НОРМАТИВНІ АКТИ
ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА
ВИКОНКОМУ
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Рішення виконкому
№ 193 від 2019-05-10 Про виконання міського бюджету за І квартал 2019 року (оприлюднено 11.05.2019 р.) ПЕРВОМАЙСЬКА МIСЬКА РАДА
Про виконання міського За І квартал 2019 року до бюджету міста надійшло коштів в сумі 147003,3 тис.грн. ( додаток 1 ), в тому числі: до загального фонду – 143053,7 тис.грн.; Загальний фонд При плані на звітний період 148224,5 тис.грн. фактичні надходження склали 143053,7 тис.грн., недовиконання планових показників складає 5170,8 тис.грн. або 3,5 % за рахунок недовиконання планових показників: Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по загальному фонду зменшились на 10719,6 тис.грн. або на 7,0 % за рахунок зменшення надходжень по субвенції з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) та вивезення рідких нечистот, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води та теплової енергії, абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету на 16401,3 тис.грн. або на 35,0% в зв′язку із запровадженням в 2019 році процесу монетизації пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг. До загального фонду міського бюджету надійшло податків та зборів в сумі 47577,5 тис.грн. при плані 47911,8 тис.грн., план недовиконано на 334,3 тис.грн. або на 0,7%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по податках i зборах збільшились на 3187,9 тис.грн. або на 7,2%. Планові показники за звітний період невиконані за рахунок не надходження коштів з Державного бюджету: По податку на доходи фізичних осіб при плані 29642,0 тис.грн. фактично надійшло 30057,9 тис.грн., перевиконання складає 415,9 тис.грн. або 1,4%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 5824,3 тис.грн. або на 24,0%. По податку на прибуток при плані 3,0 тис.грн. фактично надійшло 48,5 тис.грн., планові показники перевиконано на 45,5 тис.грн. або 16,2 р., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 8,0 тис.грн. або на 19,7%. Акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання підакцизних товарів фактично надійшло 1703,5 тис.грн. при плані 1643,0тис.грн., тобто на 60,5 тис.грн. або на 3,7 % більше планових показників. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 3257,9 тис.грн. або на 65,7% в зв′язку із зняттям з обліку в м.Первомайську основного платника податку від реалізації підакцизних товарів (тютюнових виробів) ТОВ «Тедіс Україна» - в результаті зменшення надходжень в сумі 3758,7 тис.грн. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження по платі за землю збільшились на 633,2 тис.грн. або на 14,8% за рахунок збільшення надходжень по: По орендній платі за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності при плані 177,0 тис.грн. фактично надійшло 182,8 тис.грн., тобто на 5,8 тис.грн. або на 3,3% планових показників, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 41,3 тис.грн. або на 18,4%. По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фактично надійшло 642,8 тис.грн. при плані 611,0 тис.грн., планові показники перевиконані на 31,8 тис.грн. або на 5,2%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 129,4 тис.грн. або на 25,2%. По збору за місця для паркування транспортних засобів надійшло 21,9 тис.грн., планові показники виконані на 101,4%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 1,2 тис.грн. або на 5,3%. По туристичному збору надійшло 8,7 тис.грн., планові показники перевиконано на 3,5 тис.грн. або на 67,3%, порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 1,4 тис.грн. або на 19,3%. По єдиному податку при плані 8688,2 тис.грн. фактично надійшло 8844,6 тис.грн., планові показники перевиконані на 156,4 тис.грн. або на 1,8%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 2145,4 тис.грн. або на 32,0%. По платі за надання адміністративних послуг за звітний період при плані 345,1 тис.грн. фактичні надходження склали 355,2 тис.грн., планові показники перевиконані на 10,1 тис.грн. або на 2,9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зменшились на 615,6 тис.грн. або на 63,4%. Спеціальний фонд До спеціального фонду бюджету міста за звітний період при плані 3834,6 тис.грн. фактично надійшло 3949,6 тис.грн., планові показники перевиконані на 115,0 тис.грн. або на 3,0% за рахунок перевиконання плану по : - власних надходженнях бюджетних установ - на 341,6 тис.грн. або на 12,0%; - екологічному податку - на 22,1 тис.грн. або на 84,5%. При плані 26,3 тис.грн. фактичні надходження склали 48,4 тис.грн., порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшились на 15,1 тис.грн. або на 45,4%. По надходженнях коштів пайової участі на розвиток інфраструктури планові показники перевиконані на 36,8 тис.грн. або на 67,0%, порівняно з аналогічним періодом минулого року зменшились на 71,9 тис.грн. або на 43,9%. Надходження до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста склали 24,4 тис.грн., порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 15,9 тис.грн. або в 2,9 р. Основну питому вагу склали: - заробітна плата та нарахування на неї – 62946,7тис.грн. або 43,8% загального обсягу фінансування; - медикаменти та харчування – 2523,0тис.грн. або 1,8% загального обсягу фінансування; - поточні трансферти населенню (пільги, субсидії, виплати малозабезпеченим та на дітей) – 57493,4тис.грн. або 40,1% загального обсягу фінансування; - оплата комунальних послуг та енергоносіїв 17220,8 тис.грн. або 12,0% загального обсягу фінансування. В розрiзi галузей фінансування проводилось таким чином: - освіта – 53812,8 тис.грн. або 37,5% загального обсягу фінансування; - охорона здоров’я – 17457,3тис.грн. або 12,2% загального обсягу фінансування; - соціальний захист та соціальне забезпечення – 59735,6тис.грн. або 41,6% загального обсягу фінансування; - житлово-комунальне господарство – 1434,7тис.грн. або 0,9% загального обсягу фінансування; - культура – 1766,8тис.грн. або 1,2% загального обсягу фінансування; На фінансування захищених статей видатків міського бюджету мобілізовані всі наявні фінансові ресурси. Станом на 01.04.2019 року забезпечено виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери згідно термінів, що визначаються трудовими угодами. Прострочена кредиторська заборгованість із зазначених видатків відсутня. Бюджетними установами міста розроблені заходи щодо економного витрачання енергоносіїв, а також енергозберігаючі заходи на 2019 рік на суму 1729,1тис.грн. За станом на 01.04.2019 року профінансовано на провадження вказаних заходів 23,8тис.грн. (спеціальний фонд). З метою забезпечення дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни розпорядженням міського голови від 02.04.2018 року№105-р«Про внесення змін до розпорядження міського голови від 23.02.2015 року №55-р «Про заходи щодо наповнення бюджету м. Первомайська та економного використання бюджетних коштів» затверджені заходи щодо наповнення міського бюджету та економного використання бюджетних коштів в 2019 році. Листом фінансового управління міської ради від 01.04.2019 року №197/04.05-21 бюджетним установам міста було рекомендовано організувати роботу щодо: - збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) та спрямування їх, в першу чергу, на фінансування захищених статей видатків; - спрямування надпланових обсягів надходжень на заходи необхідні для виконання основних функцій, які не забезпечені коштами загального фонду. Власні надходження бюджетних установ у частині плати за послуги (оренда майна, господарська або виробнича діяльність, тощо) станом на 01.04.2019 року складають 2881,2тис.грн., на харчування спрямовано 2212,0тис.грн. Фінансовим управлінням Первомайської міської ради з метою підвищення контролю за виконанням документів вищого рівня та забезпечення моніторингу виконання місцевого бюджету проводиться контрольно-економічна робота. За звітний період проведено 24 перевірки. Встановлено фінансових порушень на загальну суму 74,598тис.грн., в т.ч.: проведеними перевірками правильності складання кошторисів видатків на поточний рік завищені асигнування складають 6,671тис.грн., занижені бюджетні асигнування складають 52,176 тис.грн. Станом на 01.04.2019 року перерозподілено завищених асигнувань в сумі 1,597тис.грн. Кредиторська заборгованість по загальному фонду складає 6044,0тис.грн., в т.ч.: по зареєстрованим фінансовим зобов’язанням на кінець звітного періоду 5113,0 тис.грн., прострочена заборгованість – 1285,0 тис.грн. Заборгованість виникла по наступних видатках: Прострочена кредиторська заборгованість, яка виникла в зв’язку із спожитими населенням в грудні 2018 року іншими пільгами та відсутністю фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету, яка в 2019 році не передбачена; заборгованість буде погашена при надходженні субвенції з державного бюджету; Дебіторська заборгованість по загальному фонду на звітну дату складає 312,7 тис.грн., в т.ч. : Кредиторська заборгованість по видатках спеціального фонду складає 40,0 тис.грн. (прострочена заборгованість за придбання контейнерів), яка виникла у зв’язку з тим, що постачальник товару ПП «Металіст ВП» знаходиться на території, де здійснюється антитерористична операція, а саме: м. Антрацит, Луганська обл. (розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 року № 1053-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція»). Дебіторська заборгованість по видатках спеціального фонду відсутня. При затвердженні бюджету м. Первомайська на 2019 рік незабезпеченість видатками на оплату праці з нарахуваннями по установах охорони здоров'я склала 2205,3тис.грн. Керівництвом установ розроблені та затверджені заходи щодо забезпечення працівників підвідомчих установ видатками на оплату праці з нарахуваннями в обсязі 2205,3тис.грн. Станом на 01.04.2019 року недостатність коштів на зарплату складає 1607,1тис.грн. та зменшилась на 598,2тис.грн. в результаті проведених заходів економії. Постійно проводиться моніторинг бюджетних розрахунків, надаються пропозиції з урегулюванням проблемних питань. Відповідно до підпункту 1 пункту «а» статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктів 1, 4 статті 78 Бюджетного кодексу України виконком міської ради ВИРIШИВ: 1. Інформацію фінансового управління міської ради про виконання міського бюджету за І квартал 2019 року взяти до відома. 2. Фінансовому управлінню міської ради (Шугурову): 2.1. Проводити моніторинг виконання дохідної та видаткової частини бюджету міста. 2.2. В разі невиконання дохідної частини міського бюджету організувати забезпечення своєчасного оформлення безвідсоткових короткотермінових позичок в головному управлінні Державного казначейства України в Миколаївській області. 2.3. Продовжити перевірки правильності планування та ефективності витрачання бюджетних коштів. Термін: до 05.07.2019р. 3. Заступнику міського голови, начальнику управління соціального захисту населення міської ради Колесніченко О.А.: 3.1. Проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо негативних наслідків «Нелегальної найманої праці», виплати заробітної плати «в конвертах» та виявлення випадків ухилення від сплати податку з доходів фізичних осіб внаслідок здійснення фізичною особою підприємницької діяльності. 3.2. Проводити роботу з суб’єктами господарювання, які виплачують заробітну плату в розмірі, нижчому за мінімальний. Термін: 05.07.2019 р. 4. Управлінню економіки міської ради (Зарицькій) проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності з метою виявлення резервів поліпшення їх фінансового стану, забезпечення їх прибутковості. Термін: 05.07.2019 р. 5. Управлінню житлово-комунального господарства міської ради (Троян): 5.1. Проводити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств житлово-комунального господарства, надавати пропозиції по ліквідації їх збитковості, забезпечити прибуткову роботу комунальних підприємств міста. 5.2. Враховуючи збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги посилити контроль за якістю їх надання. 5.3. Посилити контроль за ефективністю та своєчасністю використання коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня. Термін: 05.07.2019 р. 6. Першому заступнику міського голови Кукурузі О.В., з метою забезпечення надходжень до бюджету міста адміністративних штрафів в запланованих обсягах, активізувати роботу адміністративної комісії. Термін : 05.07.2019 р. 7. Управлінню містобудування, архітектури, комунальної власності та земельних питань міської ради (Гринчаку): 7.1. Завершити роботу щодо перегляду в установленому порядку договорів на оренду земельних ділянок, обов’язковому укладанню угод по землях, що використовуються без правовстановлюючих документів. 7.2. Проводити роботу по відшкодуванню збитків до міського бюджету в результаті використання земель без правовстановлюючих документів. Термін: постійно. 8. Керівникам бюджетних установ: 8.1. Забезпечувати виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ в повному обсязі у встановлені терміни. 8.2. Вжити заходів щодо економного споживання енергоносіїв в умовах значного зростання їх вартості та забезпечити своєчасні розрахунки за спожиті тепло енергоносії. 8.3. Вживати заходів щодо недопущення виникнення кредиторської та дебіторської заборгованості. 8.4. Посилити контроль за ефективністю використання бюджетних коштів. 8.5. Забезпечити скорочення непершочергових видатків та направлення їх на захищені статті. 8.6. Продовжити роботу по удосконаленню мережі і структури бюджетних установ, оптимізації чисельності працівників в них та реалізації заходів з енергозабезпечення. 8.7. Посилити контроль за своєчасністю використання профінансованих видатків та недопущенням утворення залишків бюджетних коштів на особових та реєстраційних рахунках підпорядкованих установ на звітну дату. Термін: постійно. 9.Головному лікарю комунального некомерційного підприємства «Первомайська центральна міська багатопрофільна лікарня» Чекрижову О.В. вжити заходів щодо: 9.1. Удосконалення мережі і структури, оптимізації чисельності працівників. 9.2. Забезпечення працівників установ охорони здоров'я в 2019 році в повному обсязі видатками на заробітну плату та оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги. 9.3. Збільшення в 2019 році видатків загального та спеціального фондів на придбання медикаментів та забезпечення видатками на придбання продуктів харчування не нижче середньообласного показника. Термін: протягом року. Термін: 22.07.2019 року. Термін: 25.07.2019 року. Міський голова Дромашко Л.Г. |
||||||||||||||||||||||||||