НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
 
Проекти рішень виконкому


від 2019-07-19
Про виконання міського бюджету за І півріччя 2019 року

ПЕРВОМАЙСЬКА  МIСЬКА  РАДА
МИКОЛАIВСЬКОI  ОБЛАСТI
ВИКОНАВЧИЙ  КОМIТЕТ

РIШЕННЯ

 

від ________________№

        м. Первомайськ                  

Про виконання міського бюджету за  І півріччя  2019 року

 За І півріччя 2019 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі     301505,1 тис.грн. ( додаток 1 ),   в тому числі:

до загального фонду –   290626,4 тис.грн.;

до спеціального фонду – 10878,7 тис.грн.

 Загальний фонд

При плані на  звітний період  303697,1 тис.грн. фактичні надходження склали  290626,4 тис.грн., недовиконання планових показників складає 13070,7 тис.грн. або 4,3 % за рахунок недовиконання планових показників:

по субвенціях  місцевим бюджетам з державного бюджету на 9321,2 тис.грн. або на 8,6%;

по податках і зборах  на  3749,5 тис.грн. або на 3,5%.

         Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по загальному фонду   зменшились  на 32369,3 тис.грн. або на 8,9 % за рахунок зменшення надходжень по субвенції з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) та вивезення рідких нечистот, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води та теплової енергії, абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на 56511,8 тис.грн. або на 60,2% в зв′язку із запровадженням в 2019 році процесу  монетизації пільг та  житлових субсидій населенню  на оплату житлово-комунальних послуг.

Базова дотація за звітний період надійшла в сумі 13648,8 тис.грн., що складає 100% планових показників.

До загального фонду міського  бюджету надійшло податків та зборів в сумі 103616,1тис.грн. при плані 107365,6тис.грн., план недовиконано на 3749,5тис.грн. або на 3,5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах  збільшились  на 10945,6тис.грн. або на 11,8%.

Планові показники за звітний період невиконані  за рахунок не виконання плану по акцизному  податку з реалізації суб’єктами  господарювання підакцизних товарів. Фактично по вказаному податку  надійшло 3629,8тис.грн.  при плані 11550,0тис.грн.,  тобто на 7920,2тис.грн. або на 68,6 % менше планових  показників, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились  на 7285,6тис.грн. або на 66,7%  в зв′язку із  зняттям з обліку в м.Первомайську основного платника податку від реалізації підакцизних товарів (тютюнових виробів) ТОВ «Тедіс Україна»- в результаті  зменшення надходжень в сумі  8297,2тис.грн.

По податку на доходи фізичних осіб  при  плані 63528,5тис.грн. фактично надійшло 65231,9тис.грн., перевиконання складає 1703,4тис.грн. або 2,7%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 13351,1тис.грн. або на 25,7%.

По податку на прибуток при плані 9,0 тис.грн. фактично надійшло 69,9 тис.грн., планові показники перевиконано на 60,9 тис.грн. або 7,8 р.,  порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження  збільшились на 29,3 тис.грн. або на 72,1%.

          По акцизному податку з виробленого в Україні пального  надійшло 888,8тис.грн., при плані 818,0 тис.грн., планові показники перевиконані на 70,8тис. грн. або на 8,6%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на    109,3 тис.грн. або на 14,0%.

          По акцизному податку з ввезеного на митну територію України пального надійшло 3463,3 тис.грн. при плані 3387,0 тис.грн., планові показники перевиконані на 76,3тис. грн. або на 2,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 554,2 тис.грн. або на 19,1%.

       По платі за землю  при  плані 8831,4тис.грн. фактично надійшло 10202,2 тис.грн., тобто на 1370,8 тис.грн. або на 15,5% більше  планового показника.            

       Порівняно з аналогічним періодом минулого року  надходження по платі за землю  збільшились на 1834,9 тис.грн. або на 21,9%  за рахунок збільшення надходжень по:

          - земельному податку з юридичних осіб на 2087,4 тис.грн. або в 2,1 р. за рахунок змін в Податковому кодексі України, відповідно до яких відмінена пільгова ставка оподаткування, яка діяла в 2018 році за земельні ділянки,  надані для залізниць у межах смуг відведення;

Зменшились надходження по:

-  орендній платі з юридичних осіб   на 37,7 тис.грн. або на 0,9%; 

-  орендній платі з фізичних осіб   на 222,9 тис.грн. або на 10,7%.

 По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 1620,6 тис.грн. при плані 1499,3 тис.грн., планові показники перевиконані на 121,3 тис.грн. або на 8,1% за рахунок:

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними  особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості на 56,9 тис.грн. або в 2,1р.

          Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по вказаному податку  зменшились  на 270,6 тис.грн. або на 14,3% за рахунок:

-  податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості на 330,3тис.грн. або на 18,4%.

            По збору за місця для паркування транспортних засобів  надійшло                      55,1  тис.грн., планові показники перевиконані на 9,4 або на 20,5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 8,1тис.грн. або на 17,3%.

По  туристичному збору  надійшло 18,5 тис.грн., планові показники перевиконано на 3,7 тис.грн.  або  на 25,2%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились  на 5,1 тис.грн. або на 37,9%.

По єдиному податку   при плані 16058,9 тис.грн. фактично надійшло 16109,5 тис.грн., планові показники перевиконані на 50,6 тис.грн. або на 0,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились  на 3655,1тис.грн. або на 29,3,0% за рахунок єдиного податку з фізичних осіб на 3907,4тис.грн. або на 39,5%.

 По  платі за надання адміністративних послуг за звітний період при плані 667,4 тис.грн., фактичні надходження склали 685,4 тис.грн., планові   показники перевиконані   на 18,0 тис.грн. або на 2,7%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 1251,6 тис.грн. або на  64,6 %.

          По надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності фактичні надходження за звітний період склали 362,2 тис.грн. при плані 350,4 тис.грн., перевиконання планових показників складає 11,8тис.грн. або 3,4%, порівняно  з аналогічним періодом минулого року   надходження  зменшились на 77,6 тис.  грн. або на 17,6%. 

Спеціальний фонд

До спеціального фонду бюджету міста за звітний період при плані 11168,3 тис.грн. фактично надійшло 10878,7 тис.грн., планові показники недовиконані на 289,6 тис.грн. або на 2,6%   за рахунок невиконання планових показників по :

        - бюджету розвитку  на 1498,2 тис.грн. або 57,7%,  в тому числі по:

      -    по коштах від продажу земельних ділянок - на 1514,1тис.грн.  або на 65,9%. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження   зменшились на 917,9тис.грн. або на 53,9%.

         По надходженнях коштів пайової участі на розвиток інфраструктури планові показники перевиконані  на 15,8 тис.грн. або  на 5,3%, порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшились на 142,5 тис.грн. або на 82,2%.

Перевиконані планові показники по слідуючих джерелах надходжень:

- власні надходження бюджетних установ  - на 3863,4 тис.грн. або на 67,7%;

- екологічний податок на 65,9 тис.грн. або в 2,3 р. При плані  51,8 тис.грн. фактичні надходження склали 117,7 тис.грн.,  порівняно з аналогічним періодом минулого року  збільшились    на  32,4 тис.грн. або на 38,4%.       

          Надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста склали 87,2 тис.грн., планові показники перевиконані на 73,3 тис.грн. або в 6,3 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 43,6 тис.грн. або на 99,8%. 

Видаткова частина загального фонду  міського бюджету за І півріччя 2019 року   виконана на 90,6% (додаток 2),  при уточненому плані на звітний період 309116,3 тис.грн. виконано 280182,1 тис.грн. Спеціальний фонд міського бюджету виконано на 23,8%   уточненого річного плану.

  Видаткова  частина загального фонду бюджету міста мала соціальну направленість.

Основну питому вагу склали:

- заробітна плата та нарахування на неї – 117321,8тис.грн. або 41,9% загального обсягу фінансування;

- медикаменти та харчування – 6101,0,0тис.грн. або 2,2%  загального обсягу фінансування;

- поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 91765,3тис.грн. або 32,8% загального обсягу фінансування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв 19281,7тис.грн. або 6,9% загального обсягу фінансування.

  В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином:

-   освіта – 117000,7 тис.грн. або 41,8% загального обсягу фінансування;

- охорона здоров’я – 39135,4 тис.грн. або 14,0% загального обсягу фінансування;

- соціальний захист та соціальне забезпечення – 96575,8 тис.грн. або 34,5%  загального обсягу фінансування;

- житлово-комунальне господарство – 3693,8 тис.грн. або 1,3%  загального обсягу фінансування;

- культура –  3745,6 тис.грн. або 1,3% загального обсягу фінансування;

На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.07.2019 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери  згідно термінів,  що визначаються трудовими угодами.

 Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня.

        Бюджетні установи міста здійснюють жорсткий режим економії споживання енергоносіїв. Розрахунки за спожиті енергоносії проводяться у межах доведених лімітів асигнувань. Розпорядниками коштів міського бюджету складені договори  за кожним видом енергоносіїв, що споживаються,  в межах установлених відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання  з урахуванням необхідності  жорсткої економії коштів. 

Бюджетними установами міста розроблені заходи щодо економного витрачання енергоносіїв, а також енергозберігаючі заходи на 2019 рік  на суму 1831,5 тис.грн. Станом на 01.07.2019 року профінансовано на провадження вказаних заходів  475,6тис.грн. 

          З метою забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни  розпорядженням міського голови від 02.04.2018 року №105-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 23.02.2015 року №55-р «Про заходи щодо наповнення бюджету м. Первомайська та економного  використання  бюджетних коштів»»  затверджені заходи щодо наповнення  міського бюджету та економного використання бюджетних коштів в 2019 році.

           Листом фінансового управління міської ради від 01.04.2019 року  №197/04.05-21   бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо:

- збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків;

- спрямування надпланових обсягів надходжень  на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду.

           Власні надходження бюджетних установ у частині плати за  послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 01.07.2019 року складають 5023,5тис.грн., на  харчування   спрямовано 3370,6 тис.грн.

         Фінансовим управлінням Первомайської міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету  проводиться контрольно-економічна робота.

          За звітний період проведено 65 перевірок. Встановлено фінансових порушень на загальну суму 923,155 тис.грн. Проведеними перевірками правильності складання кошторисів видатків на поточний рік станом на 01.07.2019 року загальна сума порушень складає 862,647 тис.грн., в т.ч.: по загальному фонду - завищені асигнування в сумі 689,195 тис.грн., занижені асигнування  в сумі 33,015 тис.грн., по спеціальному фонду - занижені асигнування  в сумі 140,437 тис.грн. Інші порушення складають 60,508 тис.грн.

        Станом на 01.07.2019 року перерозподілені завищенні асигнування по загальному фонду в сумі 366,931 тис.грн.      

 Станом на 01.07.2019 року кредиторська заборгованість по загальному фонду  складає 4471,6 тис.грн., в т.ч. по зареєстрованим фінансовим зобов’язанням на кінець звітного періоду 4267,1 тис.грн., прострочена заборгованість –  1590,8 тис.грн.

   Заборгованість  виникла по наступних видатках:

      -  предмети, матеріали (КЕКВ 2210) – 533,1 тис.грн., в т.ч. прострочена заборгованість – 44,0 тис.грн. Заборгованість виникла у зв′язку з обмеженим фінансовим ресурсом ;

       -  оплата послуг (КЕКВ 2240) – 2664,3тис.грн., в т.ч. прострочена заборгованість -1216,7 тис.грн. Заборгованість виникла у зв′язку з обмеженим фінансовим ресурсом;

       - відрядження (КЕКВ 2250) – 16,4 тис.грн. Заборгованість виникла у зв′язку з обмеженим фінансовим ресурсом;

       - програми (КЕКВ 2282) – 407,7 тис.грн., в т.ч. прострочена заборгованість – 92,8 тис.грн. Заборгованість виникла у зв′язку з обмеженим фінансовим ресурсом;

       - субсидії та поточні трансферти підприємствам  (КЕКВ 2610) – 152,6 тис.грн. - прострочена заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2015 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

       - інші виплати населенню (КЕКВ 2730) – 644,0 тис.грн., в т.ч. прострочена заборгованість – 51,9 тис.грн.:

         а) на оплату житлово-комунальних послуг –  519,0 тис.грн., виникла в зв’язку із спожитими населенням пільгами та субсидіями в червні поточного року; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

        б) на придбання твердого палива та скрапленого газу – 72,5 тис. грн. виникла в зв’язку із нарахованими населенню пільг та субсидій в червні поточного року; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету;

        в) по інших пільгах – 51,9 тис.грн., прострочена  кредиторська заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2015 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2016 році не передбачена; заборгованість буде погашена при наявності фінансування з державного бюджету;

        г) оплата за страхування дітей по загальноосвітніх школах – 0,5 тис.грн. Заборгованість виникла у зв′язку з обмеженим фінансовим ресурсом;

            - інші поточні видатки (КЕКВ 2800) – 53,5 тис.грн., в т.ч.  прострочена  заборгованість 32,8 тис.грн. Заборгованість по членським внескам до Асоціації міст України – 48,8 тис.грн.,  4,7 тис.грн. по оплаті ліцензій по установах освіти. Заборгованість виникла у зв′язку з обмеженим фінансовим ресурсом. 

    Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату складає 160,0 тис.грн., в т.ч. :

 - предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 44,8 тис.грн. - попередня оплата за підписку періодичних видань;

- оплата послуг (КЕКВ 2240) – 20,7 тис.грн. за надання телекомунікаційних послуг по загальноосвітніх школах до заходу «Випускник 2019»;

- оплата електроенергії (КЕКВ 2273) – 3,7 тис.грн. попередня оплата;

-  оплата природного газу (КЕКВ 2274) – 0,1тис.грн. попередня оплата;

- субсидії та поточні трансферти підприємствам, попередня  оплата установами охорони здоров′я за енергоносії  (КЕКВ 2610) – 72,7 тис.грн. в т.ч.:

а) за електроенергію (КЕКВ 2273) – 69,5тис.грн.;

б) за природний газ (КЕКВ 2274) – 3,2тис.грн.;

- інші видатки населенню (КЕКВ 2730) – 18,0 тис.грн. перерахунок пільг та житлових субсидій населенню по факту отримання житлово – комунальних послуг.

        Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 40,0 тис.грн. - прострочена заборгованість  (предмети та матеріали КЕКВ 2210) – на придбання контейнерів, яка  виникла у зв’язку з тим, що постачальник товару  ПП «Металіст ВП» знаходиться на території, де здійснюється антитерористична  операція, а саме: м. Антрацит, Луганської області (розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 року №1053-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція»).

        Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає  0,1 тис.грн. (КЕКВ 2800) - заборгованість орендарів перед виконавчим комітетом міської ради по сплаті земельного податку.

        Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань.

 Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  пунктів 1, 4  статті 78 Бюджетного кодексу України виконком міської ради

ВИРIШИВ:

   1. Інформацію   фінансового  управління міської  ради   про  виконання міського бюджету за І півріччя  2019 року   взяти до відома.

   2. Фінансовому управлінню міської  ради (Шугурову):

   2.1. Проводити  моніторинг  виконання дохідної та видаткової частини  бюджету міста.

   2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових  короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства  України в Миколаївській області.

   2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів.

                                                                                Термін: до 07.10.2019р.

   3. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради  Колесніченко О.А.:

   3.1. Проводити  роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб  внаслідок здійснення  фізичною особою  підприємницької діяльності.

   3.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі, нижчому  за мінімальний.

                                                                                            Термін: 07.10.2019р.

   4. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз  фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості.

                                                                                             Термін: 07.10.2019р.                

   5. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян):

   5.1. Проводити  аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста.

   5.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити  контроль за якістю  їх надання.

   5.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю  використання  коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня.

                                                                                             Термін: 07.10.2019р.

   6. Першому заступнику міського голови Кукурузі О.В., з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах, активізувати роботу адміністративної комісії.

                                                                                          Термін : 07.10.2019р.

  7. Управлінню  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку):

  7.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів  на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів.

  7.2. Проводити роботу по відшкодуванню  збитків до міського бюджету   в результаті використання земель без правовстановлюючих документів.

                                                                                             Термін: постійно.

  8. Керівникам бюджетних установ:

  8.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни.

  8.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії.

  8.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості.

  8.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів.

  8.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті.

  8.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення.

  8.7. Посилити контроль за  своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення  залишків бюджетних коштів на  особових та реєстраційних рахунках  підпорядкованих установ на звітну дату.

                                                                                          Термін: постійно.

    9.Головному лікарю комунального некомерційного підприємства «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня» Чекрижову О.В.  вжити заходів щодо:

  9.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників.

  9.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2019 році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

  9.3. Збільшення  в 2019 році  видатків загального та спеціального фондів на  придбання медикаментів  та забезпечення  видатками на придбання продуктів харчування не нижче  середньообласного  показника.

                                                                                   Термін: протягом року.

  10. Управлінням міської ради: соціального захисту населення (Колесніченко), економіки (Зарицькій), житлово-комунального господарства (Троян),  містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань (Гринчаку), освіти (Остапенко), культури, національностей, релігій, молоді та спорту (Олішевській), комунальному некомерційному підприємству «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня (Чекрижову), комунальному підприємству «Первомайський  центр первинної медико-санітарної допомоги» (Оболенській), територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (Грушанському), Первомайському  центру соціальних служб для сім'ї, дітей  та молоді (Крижановській) про хід виконання даного рішення інформувати фінансове управління міської ради.

                                                                                    Термін: 22.10.2019 року.

   11. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову) надати інформацію міському голові про хід виконання даного рішення.

                                                                                  Термін: 25.10.2019 року.

   12. Зняти з контролю рішення виконавчого комітету міської ради від  10.05.2019 року  №193  «Про виконання міського бюджету за І квартал    2019 року»,  як таке, що виконане. 

   13. Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову Дромашко Л.Г.

 

Міський голова                                                                                 Дромашко Л.Г.

Додаток 1  Додаток-2


Розробка та підтримка сайта: PervoSOFT
©2024