НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Рішення міської ради


№ 20 від 2012-03-28
Про затвердження Положення про відділ дозвільних процедур апарату міської ради та її виконавчого комітету

 

ПЕРВОМАЙСЬКА   МІСЬКА   РАДА
Миколаївської області

 24 СЕСІЯ                      6 СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ



від  28.03.2012   № 20
     м.Первомайськ

Про затвердження Положення про відділ дозвільних процедур апарату міської ради та її виконавчого комітету


Відповідно до статті 25 та пункту 4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення міської ради від 29.08.2011 № 25 «Про внесення змін до рішення міської ради від 25.03.2009 року № 21 «Про затвердження структури Первомайської міської ради та її виконавчих органів» з метою приведення у відповідність власних нормативно-правових актів, міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про відділ дозвільних процедур апарату міської ради та її виконавчого комітету згідно додатку, що додається.

2. Визначити такими, що втратили чинність пункти 3, 4 та 5 рішення міської ради від 04.08.2006 року № 1 «Про створення Дозвільного центру з видачі документів дозвільного характеру у місті Первомайську».

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань економічної політики, розвитку підприємництва, транспорту, зв’язку, сфери послуг та захисту прав споживачів.


Міський голова                                                Л.Г. Дромашко


ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
                                                                                           28.03.2012 року  № 20

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ дозвільних процедур
апарату міської ради та її виконавчого комітету


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Відділ дозвільних процедур апарату міської ради та її виконавчого комітету (далі – відділ) є виконавчим органом Первомайської міської ради (далі - міська рада), відділ підпорядкований міському голові.
1.2. Положення про відділ та загальна чисельність його працівників затверджується рішенням Первомайської міської ради.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, іншими законами України, указами Президента України, декретами та постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням, а також іншими нормативно-правовими актами.
1.4. До компетенції відділу входять повноваження виконавчого органу Первомайської міської ради з реалізації політики функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності, спрощення та упорядкування дозвільних та узгоджувальних процедур при одержанні документів дозвільного характеру, необхідних при започаткуванні та здійсненні підприємницької та іншої діяльності.
1.5. Прийом вхідних пакетів, видача вихідних пакетів та надання консультацій у відділі здійснюється кожного робочого дня з 9.00 год. до 12.00 год. та з 13.00 год. до 15.00 год., а з 15.00 год. до 17.00 год. - проводиться обробка прийнятих документів.
1.6. Відділ має штампи і бланк.


2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

2.1. Суворе дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють дозвільну сферу господарської діяльності та сферу надання адміністративних послуг.
2.2. Реалізація політики функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності у місті Первомайську.
2.3. Координація діяльності тих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, що надають адміністративні послуги.
2.4. Скорочення витрат часу суб'єктів підприємницької діяльності на отримання документів дозвільного характеру, необхідних при започаткуванні та здійсненні підприємницької діяльності.
2.5. Здійснення діяльності з видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності.
2.6. Видача документів дозвільного характеру виключно на підставах та відповідно до порядку, передбачених законодавством України.
2.7. Забезпечення взаємодії та документообігу між місцевими дозвільними органами та їх представниками в дозвільному центрі щодо видачі документів дозвільного характеру.
2.8. Контроль за додержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів, адміністративних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру.
2.9. Удосконалення процесу документообігу при видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності.
2.10. Забезпечення прозорості процедури видачі документів дозвільного характеру, у т.ч. з урахуванням принципу мовчазної згоди.
2.11. Додержання прав суб’єктів господарювання під час видачі документів дозвільного характеру.
2.12. Надання до уповноваженого органу міської ради якісних інформаційних матеріалів про діяльність виконавчого органу для розміщення на офіційному сайті Первомайської міської ради.


3. ФУНКЦІЇ

Відділ у порядку, визначеному чинним законодавством та цим Положенням, здійснює такі функції:
3.1. Організація та участь у забезпеченні реалізації правової політики у сфері дозвільної системи у місті Первомайську.
3.2. Поширення інформації про порядок отримання документів дозвільного характеру.
3.3. Розроблення та участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань видачі документів дозвільного характеру.
3.4. Прийняття та оброблення документів, необхідних для отримання документів дозвільного характеру.
3.5. Видача суб'єктам господарювання документів дозвільного характеру.
3.6. Надання суб'єктам господарювання інформаційної, консультаційної та практичної допомоги, пов'язаної з отриманням документів дозвільного характеру.
3.7. Узагальнення практики дозвільної та погоджувальної діяльності.
3.8. Вивчення існуючих перешкод ведення діяльності з видачі документів дозвільного характеру.
3.9. Підготовка пропозицій з удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру.
3.10. Координація дій та вимог усіх дозвільних установ, що беруть участь в процесі отримання господарюючим суб'єктом того або іншого документа дозвільного характеру.
3.11. Висвітлення діяльності Дозвільного центру у місцевих засобах масової інформації та в мережі Інтернет.
3.12. Забезпечення оприлюднення та вільного доступу до необхідної суб'єктам господарювання інформації для провадження ними господарської діяльності.
3.13. В разі виявлення порушень законодавства у сфері дозвільної системи відділ інформує міського голову про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, або скасування.
3.14. В межах своєї компетенції участь у роботі, пов’язаної з підготовкою та укладенням договорів (контрактів), здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань.
3.15. Здійснення організаційного та інформаційного забезпечення проведення представниками місцевих дозвільних органів спільного обстеження об'єкта, на який видається документ дозвільного характеру.
3.16. Формування та ведення реєстру документів дозвільного характеру.
3.17. Формування дозвільних справ, ведення та забезпечення їх зберігання.
3.18. Контроль за додержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру.
3.19. Інформування міського голови, а також уповноваженого органу про порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою місцевого дозвільного органу.
3.20. Ведення в мережі Інтернет веб-сторінки, що містить інформацію, необхідну для отримання документів дозвільного характеру.
3.21. Забезпечення ведення журналу обліку/реєстрації заяв та документів, необхідних для видачі документа дозвільного характеру, які подає суб'єкт господарювання або уповноважена ним особа, журналу наданих консультацій, журналів вхідної та вихідної кореспонденції.
3.22. Розгляд заяв, пропозицій, скарг фізичних і юридичних осіб, що належать до компетенції відділу.
3.23. Здійснення координації та контролю за діяльністю Дозвільного центру міста Первомайська.





4. ПРАВА ВІДДІЛУ

4.1. Одержувати від дозвільних органів, виконавчих органів міської ради інформацію, пов'язану з видачею документів дозвільного характеру.
4.2. Порушувати клопотання до міського голови щодо вжиття заходів у частині забезпечення роботи Дозвільного центру.
4.3. Здійснювати дозвільні процедури протягом установленного законодавством терміну.
4.4. Залучати спеціалістів виконавчих органів міської ради (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції та функцій відділу, а також здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань.
4.5. Інформувати міського голову про покладання на відділ обов’язків, що виходять за межі компетенції відділу, а також про випадки неподання або несвоєчасного подання на вимогу відділу необхідних матеріалів посадовим особам виконавчих органів міської ради, необхідних для вирішення доручених питань.
4.6. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції відділу.
4.7. Надавати міському голові пропозиції щодо заохочення працівників відділу.
4.8. Організовувати виконання розпорядчих документів міської ради та її виконавчого комітету в межах повноважень відділу.
4.9. Брати участь у розробці проектів рішень, розпоряджень, планів заходів з питань, які стосуються повноважень відділу.
4.10. Складати протоколи про адміністративні правопорушення у відповідності з Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».


5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

    5.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, суб’єктів господарювання та їх представників, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
5.2. Працівники відділу несуть дисциплінарну та (або) адміністративну відповідальність за порушення законодавства, трудової та виконавчої дисципліни, невиконання в повному обсязі завдань та функцій, визначених у цьому Положенні та посадових інструкціях.
    5.3. Дії або бездіяльність посадових осіб дозвільних органів та працівників відділу можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому чинним законодавством.
5.4. Показниками оцінки роботи працівників відділу є кількість та своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, етика поведінки та дотримання обмежень, передбачених законодавством про державну службу.


6. КЕРІВНИЦТВО

6.1. Штатний розпис відділу затверджується міським головою.
6.2. Державні адміністратори призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за погодженням зі спеціально уповноваженим органом з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності у порядку, визначеному законодавством.
6.3. Державний адміністратор повинен мати вищу освіту та стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше трьох років чи стаж роботи в інших сферах управління не менше чотирьох років.
6.4. Державний адміністратор:
6.4.1. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань та функцій;
6.4.2. Представляє відділ у відносинах з міською радою, виконавчим комітетом міської ради, іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами та організаціями;
6.4.3. Розробляє посадові інструкції працівників відділу;
6.4.4. Відповідає за стан діловодства, обліку та звітності відділу;
6.4.5. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань;
6.4.6. Дотримується вимог трудової дисципліни та правил охорони праці;
6.4.7. Координує інформаційне та матеріально-технічне забезпечення відділу;
6.4.8. Організовує і проводить роботу, пов'язану з підвищенням своєї кваліфікації;
6.4.9. Веде особистий прийом громадян;
6.4.10. У межах своїх повноважень організовує ділове листування з адміністративними організаціями;
6.4.11. Здійснює інші функції відповідно до рішень міської ради та її виконавчого комітету, даного Положення.
6.5. Державний адміністратор підпорядковується міському голові.
6.6. Всі працівники відділу несуть персональну відповідальність за виконання покладених на них завдань.
6.7. Державний адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у встановленому законодавством порядку.



7. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (ЗВ’ЯЗКИ) З ІНШИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ, КОЛЕГІАЛЬНИМИ ОРГАНАМИ

Державний адміністратор та представники місцевих дозвільних органів у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про державного адміністратора та порядок його взаємодії з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання, затвердженого наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 05.12.2005 р. № 116, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2006 р. № 1/11875, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, прийнятими в межах їх повноважень.
7.1. Проходження дозвільної процедури передбачає обов’язкову послідовність робіт з документами заявника усіма учасниками центру з видачі документів дозвільного характеру.
7.2. Державний адміністратор у день реєстрації заяви (або наступного робочого дня) передає для розгляду відповідним посадовим особам місцевих дозвільних органів заяву та документи, що додаються до заяви (далі - комплект документів).
7.3. Державний адміністратор веде лист-проходження дозвільної процедури, форма якого затверджується рішенням виконавчого комітету Первомайської міської ради.
7.4. Представник відповідного місцевого дозвільного органу протягом установленого законодавством терміну забезпечує здійснення відповідної процедури (підготовка та оформлення документа дозвільного характеру, надання послуг, виконання інших робіт) та передає документи державному адміністратору.
7.5. У разі якщо дозвільна процедура розбивається на декілька етапів та включає в себе послідовність погодження кількох дозвільних органів (відповідно до схеми проходження дозвільно-погоджувальної процедури), державний адміністратор здійснює прийом-передачу комплекту документів між місцевими дозвільними органами.
Передача державним адміністратором документів заявника для розгляду посадовим особам відповідних місцевих дозвільних органів та отримання від них документа дозвільного характеру або документа про відмову у видачі/погодженні документа дозвільного характеру (із зазначенням підстав у відмові) фіксується у листі-проходженні дозвільної процедури з проставлянням у ньому підпису і дати державного адміністратора та посадової особи місцевого дозвільного органу.
7.6. У разі потреби проведення обстеження об'єкта, на експлуатацію (розміщення) якого отримується дозвільний документ, у випадках, передбачених чинним законодавством, представники місцевих дозвільних органів проводять його комплексно.
За бажанням або у разі потреби державний адміністратор може брати участь у проведенні спільного обстеження.
Державний адміністратор веде облік проведених обстежень у Журналі обліку проведених спільних обстежень
Місцеві дозвільні органи за результатами проведених спільних обстежень оформлюють документ дозвільного характеру відповідно до вимог, встановлених законодавством, та передають його державному адміністратору.
    7.7. Однією з форм видачі дозвільних документів за принципом організаційної єдності, що забезпечує узгодженість дій дозвільних органів при розгляді заяв та погодженні отримання певного документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, є спільні засідання представників місцевих дозвільних органів та державного адміністратора.
Державний адміністратор організовує спільні засідання представників місцевих дозвільних органів та повідомляє їх про дату та час проведення (телефоном, факсом).
Представники місцевих дозвільних органів, уповноважені бути присутніми на вказаних вище спільних засіданнях, мають право вносити пропозиції, обговорювати питання, що розглядаються. За необхідності представники місцевих дозвільних органів можуть виїжджати на місце обстеження відповідних об'єктів.
Протокол спільних засідань є офіційним документом, який підтверджує обговорення питань та прийняття рішень (висновків) уповноважених представників місцевих дозвільних органів.
    Спільні засідання представників місцевих дозвільних органів у дозвільному центрі проводяться щоп’ятниці з 10.00 до 12.00.
    Склад учасників місцевих дозвільних органів затверджується рішенням виконавчого комітету.
7.8. Для вирішення спірних питань, що виникають при видачі документів дозвільного характеру, можуть утворюватися узгоджувальні комісії. Узгоджувальна комісія приймає колегіальне рішення, яке заноситься до протоколу.
7.9. У разі встановлення факту порушення вимог чинного законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою місцевого дозвільного органу (термінів розгляду, розміру плати та інше) державний адміністратор інформує про це посадову особу, якій він підпорядковується, а також територіальний орган уповноваженого органу.

8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

8.1. Взаємовідносини з суб’єктами господарювання здійснюються згідно з чинним законодавством України.
8.2. Припинення діяльності відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства на підставі рішення міської ради.
8.3. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.
8.4. Утримання відділу здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.
8.5. Структуру, загальну чисельність, штатний розпис, витрати на утримання дозвільного офісу затверджує міський голова.

________________________________________________



































 


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024