,0 тис.грн., планові показники перевиконані на 3431,1 тис.грн. або на 50,8%   за рахунок :

- власних надходжень бюджетних установ на 2830,9 тис.грн. або на 56,5%;

- бюджету розвитку на 510,5 тис.грн. або на 30,1%,  в тому числі по:

- надходженнях від продажу земельних ділянок  на 501,8 тис.грн.  або на 41,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження   збільшились на 1227,2 тис.грн. або в 3,6;

- по надходженнях коштів пайової участі на розвиток інфраструктури   на 23,3тис.грн. або  на 15,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року зменшились  на 6,7  тис.грн. або на 3,7%.

По екологічному податку при плані 27,2 тис.грн. фактичні надходження склали 85,3 тис.грн , планові показники перевиконані на 58,1 тис.грн або в 3,1р.,   порівняно з аналогічним періодом минулого року    збільшились на      31,9 тис.грн. або на 59,9%, що пояснюється збільшенням ставок екологічного податку відповідно до Податкового кодексу України.

Надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста склали 43,7 тис.грн., планові показники перевиконані на 29,5 тис.грн або в 3,1р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 23,2 тис.грн. або в 2,1 р..

Видаткова частина загального фонду  міського бюджету за І півріччя 2018 року (додаток 2) виконана на 93,0%., при уточненому плані на звітний період 351598,3 тис.грн. виконано  326971,6 тис.грн. По спеціальному фонду виконання річного плану складає  42,2%, при плані – 22066,9 тис.грн.,  виконано – 9301,2 тис.грн.

Видаткова  частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.

Основну питому вагу склали:

- заробітна плата та нарахування на неї – 100084,2 тис.грн. або 30,6% загального обсягу фінансування;

- медикаменти та харчування – 5263,8 тис.грн. або 1,6%  загального обсягу фінансування;

- поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 150747,0 тис.грн. або 46,1% загального обсягу фінансування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв 15300,2 тис.грн. або 4,7% загального обсягу фінансування.

В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

-    освіта – 99724,9 тис.грн. або 30,5% загального обсягу фінансування;

- охорона здоров’я – 45032,5 тис.грн. або 13,8% загального обсягу фінансування;

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 156231,2 тис.грн. або 47,8%  загального обсягу фінансування;

- житлово-комунальне господарство – 3616,8 тис.грн. або 1,1%  загального обсягу фінансування;

- культура –  3284,7 тис.грн. або 1,0% загального обсягу фінансування.

На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.07.2018 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами.

Розрахунки за електричну та теплову  енергію  водопостачання та водовідведення, природний газ,  які споживаються бюджетними установами  проведені в повному обсязі.

Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів міського бюджету складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів.

Бюджетними установами міста розроблені заходи щодо економного витрачання енергоносіїв, а також енергозберігаючі заходи на 2018 рік  на суму 2374,9 тис.грн. За станом на 01.07. 2018 року профінансовано на провадження вказаних заходів  742,5 тис.грн., в тому числі загальний фонд – 501,0 тис.грн., спеціальний фонд – 241,5 тис.грн.

Станом на 01.01.2018 року  вільний залишок коштів по загальному  фонду міського бюджету становив 5703,4 тис.грн. Протягом січня-червня  2018 року проведене залучення  залишку в сумі 5684,2 тис.грн. на збільшення видатків.

З метою забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни розпорядженням міського голови від 02.04.2018року №105-р « Про внесення змін до розпорядження міського голови від 23.02.2015р. №55-р«Про заходи щодо наповнення бюджету м. Первомайська   та економного  використання  бюджетних коштів»  затверджені заходи щодо наповнення  міського бюджету та економного використання бюджетних коштів в 2018 році.

Листом фінансового управління міської ради від 02.04.2018року  №224/04.05-21   бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо:

- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;

- спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи, необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.

Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 01.07.2018 року складають 4501,2тис.грн., на  харчування спрямовано                  2375,2 тис.грн.

Фінансове управління Первомайської міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету надає відомості про результати контрольно-економічної роботи, проведеної фінансовим управлінням за І півріччя 2018 року.

За звітний період проведено 69 перевірок. Встановлено фінансових порушень на загальну  суму 352,701тис.грн., в т.ч.: проведеними перевірками правильності складання кошторисів видатків на поточний рік завищені асигнування складають 120,146тис.грн., занижені бюджетні асигнування складають  232,555тис.грн. (в т.ч. по загальному фонду 65,415тис.грн.).

Станом на 01.07.2018р. перерозподілено завищених асигнувань в сумі 38,232 тис.грн.

Кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає                   11638,6 тис.грн., в т.ч. по зареєстрованим фінансовим зобов’язанням на кінець звітного періоду 11434,1 тис.грн. Заборгованість  виникла по наступних видатках:

-  предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 97,7 тис.грн. (заборгованість за отримані товари, заборгованість виникла у зв`язку з обмеженим фінансовим ресурсом ),

-  оплата послуг (КЕКВ 2240) – 13,8 тис.грн. (1,7 тис.грн. – заборгованість по оплаті послуг за вивіз сміття та послуг дезобробки, заборгованість виникла у зв’язку з обмеженим фінансовим ресурсом; 12,1 тис.грн. – видатки на послуги зв`язку по пільгах та субсидіях населенню на придбання твердого палива та скрапленого газу, заборгованість виникла в зв’язку із нарахуванням в лютому-червні 2018р. пільг та субсидій населенню, буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету.

- оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 31,1 тис.грн. – заборгованість виникла в зв’язку з отриманням акту філія АТ «Миколаївобленерго» Первомайського району  в останній день місяця;

- заходи по реалізації програм  (КЕКВ 2282) – 52,8 тис.грн. (12,7тисгрн. – заборгованість по відрядженням виникла у зв’язку з обмеженим фінансовим ресурсом, 2,6 тис.грн. – заборгованість по розрахункам за оприлюднення інформації про здійснення регуляторної діяльності міською радою та виконавчим комітетом в засобах масової інформації виникла у зв’язку з несвоєчасною проплатою УДКСУ у Первомайському районі, 37,5 тис.грн. – технічне обслуговування системи відео спостереження в місцях скупчення людей у зв’язку з обмеженим фінансовим ресурсом)

- субсидії та поточні трансферти підприємствам  (КЕКВ 2610) – 152,6 тис.грн., прострочена  кредиторська заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2015 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

- інші виплати населенню (КЕКВ 2730) – 11290,6 тис.грн.

а) на оплату житлово-комунальних послуг – 9613,4 тис.грн., що виникла в зв’язку із спожитими населенням пільгами та субсидіями в січні-травні поточного року; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

б) на придбання твердого палива та скрапленого газу – 1625,3 тис.грн., кредиторська заборгованість виникла в зв’язку із нарахуванням в лютому-червні 2018р. пільг та субсидій населенню, буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

в) по інших пільгах – 51,9 тис. грн., прострочена  кредиторська заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2015 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату складає 776,7 тис.грн., в т.ч. :

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 14,8 тис.грн. управління - попередня оплата за підписку періодичних видань;

-  оплата послуг (КЕКВ 2240) – 142,3 тис.грн., 17,0 тис.грн. – аванс за послуги організації технічного забезпечення свята «Випускник 2018»; 125,3 тис.грн. – аванс за поточний ремонт зовнішньої водовідвідної системи житлових будинків;

- оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 16,7 тис.грн. - попередня оплата згідно укладеного договору,

- оплата природного газу (КЕКВ 2274) – 0,1 тис.грн. - попередня оплата згідно укладеного договору,

- заходи по реалізації програм  (КЕКВ 2282) – 49,7 тис.грн. (по закладах охорони здоров’я 49,4 тис.грн.: по оплаті електроенергії (КЕКВ 2273) – 48,9тис.грн., по оплаті природного газу (КЕКВ 2274) – 0,5 тис.грн. Попередня оплата згідно укладених угод; по соціальному захисту ветеранів війни та праці («Товариство інвалідів» ) – 0,3 тис.грн. (КЕКВ 2273) попередня оплата за електроенергію згідно укладеного договору),

- інші видатки населенню (КЕКВ 2730) – 553,1 тис.грн. перерахунок житлових субсидій по житлово – комунальних послугах по факту їх отримання.

Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 66,0 тис.грн.:

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 40,0 тис.грн. (придбання контейнерів)  прострочена заборгованість, виникла у зв’язку з тим, що постачальник товару  ПП  «Металіст ВП» знаходиться на території, де здійснюється антитерористична  операція, а саме: м.Антрацит, Луганська обл.. (Розпорядження Кабінету міністрів України № 1053-р від 30.10.2014р. «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція»).

- капітальні придбання (КЕКВ 3110) – 26,0 тис.грн., придбання систем автономного відео спостереження, 2 шт, на залізничних переїздах.

Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає  19,5 тис.грн., в т.ч. :

- предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 0,3 тис.грн. -  попередня оплата за підписку періодичних видань,

- програми  (КЕКВ 2282) – 19,2 тис.грн. (по закладах охорони здоров’я: предмети та матеріали (КЕКВ 2210) - попередня оплата за підписку періодичних видань),

При затвердженні бюджету м. Первомайська на 2018 рік незабезпеченість видатками на оплату праці з нарахуваннями по установах охорони здоров'я склала 9643,3 тис.грн.

Керівництвом установ розроблені та затверджені заходи щодо забезпечення працівників підвідомчих установ  видатками на оплату праці з нарахуваннями в обсязі 5643,3 тис.грн. та планується  виділення додаткових коштів з міського бюджету в обсязі 4000,0 тис.грн.

Станом на 01.07.2018 року   недостатність коштів на  зарплату складає    1933,2тис.грн.  та  зменшилась на 7710,1 тис.грн.  в результаті  проведених заходів економії на суму 3710,1 тис.грн.  та направлення вільного залишку в сумі 4000,0 тис.грн. (рішення  міської ради від 29.03.2018року №19 «Про внесення змін до бюджету міста  Первомайська на 2018 рік»).

Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань.

Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  пунктів 1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України виконком міської ради

ВИРIШИВ:

1. Інформацію начальника   фінансового  управління міської  ради  Шугурова С.М.  про  виконання міського бюджету за І півріччя 2018 року   взяти до відома.

2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугурову):

2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.

2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових  короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства  України в Миколаївській області.

2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

Термін: до 05.10.2018р.

3. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Колесніченко О.А.:

3.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

3.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі нижчому  за мінімальний.

Термін: 05.10.2018р.

4. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

Термін: 05.10.2018р.

5. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):

5.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

5.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити  контроль за якістю  їх надання.

5.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю  використання  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

Термін: 05.10.2018р.

6. Першому заступнику міського голови Кукурузі О.В. з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах активізувати роботу адміністративної комісії.

Термін : 05.10.2018р.

7. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):

7.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

7.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

Термін: постійно.

8. Керівникам бюджетних установ:

8.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

8.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

8.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.

8.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів.

8.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

8.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

8.7. Посилити контроль за  своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

Термін: постійно.

9. Головному лікарю Первомайської центральної міської багатопрофільної лікарні Чекрижову О.В.  вжити заходів щодо:

9,1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.

9.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2018 році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

9.3. Збільшення  в 2018 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче  середньообласного  показника.

Термін: протягом року.

10. Управлінням міської ради: соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Зарицькій), житлово-комунального господарства (Троян), містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчаку), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевській), Первомайській центральній міській багатопрофільній лікарні (Чекрижову), Комунальному підприємству «Первомайський центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенській), територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (Грушанському), Первомайському центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (Крижановській) про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.

Термін: 23.10.2018р.

11. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.

Термін: 25.10.2018р.

12. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від  11.05.2018 року  №196  «Про виконання міського бюджету за І квартал    2018року»,  як таке, що виконане.

13. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.

Міський голова                                         Дромашко Л.Г.

Додатки 1-2


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024